Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom meg helt til side 19 før navnet mitt ble nevnt...😂 Broren min er ikke nevnt èn gang, så konklusjonen må bli at mamma og pappa har gjort det ganske bra👏🏻😂

Anonymkode: 24dd8...458

Jeg var ikke ferdig med side 1 før jeg fant mitt navn. Konklusjonen min må da være at mamma og pappa gjorde det dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skule Edvin

Ben-Hugo

Begge to litt oppe i årene.

Anonymkode: 782c0...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2020 den 20.59, Hjarte skrev:

Jeg var ikke ferdig med side 1 før jeg fant mitt navn. Konklusjonen min må da være at mamma og pappa gjorde det dårlig. 

Hvis det er nevnt èn gang på første siden så ville nå konklusjonen min vært annerledes. Det var nå uansett mest ment som en spøk😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det stussligste jeg vet om er når sammensatte navn gir nye ord i sammensetningen. Slik som Jan-Alexander og Hans-Tore. Eller når fornavn og etternavn flyter over i hverandre, på grunn av lik sistebokstav og forbokstav. Eks Elin Nilsen og Geir Rønningen.  

Anonymkode: f7bd8...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig amerikanske navn på norske barn med norske etternavn, som feks Hailey🤢 Tenåringsmødre‼️

Anonymkode: 33525...9b1

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Lone. Alltid hatet det navnet. Aner ikke hvorfor, egentlig! Bare klinger helt grusomt i mine ører! Tone er greit liksom. 

Ellers husker jeg en (tidligere?) blogger med tusen millioner barn og alle hadde helt grusomme navn. Hvert eneste navn står på nei-lista mi. Kommer ikke på alle i farta men Melion-Marchelius glemmer jeg aldri 🤢 

Ellers gøy å lese hvor ulike meninger folk har om navn, har sett flere av mine personlige favoritter nevnt her! 

Anonymkode: 9e181...a87

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2020 den 12.26, AnonymBruker skrev:

Kom meg helt til side 19 før navnet mitt ble nevnt...😂 Broren min er ikke nevnt èn gang, så konklusjonen må bli at mamma og pappa har gjort det ganske bra👏🏻😂

Henriette?

Anonymkode: 772b0...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2020 den 16.22, AnonymBruker skrev:

Lone. Alltid hatet det navnet. Aner ikke hvorfor, egentlig! Bare klinger helt grusomt i mine ører! Tone er greit liksom. 

Ellers husker jeg en (tidligere?) blogger med tusen millioner barn og alle hadde helt grusomme navn. Hvert eneste navn står på nei-lista mi. Kommer ikke på alle i farta men Melion-Marchelius glemmer jeg aldri 🤢 

Ellers gøy å lese hvor ulike meninger folk har om navn, har sett flere av mine personlige favoritter nevnt her! 

Barna hennes het: 

Nicklas barna Eliana-Esthelle, Lone-Leandra, Noah-Nathaniel, Milian-Mattheus, Adriel-Amadeus, Melion-Marchelius og Neah-Noelle. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barna hennes het: 

Nicklas barna Eliana-Esthelle, Lone-Leandra, Noah-Nathaniel, Milian-Mattheus, Adriel-Amadeus, Melion-Marchelius og Neah-Noelle. 

Haha, Lone til og med! 

Skal godt gjøres da, 14 navn og alle helt skrekkelige 😆 Smaken er visst forskjellig, gitt

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barna hennes het: 

I alle dager - det ene navnet slår jo i hjel det andre.

Anonymkode: 7add2...b3e

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Celine er helt grusomt. I mine ører klinger det bare trashy og historieløst. Jada, jeg vet det er et fransk, sikkert gammelt, navn, men det blir så utrolig dårlig uttalt på norsk.

Anonymkode: 62a27...15f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foretrekker tradisjonelle norske navn, synes f.eks. ikke Hjørdis er stygt siden det er en del av vår kultur og historie.

Synes det er stygt med navn som ikke passer inn rett og slett, f.eks. Milano, Mohammad, Ahmed, Slawomir, Ferdinand osv... norske folk med sånne navn synes jeg blir trist.

Anonymkode: 7de78...c6a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2020 den 16.16, AnonymBruker skrev:

Hvilke navn er de styggeste du vet om? Mine er Gøril og Bengt. Gøril er så «hardt» og Bengt er bare stygt alkis-navn. 

Anonymkode: de899...7a7

Herregud 🙄 Hvor gammel er du egentlig? 12 år?

Anonymkode: cc887...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror... og ihvertfall ikke når han er enebarn! Det er bare slemt, som en dårlig pappa-vits laget av en nybakt pappa som også er alkoholiker. Kjenner til én som heter Bror, og han er... enebarn. 

Anonymkode: 306dd...221

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...