Gå til innhold

God "kjønnsnøytral" parfyme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått skikkelig lei av alle parfymene mine og jeg skulle gjerne hatt en ny. Foretrekker feminine herreparfymer som lukter friskt og nøytralt, har hatt et par friske dameparfymer også, men går fortere lei av de. Har noen gode tips til parfymer man ikke går lei av så fort og som rett og slett bare lukter godt uten å lukte mannemann eller damedame? :) 

Anonymkode: 50e6c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opp! Håper noen har tips 😄 

Anonymkode: 50e6c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvt «Clean, Warm Cotton»? Den er ikke akkurat kjønnsnøytral, men lukter friskt og nyvasket. Fått masse skryt for den. Eneste «negative» kommentar jeg har fått var spørsmål om hvilket skyllemiddel jeg bruker, for lukta så godt.:)

Anonymkode: 1fe96...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kågebruker said:

Svette.

Jamen den har jeg brukt altfor mye 😂

17 minutter siden, AnonymBruker said:

One Calvin Kline. 

Anonymkode: 191b3...311

Takk for tipset! Den har jeg faktisk luktet på før og husker jeg synes den var skikkelig god, skal få sjekket den ut! 

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du prøvt «Clean, Warm Cotton»? Den er ikke akkurat kjønnsnøytral, men lukter friskt og nyvasket. Fått masse skryt for den. Eneste «negative» kommentar jeg har fått var spørsmål om hvilket skyllemiddel jeg bruker, for lukta så godt.:)

Anonymkode: 1fe96...89d

Takk for tipset! :) Lukter den veldig skyllemiddel, eller bare godt? Greit å ikke lukte duftlys liksom 😄

Anonymkode: 50e6c...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virke fra Svensk Parfym. Lukter nesten sånn som det lukter i skogen etter at det har regnet. Skikkelig digg. Clean Rain er også god. Den er litt mildere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jamen den har jeg brukt altfor mye 😂

Takk for tipset! Den har jeg faktisk luktet på før og husker jeg synes den var skikkelig god, skal få sjekket den ut! 

Takk for tipset! :) Lukter den veldig skyllemiddel, eller bare godt? Greit å ikke lukte duftlys liksom 😄

Anonymkode: 50e6c...668

Kommer an på hvor mye du sprayer på😃, men det er ingen tung duft

Anonymkode: 1fe96...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jamen den har jeg brukt altfor mye 😂

Takk for tipset! Den har jeg faktisk luktet på før og husker jeg synes den var skikkelig god, skal få sjekket den ut! 

Takk for tipset! :) Lukter den veldig skyllemiddel, eller bare godt? Greit å ikke lukte duftlys liksom 😄

Anonymkode: 50e6c...668

Den lukter vaskerom. 

Anonymkode: ddc43...cdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...