Gå til innhold

Noen som har artige / rare / verste / beste historier fra Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom i snakk med en fyr som brukte et pseudonym som beskrev hans personlighet; eks. i stedet for «Ørjan», så var hans navn på tinder: MannenMedVarmtHjerte. 
 

Vi startet å chatte på en onsdag, og enn så lenge var han en veldig hyggelig fyr. Da helga kom med finværet, så var jeg mye opptatt med venner og familie på stranden, grilling, båttur fra morgen til kveld. Jeg er typen som gjerne sjekker mld fort, men legger deretter fra meg tlf når jeg er med andre. 

Han hadde sendt mld både på fredags kveld, og lørdag hvor han lurte på hvorfor det var så dødt fra min side. Søndags ettermiddag svarte jeg han med en lang og koselig mld, spurte hvordan helgen hans hadde vært og beklaget at han ikke hadde hørt noe fra meg siden fredag. 
 

Fikk tilbake en passiv-aggressiv mld av typen «Hyggelig». Deretter kom det en lang tirade om at jeg måtte gi beskjed, hvis jeg kom til å være opptatt med venner og være stille på Tinder, så slapp han å lure. Her snakker vi om at det var kun lørdagen jeg ikke hadde svart han på mld. 
 

Uansett, sa hva jeg mente om det på en fin måte og tenkte at det var det. Så går det to uker og han spør på en fredag (eller lørdag?) om vi kan møtes. Jeg var da på fjelltur hele helgen uten dekning. Rakk aldri å svare han før han unmatchet meg på mandagen. Good  riddance! 😂 Han burde holdt seg til navnet «Ørjan» og ikke seilt under falskt (rødt!!) flagg 

Noen andre som har flere historier dere vil dele? Jeg har flere, men kan dele mer senere 😊

 

Anonymkode: 3e552...4f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom i snakk med en fyr som brukte et pseudonym som beskrev hans personlighet; eks. i stedet for «Ørjan», så var hans navn på tinder: MannenMedVarmtHjerte. 
 

Vi startet å chatte på en onsdag, og enn så lenge var han en veldig hyggelig fyr. Da helga kom med finværet, så var jeg mye opptatt med venner og familie på stranden, grilling, båttur fra morgen til kveld. Jeg er typen som gjerne sjekker mld fort, men legger deretter fra meg tlf når jeg er med andre. 

Han hadde sendt mld både på fredags kveld, og lørdag hvor han lurte på hvorfor det var så dødt fra min side. Søndags ettermiddag svarte jeg han med en lang og koselig mld, spurte hvordan helgen hans hadde vært og beklaget at han ikke hadde hørt noe fra meg siden fredag. 
 

Fikk tilbake en passiv-aggressiv mld av typen «Hyggelig». Deretter kom det en lang tirade om at jeg måtte gi beskjed, hvis jeg kom til å være opptatt med venner og være stille på Tinder, så slapp han å lure. Her snakker vi om at det var kun lørdagen jeg ikke hadde svart han på mld. 
 

Uansett, sa hva jeg mente om det på en fin måte og tenkte at det var det. Så går det to uker og han spør på en fredag (eller lørdag?) om vi kan møtes. Jeg var da på fjelltur hele helgen uten dekning. Rakk aldri å svare han før han unmatchet meg på mandagen. Good  riddance! 😂 Han burde holdt seg til navnet «Ørjan» og ikke seilt under falskt (rødt!!) flagg 

Noen andre som har flere historier dere vil dele? Jeg har flere, men kan dele mer senere 😊

 

Anonymkode: 3e552...4f7

En du startet å snakket med på en onsdag, lurte på hvorfor du førstkommede helgen ikke var tilgjengelig 24/7? 😂

Altså, det er da snakk om dager, man har absolutt ingen forpliktelse til den andre parten om å gi beskjed om noe som helst.

Enig med det, good riddance!

Jeg fikk opp en march fra en, og skrev en melding, ingen svar, så jeg spurte om han hadde feilsveipa eller noe siden han ikke skrev noe tilbake. Ja det hadde han. Fjernet han matchen? Nei 😂

En annen fyr, jeg snakket litt med ham, vi begynte også å snakke litt på messenger. Har var kun ute etter å ha det gøy kom det frem, jeg var ikke egentlig det. Jeg gikk tilbake til Tinder for å skulle sjekke noe på profilen hans, han hadde plutselig slettet matchen der, men skrev til meg på messenger. Jeg svarte han da at jeg ikke orket det når han var så useriøst. Fikk et bilde av profilen, hvor han hadde skrevet plutselig «ser etter fast forhold». Jeg sa bare, men hvorfor slette matchen vi hadde da? 🤪 nei si det 😂 Det ble ikke noe mer med ham. Var nok kun ute etter en ting, sex. Respekterer andres valg, men som demiseksuell, så fungerer ikke det for min del.

Anonymkode: d02f7...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

En du startet å snakket med på en onsdag, lurte på hvorfor du førstkommede helgen ikke var tilgjengelig 24/7? 😂

Altså, det er da snakk om dager, man har absolutt ingen forpliktelse til den andre parten om å gi beskjed om noe som helst.

Enig med det, good riddance!

Jeg fikk opp en march fra en, og skrev en melding, ingen svar, så jeg spurte om han hadde feilsveipa eller noe siden han ikke skrev noe tilbake. Ja det hadde han. Fjernet han matchen? Nei 😂

En annen fyr, jeg snakket litt med ham, vi begynte også å snakke litt på messenger. Har var kun ute etter å ha det gøy kom det frem, jeg var ikke egentlig det. Jeg gikk tilbake til Tinder for å skulle sjekke noe på profilen hans, han hadde plutselig slettet matchen der, men skrev til meg på messenger. Jeg svarte han da at jeg ikke orket det når han var så useriøst. Fikk et bilde av profilen, hvor han hadde skrevet plutselig «ser etter fast forhold». Jeg sa bare, men hvorfor slette matchen vi hadde da? 🤪 nei si det 😂 Det ble ikke noe mer med ham. Var nok kun ute etter en ting, sex. Respekterer andres valg, men som demiseksuell, så fungerer ikke det for min del.

Anonymkode: d02f7...cf7

Ja, han mente helt og holdent at jeg burde sagt i fra, og det var ikke tvil om det i hans budskap 😂 når en fyr viser så kontrollerende atferd så tidlig i en bli-kjent fase, så er det bare til å løpe motsatt vei...skrikende...til man mister pusten...og helst litt til! 

Du har visst truffet på noen spesielle du også 😆 hvorfor kan ikke folk bare være ærlig, så slipper begge parter å bruke tid på noe som ikke er ment å være 🙄

Måtte lese meg opp på demiseksuell og kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen. Jeg er også der at intelligensen (eller noe annet enn bare et vakkert utseende) må bli pirret før jeg evn. synes en person er sexy og attraktiv. 

Anonymkode: 3e552...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på en date, jeg sa nei til date to og et år senere anmeldte han meg for de utroligste ting. Jeg hadde til og med glemt navnet, og var ganske forvirret da jeg ble kalt inn til avhør. Saken ble henlagt selvfølgelig, for jeg hadde glemt av hele daten

Anonymkode: cc08b...879

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Dro på en date, jeg sa nei til date to og et år senere anmeldte han meg for de utroligste ting. Jeg hadde til og med glemt navnet, og var ganske forvirret da jeg ble kalt inn til avhør. Saken ble henlagt selvfølgelig, for jeg hadde glemt av hele daten

Anonymkode: cc08b...879

Det er det sykeste! For hvilke forhold anmeldte han deg for? Håper det går bra med deg og at du har lagt denne vonde opplevelsen bak deg 🌹

Anonymkode: 3e552...4f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på date med en som virket veldig kjekk og ordentlig. Første date hjemme hos han. Vi gikk for å kjøpe mat og satt oss for å spise og se en film, da det plutselig kom frem at han bodde med flere kompiser. Som også satt på et annet rom og gamet. 

Plutselig spør han om det er greit han tar en blås. Og jeg tenkte bare "jaja, du trenger vel ikke spørre om det er greit".. Så plutselig kom det 3 kompiser ut fra et rom, hvor den ene skrudde på kjøkkenvifta og de alle 4 satt seg under den. Tenkte det var veldig rart de ikke bare gikk ut på balkongen - helt til jeg kjente lukta 🤦🏻‍♀️ 

Det kom frem de villeste historier etter den blåsen. Om penger som var gravd ned her og der, og det var ikke måtte på. Og om det ble noe på meg? Jepp. Nysingel og desperat som jeg var - tok jeg en kjapp en, dro hjem og snakket aldri med han igjen. Fy faen

Anonymkode: 290f3...a01

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.7.2020 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Det er det sykeste! For hvilke forhold anmeldte han deg for? Håper det går bra med deg og at du har lagt denne vonde opplevelsen bak deg 🌹

Anonymkode: 3e552...4f7

At jeg var pedofil, elsker å være ondskapsfull, skikkelig kinky, tenner på drap osv. Han ble ikke med meg hjem eller noe, vi gikk bare en tur ute i skogen og han var veldig interessert i meg etter daten, men jeg følte han var rar

Anonymkode: cc08b...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff han aldri, men ble kjent med en noget spesiell fyr på Tinder. Jeg likte han i grunnen veldig godt da vi var ganske like i tankegang og livsfilosofi. 

