Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 15.7.2020 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Synes kvinner som stiller slike spørsmål er så søte. Menn sveiper til høyre på blanke profiler uten verken bilde eller tekst. De putter utstyret inn i støvsugeren. 

Tenk heller på hvem du er, og hvordan du ønske å presentere deg ovenfor omverdenen. 

Anonymkode: 0d9cd...b28

😂😂😂😂

Anonymkode: a2d93...38f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg googlet meg frem hit. I dag på happn fikk jeg kritikk på profilen min. En fyr irriterte seg over at jeg hadde bilder av natur men ikke helkroppsbilde. Jeg ble litt paff og så skrev han at det er vel noe "alle" spør etter. Og så sa han at jeg selv helt sikkert selv også tenkte at menn som ikke har helkroppsbilder skjuler noe. ( altså en overvektig kropp )

Ble litt sjokka jeg, og har faktisk ikke tenkt i samme baner i det hele tatt. Jeg har vel vært på nettdating i ca 6 mnd nå. Selv liker jeg godt menn som er godt i stand og litt mage er faktisk ikke krise, heller litt ekstra enn en som er helt tynn. 

Bare en utblåsning, ble litt trist av det egentlig. 

Anonymkode: 82992...710

Nettopp dette som er kjernen med helkroppsbilde. De vil se det for å se om kroppen din er digg nok og driter fullstendig i deg som person. Å tro man kan møte noen andre enn fuckboys og drittsekker på Tinder er å være svært naiv.

Anonymkode: 980f1...532

• Liker 2
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Nettopp dette som er kjernen med helkroppsbilde. De vil se det for å se om kroppen din er digg nok og driter fullstendig i deg som person. Å tro man kan møte noen andre enn fuckboys og drittsekker på Tinder er å være svært naiv.

Anonymkode: 980f1...532

Joda, man kan møte noe annet en "fuckboys", men man må nok være ganske selektiv og ha en god porsjon sunn skepsis. Hadde vært meget skeptisk etter en slik meldingsutveksling som du siterte i posten din. 
Vedr. spørsmålet mitt i OP: Jeg endte opp med ett fullkroppsbilde til slutt da, men tok et veldig nøytralt bilde. Resten av bildene viser lite av kroppen min.  Tenker jo at man ser "hele" mennesket når man møtes til hverdags også, men at det er lurt med ikke alt for mye kroppsfikserte bilder. 

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke bilde. Fitte er fitte. Like godt okke som. 

Anonymkode: 95f94...05a

Skrevet
On 7/15/2020 at 8:03 PM, AnonymBruker said:

Og jeg er modellslank, men lever som en snegle. Kropp =/= livsstil, boys. 

Anonymkode: 0d9cd...b28

Samme her 😂 spiser sunt og går litt turer, men that’s it. Ikke hatt treningskort på 7 år og elsker å dra meg i timesvis på sofaen. Alltid festlig når menn jeg møter tillegger meg egenskaper som at jeg trener 5 ganger i uka. Så sier jeg nei, men det går inn det ene øret og ut det andre, så sier de igjen at det er imponerende hvor mye jeg trener 😆 og urettferdig ovenfor de som er veldig aktive men likevel har litt ekstra.

Anonymkode: c2ba6...8ce

Skrevet

Dropp bilde med bunad og hopping på stranda hvis du ikke vil forsvinne i mengden. Selv om det er en lur måte å klemme inn et bikinibilde på. Alle damer gjør det. 

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er et helkropps bilde et must. Har blitt lurt et par ganger før.

Ellers hvis jenta er veldig pen, men ikke har helkroppsbilde, så ser jeg om hun har kragebein. 😉

Anonymkode: 5bba6...974

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er et helkropps bilde et must. Har blitt lurt et par ganger før.

Ellers hvis jenta er veldig pen, men ikke har helkroppsbilde, så ser jeg om hun har kragebein. 😉

*Synlig kragebein.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

*Synlig kragebein.

Jeg måtte sjekke på meg selv nå og så ikke noe synlig kragebein. Er jeg feit da? 

Anonymkode: 4749a...24c

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte sjekke på meg selv nå og så ikke noe synlig kragebein. Er jeg feit da? 

Anonymkode: 4749a...24c

Det vet vel ikke vi, men ikke pga kragebeina. Folk er ulikt bygd og mange kvinner har smale skuldre osv. Da vises gjerne ikke kragebeina så godt. 

Anonymkode: 87410...697

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...