Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gøril og Borghild. 

Gøran og Ronny. 

Anonymkode: 904f6...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

De er fryktelig lange og litt svulstige. Tre av dem heter nesten det samme og. Noah,Neah og Novah. 
 

 

Anonymkode: 1aef9...357

Slik går det når man får en hel klasse med unger. Da går fantasien tom før eller siden.

Anonymkode: 07af2...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matheo, Mikkel, Even ,Jan,Eliott og Sindre

Ellie,Reidun, Igunn, Mina og Mailen

Anonymkode: 9a1db...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen andre som har sett sitt eget navn her…? Var ganske glad i navnet mitt før men… 

Anonymkode: 08364...e7c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett igjennom alle sidene, men ganske mange. Overrasket over å ikke ha sett mitt eget navn, synes det er litt spesielt. Har med årene lært meg å like det, men hatet det veldig lenge. Rikke.

Navn jeg hater er Agnete, Rakel, Trude, Elin, Maximillian og Rasmus. Ikke så fan av alle rare nymotens navn og synes navn som "alle" heter blir veldig kjedelig, typisk Nora og Hanna, men de er ikke stygge, bare kjedelige. 

Smaken er som baken, og den er delt! Jeg har sett det vakreste navnet jeg vet om, nevnt 1 gang her.. Ellers enig i mange mindre fine navn som er nevnt. For meg har nok endel navn også blitt "ødelagt" av mindre hyggelige personer som heter det. 

Anonymkode: ba7c7...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lowe😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 46fdc...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barbora 

Anonymkode: 429e1...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Lowe😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 46fdc...767

Åå jeg liker Lowe og Levi! 

Anonymkode: 77d81...bc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 19.16):

Blir "assosiasjoner jeg hater" snarere enn direkte stygge, men... "Egenskapsnavn" som Lykke og Vilje på norsk, og Destiny, Charity, Verity på engelsk. Noen av dem kan bli en byrde å måtte leve opp til, og andre fører nesten garantert til at folk vil fnise bak hånden. Se for dere lille Vilje som skolens mest trassige barn, liksom. 

Anonymkode: 4025e...9fd

Jeg kjenner en Lykke som er den mest seriøse ungen jeg noen gang har sett - smiler aldri og ser ofte direkte sur ut selv om hun ikke er det 😆 Lurer litt på om hun kommer til å bebreide foreldrene senere over at "tok dere ikke navnevalget seriøst?!"

Endret av katties
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 20.26):

noen andre som har sett sitt eget navn her…? Var ganske glad i navnet mitt før men… 

Anonymkode: 08364...e7c

Jeg håper da ikke du slutter å like navnet ditt bare fordi det er nevnt her. Folk har utrolig ulik smak når det gjelder navn. Jeg har sett yndlingsnavnene mine nevnt, men de er da fortsatt yndlingsnavnene mine! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at ingen navn er stygge. Dette er personlighet. Da jeg fikk min datter, årene rundt dette, annenhver person het Ida. Sånn er det bare. Jeg synes Ida er et fint navn. Ikke noe for min datter, men et fint og pent navn. 

Kan jeg snu tråden til noe positivt? Hvorfor snakke om stygge navn? Der er mange navn jeg ikke ville kalt mitt barn. Men det betyr ikke at navnene er stygge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 11.25):

Lowe😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 46fdc...767

Jeg har bare sett dette navnet skriftlig. Skjønner ikke hvordan det uttales? Lo-ve, Lå-ve, Lå-u, Lå-ui? 

Anonymkode: 94cd8...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atle, Sveinung,  Svein, Didrik, Preben, Edvard,  Leander,  Nataniel,  Trym, Harald, Maximilian, Fabian, Leif, Torleif,  Endre,  Reidar, Leonard, Fritjoff, Ulf, Gudmund, Geir,  Benedict, Johan, Frank

Vigdis, Wenche, Isabella,  Cassandra, Bergljot, Barbara, Natalie, Natasha, Trine, Eva, Bente, Sigrid,  Leonora, Stine, Karoline,  Katrine,  Benedicte, Stine, Tonje,  Linda, Lene

Og sikkert mange flere

Anonymkode: 22675...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (På 13.9.2022 den 20.05):

Ja, det er jo et slangord for å drive og daffe rundt. "Bare loke rundt uten mål og mening" liksom.

Det kommer ikke av «å loke», men av jotnen Loke i norrøn mytologi! Men Loke var ikke noe snill, så jeg ville ikke kalt sønnen min det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Atle, Sveinung,  Svein, Didrik, Preben, Edvard,  Leander,  Nataniel,  Trym, Harald, Maximilian, Fabian, Leif, Torleif,  Endre,  Reidar, Leonard, Fritjoff, Ulf, Gudmund, Geir,  Benedict, Johan, Frank

Vigdis, Wenche, Isabella,  Cassandra, Bergljot, Barbara, Natalie, Natasha, Trine, Eva, Bente, Sigrid,  Leonora, Stine, Karoline,  Katrine,  Benedicte, Stine, Tonje,  Linda, Lene

Og sikkert mange flere

Anonymkode: 22675...d8d

Er det noen navn du liker, da?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 17.45):

Jeg har bare sett dette navnet skriftlig. Skjønner ikke hvordan det uttales? Lo-ve, Lå-ve, Lå-u, Lå-ui? 

Anonymkode: 94cd8...20a

Lo-ve :)
 

Anonymkode: a63eb...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tove, Sunniva, Susanne, Helge, Oline!

Anonymkode: f40e6...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Lo-ve :)
 

Anonymkode: a63eb...578

Vil tro de fleste enten tror det uttales som det norske ordet love (altså låve) eller som love på engelsk (altså låv). Love med o-lyd er jo helt unaturlig på norsk, og alle med andre språk vil tro personen (er det gutte- eller jentenavn?) heter kjærlighet. Det ville jeg virkelig styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (18 timer siden):

Er det noen navn du liker, da?

Har jo ingenting med tråden å gjøre.

Anonymkode: 07af2...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttorm og Paula. 

Anonymkode: 2ccdc...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...