Så fortalte han meg plutselig en kveld at han hadde barn (ok, det går fint det) og var gift (huh?🤨), men det var et sant helvete å være gift for han drev på med en annen dame som han elsket, men hun elsket ikke han (😶😶😶). Og hvis jeg fortsatt var interessert etter dette så var jeg THE ONE. 

Angrer på at jeg ikke tok skjermbilde av den samtalen før jeg slettet han🤣

Endret av Halvgæren
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd å ikke kjenne igjen den kvinnelige daten fra bildene noen ganger. Ble ikke positivt overrasket.

Anonymkode: 4d238...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Matchet med gitarist på gjennomreise (konsertturne). Vi snakker først masse om felles interesser og får hverandre til å le. Da jeg fant ut at han bare var på gjennomreise og bodde langt borte, så tenkte jeg bare "pule". Så jeg inviterte til samtaler av mer seksuell art. Han henger med og det er ikke måte på hva han skal gjøre med meg og hvor amazing det blir. Han kommer til meg etter konsert, parkerer som en idiot, jeg må be han flytte bilen, og han bare "åh, okda", typisk vims. Vi kommer inn, han hadde lovd han skulle løfte meg opp osv så han gjorde det og greier skjer. Han begynner raskt å puste fort og anstrengt og svette, kler av meg, sier ikke et ord. Her skulle jeg stoppet og sagt at vi kunne droppe det da han tydelig ikke er komfortabel. Men av en eller annen grunn så lar jeg det fortsette, kanskje utav nysgjerrighet. Vi har kort, kleint samleie i misjonæren. Etterpå stirrer han i taket, jeg prøver å prate lett og muntert, han svarer kort og uengasjert. Så sier han at han vil gå fordi han er uvel og har tunnelsyn😬 så i ettertid antar jeg han hadde panikkanfall fra han kjørte bort til meg til han fikk seg til hotellet igjen. Vi tilbragte til sammen 43 min sammen. Ikke helt det sexmøtet jeg så for meg... Og dette var en mannemann med muskler og på sosiale medier virker han sjarmerende og litt sånn rufsete-preppy hvis du skjønner. Har ikke noe i mot at sex med noen for første gang er en nervøs affære, men ikke lat som du er så selvsikker på forhånd... 

2. Date som begynte bra, prater mye, ler. Etter et par timer blir samtalen mer anspent og negativ fra begges side, tydelig at vi ikke har noe å bygge på, fra min side i hvert fall. Hadde en avtale etterhvert så måtte avslutte. 20 min etter han hadde gått, begynner han å sende kjærlighetserklæringer og at han tror han savner meg. Han sier at han forstår hvis jeg ikke føler det samme, men at han håper jeg gjør det. Jeg ble forbauset. Sa at jeg tviler på han savner meg, kanskje han bare er litt betatt.

Men jo, han visste det var savn, for han hadde nemlig tatt TESTEN. Og jeg bare, testen?? Og han lagde en big deal utav å ikke måtte forklare hva testen var og at jeg vel kunne se for meg hva det var, men fantasien min gikk bare ikke til hva det dreide seg om. Til slutt innrømmer han at testen består av å runke, og hvis man fremdeles tenker på dama etterpå, da vet man at det er ekte savn🤢 neste dag våknet jeg til masse meldinger om vi fremdeles skulle møtes for en viss aktivitet den dagen - da kom jeg på at vi hadde pratet om noe som hadde vært gøy å gjøre sammen og at begge hadde tid neste dag. Jeg tenkte jo ikke på det da jeg trodde siste halvdel av daten var en bekreftelse på at vi IKKE skulle møtes igjen. Jeg fikk sykt vondt i hodet av all den forvirringen og bare avviste han der og da. Virket som han godtok det og gikk videre med livet. 

