Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ludvig (høres ut som en Ivo Caprino-figur)

Agnes

Renate

Olivia (minner for mye om restaurantkjeden).

Emil (får assosiasjoner til en slitsom rakkarunge)

 

Anonymkode: ba3cb...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.7.2020 den 16.35, AnonymBruker skrev:

De fleste navn som slutter på un(n) (Oddrunn, Torunn, Gunn osv) og ellers: Bror, Kjell, Bjørg, Kåre, Johnny, Rita, Ronny, Aslaug, Kirsten, Karsten, Gunnar, Roger, Einar, Runar, Steinar, Bitten, Birthe, Tora, Karoline/Caroline, Katrine/Cathrine, Laila, Hanne, Henry, Tiedemann, Bjarne, Loke, Rikhard, Vera, Rigmor, Hjørdis, Tordis, Gina.

Anonymkode: cc085...914

Du glemte Reidunn, kjenner en jente på 18 år som heter det. Stakkars jente. Og broren heter noe så fint som Thomas. 

Anonymkode: cce1b...9c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben, Preben, Jakob, Matheo, Elias, Lukas, Noah, Mathias.. 

Anja, Emily, Linnea, Ruth, Sarah, Elinor, 

Ingen fan av disse...

Anonymkode: cd8f7...30f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jentenavn som er 50% guttenavn er stygge og mange flere. Her er noen:

-Oddunn

-Magnhild

-Kjellaug

-Kjellrun

-Ingeborg

-Aslaug

-Rønnaug

-Svanhild

-Arnhild

-Gudrun

-Sigrid

-Perdis

-Perly

-Gudlaug

++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.9.2020 den 0.41, AnonymBruker skrev:

Også har hu ME ikke sant? 😀

Anonymkode: 2bf16...8fe

Hva har en alvorlig sykdom med navn å gjøre?

Anonymkode: 3f1e5...be6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt navn er her 🙈 Tonje.

Jeg har alltid syntes det er helt ok å hete, ikke mer eller mindre.

Jeg ville nevnt Trude, Sigrun, Rakel (litt harde navn syns jeg)

Kåre, Kjell, Peder 

 

Ser mange har nevnt Oliver som «ung mamma» navn, her er jeg ikke enig. Litt poppis, men et nydelig navn 😍

Anonymkode: 36aa0...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med barn i Steinerbarnehage blir man vant til uvanlige navn. Tror ikke noen har vanlige navn utenom gutten vår, men han har til gjengjeld uvanlig mellomnavn. 

Morsom tråd! Syns selv alle "belasta"navn er kjipt å gii ungen; typ Ronny, Kenneth, Tommy, Roy etc. Men kjenner flere med slike navn som er smarte og svært velfungerende folk. 

Og Preben! Forferdelig navn. Men er det egentlig i bruk lenger? Stakkars gutten kommer alltid til å bli tatt for å være en pappagutt fra Blærum.

Anonymkode: b4688...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate.

Jeg liker ikke navn som man ikke vet hvordan man skal uttale, for noen sier det sånn mens andre sier det slik. Er det "keit" eller "keeet"? Kjedelig og platt navn uansett uttale.

Simone.

Er det simåune eller simåne eller simoone? Hva faen?

 

Anonymkode: 97f06...ec7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tony, Kim, Ørjan, Adrian, Carl, Gudmund, Ingolf, Åge, Raymond, Roger, Ragnvald, Leif, Frank, Preben, Gaute, Ravn, Gunvald, Kevin, Kent, Kenneth, Leo, Liam, Leander, Matheo, Varg, Hjalmar, Otto, Njål, Kåre, Steingrim, Timian, Guttorm. 

Arny, Kine, Beate, Renate, Vigdis, Stephanie, Sienna, Celine, Dorrit, Peggy, Constanse, Drude, Gudrun, Haldis, Unni, Heidrun, Marita, Dagny, Bodil, Michelle, Rønnaug, Rita, Rannveig, Nikita, Melissa, Kassandra, Magda, Aud, Urd, Øydis, Oddrun, Mariel, Anita, Tanja, Tina, Gunn, Gunnlaug. 

Anonymkode: 650c3...f62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser navnet mitt Sandra er nevnt, var forsåvidt enig da jeg var barn. Har vokst på meg med alderen, tenker det er enkelt og internasjonalt. 

På min liste finner man Simen, Jørgen, Jørn, Sveinung, Caspian og Guttorm. Blant annet. Fra jentenavn Jørgine, Iben, Synne, Gudrun, Gerd og Oddny. 

Anonymkode: 425e8...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/16/2020 at 4:38 PM, AnonymBruker said:

Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry

Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå :P Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn.

Anonymkode: 6b437...dc8

På tide å få seg en jobb? 😅

Anonymkode: 90c3d...3a4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

På tide å få seg en jobb? 😅

Anonymkode: 90c3d...3a4

Haha 😅

Må si meg enig i den kommentaren.

Kort sagt, for min del er jeg "motstander" av de fleste navn som er utenorm det vanlige - topp 50-listen er i grunn helt ok, navn som Emma Tallulah eller Xander og lignende navn som går ned i gata "mitt barn skal ikke hete noe som er vanlig, og i hvert fall ikke noe som staves på en ordinær måte" er helt uhørt og idiotisk etter mitt syn.

Anonymkode: 69b64...f46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2020 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Kate.

Jeg liker ikke navn som man ikke vet hvordan man skal uttale, for noen sier det sånn mens andre sier det slik. Er det "keit" eller "keeet"? Kjedelig og platt navn uansett uttale.

Simone.

Er det simåune eller simåne eller simoone? Hva faen?

 

Anonymkode: 97f06...ec7

Hva med Jeanette? Ikke alltid lett å vite hvordan man uttaler det heller. Eller Celine. Noen sier med e på slutten mens andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Agnete, Renate, Gøril, Hildegunn, Olga, Gyda, Svanhild, Veslemøy, Guri, Karen, Hildur.

Ørnulf, Geir, Ove, Roger, Ronny, Åge, Truls, Nils, Ståle, Trym, Kåre, Stein, Øyvind, Rene.

Anonymkode: f5b3f...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...