Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle disse lavstatusnavnene.. Matheo, Millian, Krisander, Leander, Liam...

Anonymkode: 5f196...093

Hva er et høystatusnavn? 

Anonymkode: 77d81...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er litt fælt å skrive det. Har noen jeg ikke synes er så pene, men blir litt lei meg når jeg tenker på foreldre som har kalt barna sine de navnene de liker, også sier man de er stygge. Klarer derfor ikke å skrive de jeg synes er mindre pene. 

Anonymkode: ce30b...141

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.1.2022 den 4.00):

Tydelig du forbinder navnet Bengt med en person du kjenner som er alkoholiler. Skammelig av deg å skrive sånn. For meg blir du en not person når du skriver sånn 🤮

Anonymkode: b89e7...231

Det har du rett i. Han var alkis og han mishandlet meg psykisk i flere år. Jeg var så desperat at jeg prøvde å ta livet mitt pga han, men heldigvis kom jeg meg unna til slutt. Selv 12 år etter at jeg kom meg unna og flyttet til en hemmelig adresse sliter jeg med sterk angst, traumer og depresjoner. Så heter du Bengt beklager jeg at du ble krenket, men som det sto i overskriften skal du ikke ta det personlig dersom du heter det. Mitt navn er også nevnt her, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Syns ikke du skal bry deg heller. Og jeg gir faen i om du syns jeg er så not-person at du må spy. Det sier mest om deg. 

Anonymkode: de899...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har du rett i. Han var alkis og han mishandlet meg psykisk i flere år. Jeg var så desperat at jeg prøvde å ta livet mitt pga han, men heldigvis kom jeg meg unna til slutt. Selv 12 år etter at jeg kom meg unna og flyttet til en hemmelig adresse sliter jeg med sterk angst, traumer og depresjoner. Så heter du Bengt beklager jeg at du ble krenket, men som det sto i overskriften skal du ikke ta det personlig dersom du heter det. Mitt navn er også nevnt her, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Syns ikke du skal bry deg heller. Og jeg gir faen i om du syns jeg er så not-person at du må spy. Det sier mest om deg. 

Anonymkode: de899...7a7

Og han er garantert fortsatt alkis, han er altså ikke død selv om det kanskje virket sånn i innlegget siden jeg skrev "var". 

Anonymkode: de899...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, synes det er utrolig mange kjedelige og stygge navn her i Norge. Men de verste er sånn liknende som Hjørdis, Gerd, Geir, Kåre, Bernt, Leif, Jarle, Glenn, Haldis..

Anonymkode: 7c545...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje at ingen i denne tråden kan overgå disse, hold dere fast og sett fra dere kaffekoppen: Ruth-Samantha og Gerd-Marianne.. 

Anonymkode: 59b09...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke sånne unge mødre navn. 
Hadde heller kalt barna mine Gudrun og Kjell enn Gucci Alexandrha og Nathaniel Maximiliam. 

Anonymkode: a44c8...19e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mange navn jeg ikke liker. Men Rønnaug tar førsteplassen 🙈

Anonymkode: 2ee56...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/28/2022 at 12:21 AM, AnonymBruker said:

Hva er et høystatusnavn? 

Anonymkode: 77d81...bc6

Navn av ikke-influencer generasjonen

Anonymkode: 1fc13...5f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det sterkt bundet til kjipe/slemme mennesker jeg har møtt i livet. Så Hildegunn, Therese, Erik, Ragna og Gyri er vel på toppen av de navnene jeg misliker mest. Og da Hildegunn i særklasse verst. 

Anonymkode: e7032...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...