Men etter 2 uker får jeg en varsel på snapchat - jeg bruker egentlig ikke appen, kanskje et par ganger i halvåret, og så kikker jeg på et par venners snaps en gang i uka eller mindre. Der stod det at testen-fyren hadde lagt meg til som venn. Hmm jeg hadde jo lagt han til som venn før vi møttes? Jeg godkjenner forespørselen, han beklager for at han slettet meg og at han angret på det og gjerne ville være venner, jeg sa at vi kunne være det. Jeg hadde ikke en gang fått med meg slettingen, og jeg ble litt irritert da det virker som han prøver å sette i gang noe følelser/reaksjoner/drama/manipulering, som om snapchat har så mye å si. Uansett, vi prater ikke mer enn det, etter 2 dager har han slettet meg igjen (jeg sjekket faktisk etter jeg så på venners snaps og navnet hans manglet under ei med samme forbokstav). Og nå har det gått noen år uten et pip😂 

 

Ellers datet jeg en skjønn mann som ikke var helt i kontakt med et eller annet, det var nesten umulig for han å beskrive hvordan ting så ut/føltes/hva han likte/ikke likte. Utrolig snodig. Og han hadde skikkelige problemer med spising, kunne gå dager uten mat, visste ingenting om mat, hatet å lage det, ånden hans stinka, han trodde det var munnen, jeg måtte lære han om hvordan ånden oftest kommer fra magen og kosthold. Og han hadde hovedomsorg for barnet, som han hadde tatt med til legen og påvist vitaminmangel. (og om du tenker jeg burde tatt kontakt med noen, barnevern var allerede innblandet da barnets mor slet med rus eller noe). Han høres sikkert ut som en skikkelig slask, men han hadde utdanning, en jobb folk ser opp til, høflig, hjelpsom osv. Det var interessant å finne ut hva som var bak den helnorske blonde arbeidsmann-fasaden. 

 

Anonymkode: 25cac...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tinderdate som snakket om å bli seriøs med meg på slutten av første date, jeg ble dritstresset og lettet da han sa en kompis var i nærheten og om han kunne joine, han kompisen var bare høflig mot meg og ikke flørtete, men daten ble langsint for dette og jeg hørte i ettertid at han har brutt vennskapet med han siden han prøvde å «stjele meg» fra han. Allerede dagen etter sendte han meld hvor han skrev han kommer å henter meg uten at vi hadde avtalt noe, jeg ble engstelig å takket nei, dette er flere måneder siden og han kontakter meg fremdeles som om vi faktisk dater seriøst.

En annen tinderdate satt med konstant hard penis, og begynte etterhvert å dra i den over buksa mens han bet tenna litt sammen og sa jeg er så forpult deilig. Det var bare ekkelt og en skikkelig kjip opplevelse. 

En tredje tinderdate fortalte meg alle sine mørkeste hemmeligheter på første date, som inkluderte selvmordsforsøk via henging og ganske private detaljer jeg ikke skal gjengi her. Jeg opplever ofte at fremmede åpner seg for meg så ble ikke overrasket, men følte mer omsorg og pleierfølelse for han og ønsket ikke møte han igjen. I motsetning til de andre godtok han heldigvis det uten å si noe mer.. Skikkelig pen og munter mann ved første øyekast, hadde ikke ventet meg det jeg hørte. 

 

Anonymkode: 9ff7c...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd å ikke kjenne igjen den kvinnelige daten fra bildene noen ganger. Ble ikke positivt overrasket.

Anonymkode: 4d238...140

Der er du ikke alene. Ei jeg datet en gang kjente jeg så vidt igjen på øynene. Selvskading kaller jeg det.

Anonymkode: c65b9...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte ei dame som på tinder framstod som veltrent og slank. Meget redigerte bilder kan du si. 

Det første som møtte meg var ei ganske tjukk dame hvor lårene var enorme og jeg synes ærlig talt ikke det var fint.
Jeg valgte å fullføre daten med henne, men det ble med det. 

Altså, hvorfor kan ikke folk bare vise sitt sanne jeg? 

Anonymkode: 19371...929

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.7.2020 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Jeg kom i snakk med en fyr som brukte et pseudonym som beskrev hans personlighet; eks. i stedet for «Ørjan», så var hans navn på tinder: MannenMedVarmtHjerte. 
 

Vi startet å chatte på en onsdag, og enn så lenge var han en veldig hyggelig fyr. Da helga kom med finværet, så var jeg mye opptatt med venner og familie på stranden, grilling, båttur fra morgen til kveld. Jeg er typen som gjerne sjekker mld fort, men legger deretter fra meg tlf når jeg er med andre. 

