AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Del Skrevet 17. juli 2020 Kjørte opp Måbødalen nå til Vøringsfossen. Da vi gikk ut, sa kjæresten min at bilen min lukter veldig svidd og jeg burde få det sjekket. Men...jeg har aldri eid en bil hvor klutsjen, girkassen og motoren ikke avgir en slik lukt etter en sånn voldsom, endeløs oppoverbakke. Er ikke det normalt da? Anonymkode: 4d0d8...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Del Skrevet 17. juli 2020 Kjølevæske? Anonymkode: b88aa...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 18. juli 2020 #3 Del Skrevet 18. juli 2020 Joda, det er helt normalt. Så lenge det ikke lyser noen lamper på instrumentpanelet, er alt i orden. Det er bare det at når en belaster hardt over tid, er det de stedene som ikke ellers blir så varme, som blir opphetet. Og da blir skitt osv varmet opp og det lukter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 20. juli 2020 #4 Del Skrevet 20. juli 2020 Jeg tenker at hvis det lukter svidd i kupeen så er det du som gjør noe idiotisk med klutsjen mens du kjører. Spesielt hvis det skjer med alle biler du kjører. Men det kommer jo helt an på HVA det lukter og hvor mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #5 Del Skrevet 20. juli 2020 Det er en automat og det luktet svidd utenfor. Anonymkode: 4d0d8...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #6 Del Skrevet 20. juli 2020 Jeg bor blant bakker og fjell, har aldri opplevd dette, bruker du clutchen mye? Anonymkode: e9313...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 20. juli 2020 #7 Del Skrevet 20. juli 2020 Om du belaster vilen hardt kan det skje. Hvis bilen jobber lett er det mindre vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå