Gå til innhold

Menn med muskler som stryker på seg selv i treningssalen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har begynte å trene styrke på et treningssenter, der det er en del menn med store muskler. 

Jeg har lagt merke til at  flere av mennene ofte går rundt å tar seg /stryker seg på brystkassen og klemmer/ stryker over biceps/tricepsene sine. Av og til samtidig mens de ser seg i speilet.

Er det noe de kjenner på? 

Anonymkode: 5e236...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Warrior skrev:

Må jo kjenne på musklene. 

Hvorfor? Noen stryker seg frem og tilbake på brystkassen mellom hver øvelse. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er mann, og det dummeste jeg ser er gutter og menn som beundrer seg selv i baris i speilet i garderoben. Dette er det sjokkerende mange som gjør, uanfektet av at andre er i garderoben. 

Anonymkode: e9849...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mann, og det dummeste jeg ser er gutter og menn som beundrer seg selv i baris i speilet i garderoben. Dette er det sjokkerende mange som gjør, uanfektet av at andre er i garderoben. 

Anonymkode: e9849...609

De gjør det i treningssalen hele tiden, og stryker seg over brystet akkurat som om de blir opphisset av seg selv. 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det handler nok om at en enkelte menn er svært forfengelige. 

Anonymkode: 5548d...867

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke egentlig, kan ikke si jeg har lagt merke til dette. Selv har jeg har en tendens til å stryke/massere på høyre skulder ettersom jeg har en skade der som verker i enkelte øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn med muskler tenner litt på seg selv. Det har jeg sett og hørt med flere kompiser.

Anonymkode: 0fd38...cb3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan hende at det er et område de har skadet litt tidligere som føles litt uvant og ubehagelig. I min egen erfaring er det sjeldent at det faktiskt er noe forbedring med litt massasje, men jeg prøver igjen og igjen likevel av ren rutine. Kan også hende at folk syntes det er spennende å kjenner etter når en har en "pump", ettersom da er musklene litt større enn vanlig. Er også gøy å merke fremgang og ved å kjenne på at musklene har vokst eller blitt mer solid er det enda en måte å kjenne fremgangen. At det er noe voldsom selvforhelligende motivasjon er nok ganske sjeldent vil jeg tro, det meste er ganske uskyldig. Er jo alltid en fyr som er større og sterkere enn en selv uansett.

Anonymkode: 34cf0...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...