Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Av nysgjerrighet... Synes dere menn det er et must at man også tar med helkroppsbilder på Tinderprofiler? Jeg er helt normalt slank, men har til nå latt være å legge ut slike bilder, ettersom jeg ikke ønsker et for stort fokus på bare "kropp". 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes kvinner som stiller slike spørsmål er så søte. Menn sveiper til høyre på blanke profiler uten verken bilde eller tekst. De putter utstyret inn i støvsugeren. 

Tenk heller på hvem du er, og hvordan du ønske å presentere deg ovenfor omverdenen. 

Anonymkode: 0d9cd...b28

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Tja, har du preferanser selv?

Anonymkode: ea06b...a9d

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes kvinner som stiller slike spørsmål er så søte. Menn sveiper til høyre på blanke profiler uten verken bilde eller tekst. De putter utstyret inn i støvsugeren. 

Tenk heller på hvem du er, og hvordan du ønske å presentere deg ovenfor omverdenen. 

Haha. Jeg har tenkt på det. Det er jo en bevisst handling at jeg ikke har helkroppsbilde (se OP). Jeg tenker at jeg kanskje klarer i større grad å filtrere ut de som "kun" er ute etter "en ting". Jeg vet også at menn sveiper i blinde på det meste. 😉

Nysgjerrig som jeg er, er det likevel gøy å høre hva menn tenker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Snøfnugg_ skrev:

Haha. Jeg har tenkt på det. Det er jo en bevisst handling at jeg ikke har helkroppsbilde (se OP). Jeg tenker at jeg kanskje klarer i større grad å filtrere ut de som "kun" er ute etter "en ting". Jeg vet også at menn sveiper i blinde på det meste. 😉

Nysgjerrig som jeg er, er det likevel gøy å høre hva menn tenker. 

Sveiper i blinde med utstyret allerede i støvsugeren 🤣

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

For meg, og alle mine kompiser, er mangel på helkroppsbilde rett til venstre.

Anonymkode: 885f1...772

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sveiper i blinde med utstyret allerede i støvsugeren 🤣

Hehe, vær da litt snill med mannfolka 😉. Du skremmer de bort fra tråden min, hihi. 

Jeg mente egentlig å skrive at en del menn "kan sveipe i blinde på det meste". 

Endret av Snøfnugg_
typo
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

For meg, og alle mine kompiser, er mangel på helkroppsbilde rett til venstre.

Anonymkode: 885f1...772

Ok. Jeg tenkte faktisk det gjaldt en del menn.

Hva er grunnen for din/deres del?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig er helkroppsbilde et must. Har en aktiv fritid selv, og er ikke interessert i noen som ikke holder seg i noenlunde form.

Anonymkode: a5218...6f9

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Personlig er helkroppsbilde et must. Har en aktiv fritid selv, og er ikke interessert i noen som ikke holder seg i noenlunde form.

Takk for ærlig svar! Hører gjerne fra flere. :)

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt rart at man går ut fra at helkroppsbilde sier noe som helst om en person er aktiv eller ikke. Jeg er ganske rund, men har en veldig aktiv hverdag, og er i bra form. Har en veldig aktiv jobb, har hund som jeg går god tur med hver dag og trener på treningssenter. Du hadde nok ikke trodd det om du så meg i helfigur. 

At man ikke ønsker å være sammen med noen som er overvektig, er helt greit, men å gå ut i fra at alle med noen kilo for mye, er inaktive, er litt uvitende.

Anonymkode: e99fa...9f5

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Litt rart at man går ut fra at helkroppsbilde sier noe som helst om en person er aktiv eller ikke. Jeg er ganske rund, men har en veldig aktiv hverdag, og er i bra form. Har en veldig aktiv jobb, har hund som jeg går god tur med hver dag og trener på treningssenter. Du hadde nok ikke trodd det om du så meg i helfigur. 

At man ikke ønsker å være sammen med noen som er overvektig, er helt greit, men å gå ut i fra at alle med noen kilo for mye, er inaktive, er litt uvitende.

Og jeg er modellslank, men lever som en snegle. Kropp =/= livsstil, boys. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp!

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Trakk litt på smilebåndet av denne... :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som ikke har et bilde av dem i hel figur = er ofte lubben og går rett til venstre. Like ille er det når man ikke oppgir at man har barn

Anonymkode: 58964...9da

Skrevet

Blir litt overrasket over at menn generelt tror at kvinner som ikke har bilder av kroppen automatisk er lubben.

Det med barn forstår jeg. Det finnes pedofile menn som aktivt ser etter profiler med småbarnsmødre. 

• Liker 6
Skrevet
5 timer siden, Snøfnugg_ skrev:

Hei,

Av nysgjerrighet... Synes dere menn det er et must at man også tar med helkroppsbilder på Tinderprofiler? Jeg er helt normalt slank, men har til nå latt være å legge ut slike bilder, ettersom jeg ikke ønsker et for stort fokus på bare "kropp". 

Nei, det er ikke noe must. 

Men har du flere bilder og alle er beskjært så kun ansiktet vises, så hadde jeg vel dog lurt litt på hva du skjulte 😅

Skrevet
Spoiler

Haha. Ok. Nå tenker jo jeg at man iallfall kan skjønne en del hvis en ser en person har slanke armer da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Snøfnugg_ said:

Jeg er helt normalt slank, men har til nå latt være å legge ut slike bilder, ettersom jeg ikke ønsker et for stort fokus på bare "kropp". 

Tinder handler om utseende, sånn er det bare. Trist, men om du ikke liker utseendefokus er vel tinder feil arena?

Anonymkode: cf9ea...197

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Snøfnugg_ skrev:

Trakk litt på smilebåndet av denne... :)

😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...