Han hadde sendt mld både på fredags kveld, og lørdag hvor han lurte på hvorfor det var så dødt fra min side. Søndags ettermiddag svarte jeg han med en lang og koselig mld, spurte hvordan helgen hans hadde vært og beklaget at han ikke hadde hørt noe fra meg siden fredag. 
 

Fikk tilbake en passiv-aggressiv mld av typen «Hyggelig». Deretter kom det en lang tirade om at jeg måtte gi beskjed, hvis jeg kom til å være opptatt med venner og være stille på Tinder, så slapp han å lure. Her snakker vi om at det var kun lørdagen jeg ikke hadde svart han på mld. 
 

Uansett, sa hva jeg mente om det på en fin måte og tenkte at det var det. Så går det to uker og han spør på en fredag (eller lørdag?) om vi kan møtes. Jeg var da på fjelltur hele helgen uten dekning. Rakk aldri å svare han før han unmatchet meg på mandagen. Good  riddance! 😂 Han burde holdt seg til navnet «Ørjan» og ikke seilt under falskt (rødt!!) flagg 

Noen andre som har flere historier dere vil dele? Jeg har flere, men kan dele mer senere 😊

 

Anonymkode: 3e552...4f7

Høres skikkelig varmhjertet og omtenksom ut, han der, ja :)  Men det er tydeligvis et slags faresignal dette, når folk omtaler seg selv veldig positivt, dvs. det betyr ofte at de er helt motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man får komplimenter som; "Du ser jo akkurat ut som på bildene" så er det mye rart der ute.

Har møtt en del kvinner som nok ikke lignet særlig mye på det de la ut...

Snåleste daten var vel ei som var vel mye inne i bdsm miljøet og la ut om diverse teknikker og hvor mye hun tålte.

Jeg er selvsikker, men noen ting har jeg bremser på. Det holdt med den ene daten.

Ei anna som i daten sier hun er raus og laus, det ble nok med en date der og siden jeg var på jakt etter noe som med litt flaks kunne utvikle seg. Jeg fant riktig damen noen måneder etterpå :)

Anonymkode: 9160d...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer: møter emosjonelt ustabile, opplever trakassering og stalking, blir fornærmet, blir ikke forstått når det gjelder tone og kroppspråk så mannen blir forelska til tross for subtil avvisning, blir utnyttet

Menn: det jeg så i 2D var annerledes i 3D

Anonymkode: 25cac...964

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom ovet en ganske upassende profil i dag. Mann der 2 av 3 bilder var nærbilder av han og barnet hans (upassende nok i seg selv, egentlig), og i bioen sto det mye relatert til at det var sex han så etter - deriblant "liker lett kvelning". 

Anonymkode: 480c7...52c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte tinder på en reise i utlandet og avtalte med en fyr at vi skulle ha sex på hotellet mitt. Først krever han at jeg skal betale ubern hans og så stikker han tunga i halsen før han kommer inn gjennom døra på hotellet. Når vi kommer til å ha sex så er han helt gal (for å være første gang) og jeg tenker herregud hva er dette for mann. Før han dro hjem så spurte han om jeg ville gifte meg med han og jeg sa ja litt ironisk og tenkte at jeg aldri mer skulle til å se mannen. Nå 4 år senere er vi gift og har et barn sammen. Han er verdens beste mann og ikke i det hele tatt som den fyren han var på den første «daten» 🤣🤣🤣

Anonymkode: ee847...2e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2020 den 13.36, AnonymBruker skrev:

At jeg var pedofil, elsker å være ondskapsfull, skikkelig kinky, tenner på drap osv. Han ble ikke med meg hjem eller noe, vi gikk bare en tur ute i skogen og han var veldig interessert i meg etter daten, men jeg følte han var rar

Anonymkode: cc08b...879

Herregud! Denne personen skulle vært kasta ut fra Tinder og anmeldt selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En jeg møtte gjennom Tinder hadde massevis av fotografier av seg selv på tur, natur-bilder og gav generelt inntrkk av å like friluftsliv.                 

Men i virkeligheten var denne kjærringa nærmere  tretti kilo overvektig, og de aller fleste av fotografiene hennes på Internett var enten mange år gamle, eller noe hun hadde fått tak i fra langt mer tur-interesserte venninner / bekjente eller hva det nå var. 

:bond:

Anonymkode: de3ee...ff5

Mange feitinger som er masse på tur og fjell. Noen ganger er kiloene kommet for å bli (fettkjertler forsvinner jo aldri med mindre man tar fettsuging, så stort kroppsvolum kan være vanskelig å gjøre noe med for de som har mange og store kjertler). 

Anonymkode: 25cac...964

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...