Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lykke, Vilje/a, Anea, Alea
Theis, Gorm. Konrad, Ludvik

Anonymkode: 62a14...d5b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Rakel er ganske ille. Og sånne navn der de ikke helt fikk bestemt seg for om det skulle være gutt eller jente. Kjellbjørg. Oddrun. 

Steve (på nordnorsk, rett frem) er heller ikke noen suksess. 

Anonymkode: d69b7...5a8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 16.7.2020 den 19.09, AnonymBruker skrev:

Flere enn meg som bare gikk inn for å sjekke om noen hadde nevnt navnet sitt?😂

Anonymkode: 66857...a50

Ja!! Og det er ikkje nemnt. Men alle andre i familien har fått namnet sitt med i tråden. 

Anonymkode: 79483...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, jeg er sjokkert over at navnet mitt ikke er nevnt en eneste gang her og det er et veldig vanlig norskt navn også... 10 poeng til mine foreldre😅

Endret av Thjelp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 22.7.2020 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Dagmar.

Anonymkode: ec871...6ba

Keiserinne-navn 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 23.7.2020 den 1.35, AnonymBruker skrev:

Hadde elsket å sittet på venteværelset på helsestasjonen og møtt en mamma med lille Bente på 13 måneder 🥰🥰🥰 Synes det er så morsomt med små barn som har "voksennavn"🤭🤭🤭🤭 Barnet vårt har et typisk navn damer på rundt 80 har. 

Anonymkode: 639b9...017

Vente med Bente 

Beklager ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om skriveleif?💅🏼 Jeg så det selv rett etter at jeg hadde postet innlegget.

Anonymkode: 104b6...1ab

Beklager så meget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/16/2020 at 4:38 PM, AnonymBruker said:

Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry

Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå :P Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn.

Anonymkode: 6b437...dc8

Hvilke gjenstår da? 😂

On 7/16/2020 at 5:46 PM, AnonymBruker said:

Edmund, Albert, Nikoline, Severin. Men det ene navnet jeg alltid har lurt på hvordan/hvorfor hun ble kalt er Jørgine. Høres ut som at du forventet gutt og hadde valgt navnet Jørgen, men så kom det ei jente så da bare kaller vi hun Jørgine

Anonymkode: c9e1b...23d

Var helt vanlig å hete Jørgine i "gamle dager" 😊

On 7/16/2020 at 9:23 PM, pia mater said:

Misliker helt unødvendige stavemåter på navn. Altså du er ikke mer spennende om du heter Siw, Christin, Leah, Noora og Hannah. 

Ellers liker jeg ikke navnene Maria og Silje. Føler "alle" heter det, og jeg kjenner for mange ubehagelige mennesker med de navnene. 

Kjenner ei med tyske foreldre som likte Siv så godt i Norge. Men i Tyskland uttales v i slutten av ord som f, så for å slippe å hete Sif i Tyskland ble det med w. Synes det må være ok 😊

Anonymkode: 8b85f...bcb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Severin.

Høres ut som en blanding av klorin og servelat. 

Anonymkode: 78b16...8ae

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 16.7.2020 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Ken Ivo 

Anonymkode: e4d63...592

Hahaha! Tror vi bor på samme plass. 😂😂😂 Visste ikke hva jeg skulle si da jeg fikk barnet presentert.. 😂😂 Enig i at det er det styggeste navnet i historien!

Anonymkode: f4fed...aca

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine, Roald, Emma, Emilie, Annette, Torunn, Sofie... Og så har vi Thea, da... Jeg liker virkelig ikke det navnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest igjennom alle 19 sider og er mektig imponert over at mitt navn ikke er komt opp 😂 Nesten hele familien min dermed har blitt nevnt 😂 min datter har bare blitt nevnt 2 ganger så litt fornøyd med det 😅

Navn jeg ikke liker er gjertrud, brynhild og torjus

Endret av Sillymilly
Glemte å skrive navn jeg ikke liker
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Gøril, Olga, Paula, Birgitte, Mariell, Henriette, Birte og Vigdis er jentenavn jeg virkelig ikke liker. 

Av guttenavn synes jeg Børge, Jacob, Bengt, Bertil, Ole, Paul og Oddvar er forferdelige.

Anonymkode: a071f...e0c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Hvilke gjenstår da? 😂

Var helt vanlig å hete Jørgine i "gamle dager" 😊

Kjenner ei med tyske foreldre som likte Siv så godt i Norge. Men i Tyskland uttales v i slutten av ord som f, så for å slippe å hete Sif i Tyskland ble det med w. Synes det må være ok 😊

Anonymkode: 8b85f...bcb

Er jo ikke ille å hete Sif. Vet om noen som heter Sif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg helt til side 19 før navnet mitt ble nevnt...😂 Broren min er ikke nevnt èn gang, så konklusjonen må bli at mamma og pappa har gjort det ganske bra👏🏻😂

Anonymkode: 24dd8...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...