Gå til innhold

To barn funnet døde i Lørenskog


Poppeloppane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars små gutter ❤️ Hjertet mitt gråter for de to som ikke får vokse opp,og for faren som har mistet de kjæreste han hadde.

Barnevernet og helsestasjonen bør virkelig få mer ressurser, så mødre kan få hjelp før det går så langt som dette.

Og å måtte leve resten av livet vel vitende hva hun har gjort, må være umenneskelig.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sommermor skrev:

Barnevernet og helsestasjonen bør virkelig få mer ressurser, så mødre kan få hjelp før det går så langt som dette.

Og å måtte leve resten av livet vel vitende hva hun har gjort, må være umenneskelig.

Jeg tror ikke det er så lett å forebygge dette. Det er mange som får hjelp men å vite hvilke individer som er en tikkende bombe er nesten umulig å fange opp i forkant.

Endret av klondrik
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet må vel ha sett om det har vært andre i leiligheten eller ikke. Det kommer nok fram mer når mor er avhørt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
4 hours ago, Joni123 said:

Er det lov å spørre om hvor de kommer fra? Gjetter på de ikke er etnisk norske. 

Det samme sa mange en viss 22. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flashback har mer info om de involverte. 

Uansett en forferdelig trist sak. Synes utrolig synd på faren som opplever å miste begge barna sine og for å så først bli mistenkt for å ha drept dem. 
Hvis moren har drept barna sine kan hun umulig være frisk, må ha befunnet seg i en dyp krise. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og avsporing, og svar til det. 

_popcorn_, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siktelsen av både faren og moren kan være formaliteter av etterforskningsmessige hensyn, som å få tilgang på bolig, elektronisk korrespondanse, osv. Forklaringen med familietragedie rimer ikke helt med den væpnede aksjonen i Rælingen. Men poltiet prøver vel  å følge alle mulige tråder, så tidlig i etterforskningen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Apollonia skrev:

Siktelsen av både faren og moren kan være formaliteter av etterforskningsmessige hensyn, som å få tilgang på bolig, elektronisk korrespondanse, osv. Forklaringen med familietragedie rimer ikke helt med den væpnede aksjonen i Rælingen. Men poltiet prøver vel  å følge alle mulige tråder, så tidlig i etterforskningen. 

Hvorfor ville de sagt i media at moren er siktet hvis det kun er formaliteter? Det vil jo sette mora i forferdelig dårlig lys når hun egentlig er offeret. 

Ufattelig tragedie 💔

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt kvalm når jeg leser om denne saken. Det er så forferdelig trist! Jeg håper at det ikke er moren, for da blir det bare enda tristere. 

Og stakars faren! Jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan han må ha det nå! 

Så på nyhetene nå at naboen hadde banket på døren når brannalarmen gikk, han snakket med moren og det fosset vann fra sprinklene. Hun sa at det ikke brant lenger, og at han måtte få skrudd av alarmen og vannet så ikke barna våkner. 
Så vidt jeg har skjønt kom brannvesenet kort tid etter, så barna må jo ha vært døde når han snakket med henne vil jeg tro. 

Endret av Mynona
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mynona skrev:

Jeg blir helt kvalm når jeg leser om denne saken. Det er så forferdelig trist! Jeg håper at det ikke er moren, for da blir det bare enda tristere. 

Og stakars faren! Jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan han må ha det nå! 

Så på nyhetene nå at naboen hadde banket på døren når brannalarmen gikk, han snakket med moren og det fosset vann fra sprinklene. Hun sa at det ikke brant lenger, og at han måtte få skrudd av alarmen og vannet så ikke barna våkner. 
Så vidt jeg har skjønt kom brannvesenet kort tid etter, så barna må jo ha vært døde når han snakket med henne vil jeg tro. 

Brannalarm? Er det sånn hun har gjort det i tilfelle? 
Herregud

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvordan politiet kan være så tidlig ute med en siktelse da hun ikke har blitt avhørt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
5 minutter siden, klondrik said:

Forstår ikke helt hvordan politiet kan være så tidlig ute med en siktelse da hun ikke har blitt avhørt.

En siktelse kan komme automatisk som følge av for eksempel ransaking (som bør ha vært nødvendig i denne saken?). 

Quote

Den mistenkte får automatisk stilling som siktet også dersom det er besluttet eller foretatt pågripelse, ransaking, beslag eller lignende forholdsregler rettet mot ham/henne. Reglene om når en person anses siktet finnes i Straffeprosessloven § 82.

Stillingen som siktet gir en del prosessuelle rettigheter som en mistenkt ikke har. Blant annet har siktede alltid rett til å la seg bistå av forsvarer, han har rett til innsyn i saksdokumentene og han har rett til å bli varslet om rettsmøter og til å være til stede i disse

https://jusleksikon.no/wiki/Siktelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Albbas skrev:

En siktelse kan komme automatisk som følge av for eksempel ransaking (som bør ha vært nødvendig i denne saken?). 

Godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at det er mulig. Grusomt å tenke på hvordan det må ha vært for barna og hvordan faren må ha det nå. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist sak (!!)

Hjertet mitt blør for barna. Tenk så redde de må ha vært (!!!)

 :cry3:


 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...