Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler at hvis jeg legger ut helkroppsbilder så ser det ut som jeg prøver for hardt. Synes det er litt kleint, så jeg gidder ikke. Har ikke problemer med å få matches og er ikke overvektig, og det tror jeg man uansett ser på de andre bildene. 

Anonymkode: d9e54...aa5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helkroppsbilder trenger ikke å være kleint. Kan godt være deg i treningstøy, liksom. Men jeg trenger å se at du ikke "lurer meg" som overvektig med bare ansiktsbilder. Brent på det.

Anonymkode: 59aba...ce4

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helkroppsbilder trenger ikke å være kleint. Kan godt være deg i treningstøy, liksom. Men jeg trenger å se at du ikke "lurer meg" som overvektig med bare ansiktsbilder. Brent på det.

Anonymkode: 59aba...ce4

Men saken er at du kan ikke forlange hva alle jenter har som bilder der inne, det du kan er å velge hvem du går på date med. At du ikke går på date med meg på grunn av mangel på er helt greit, siden det er ikke manko på folk som vil det, og jeg får et bedre inntrykk av menn som ikke forlanger disse tingene (sikkert som dere får et bedre inntrykk av jenter som ikke maser om høyde) 

Anonymkode: d9e54...aa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg betyr figur og proporsjoner mer enn vekt, så jeg setter uansett pris på et helfigurbilde. 

Anonymkode: 95635...a8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke helt hvorfor du mener et helfigurbilde gir for stort fokus på kropp? Du kan jo ha på deg klær på bildet 😄 

Anonymkode: 3219c...d2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt å gjøre det når jeg er på tinder. Et enkelt bilde der du ser hele kroppen. 

Anonymkode: 22520...ba8

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg betyr figur og proporsjoner mer enn vekt, så jeg setter uansett pris på et helfigurbilde. 

Anonymkode: 95635...a8c

Enig.

To som veier det samme kan se veldig forskjellig ut.

Anonymkode: 8b06c...0b0

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Man kan jo nesten alltid se sånn ca størrelse på kroppen utifra fjeset. Nå er jo jeg dame da, men synes det er ille om menn har bilde hvor de flekser foran speilet enten naken eller i undertøyet. Rett til venstre da hvertfall uansett hvor kjekk eller fin kropp han har. 

Skrevet

Satt og tenkt litt i dag, og kom på at jeg delvis kan forstå en del av tilbakemeldingene. Jeg har jo samme følelse når jeg ser menn som kun har luer/hatter på alle bildene...da tenker jeg de ønsker å skjule at de kanskje ikke har så mye hår? Jeg setter jo pris på å se folk "slik de er". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som slank og relativt sprek selv synes jeg det er greit å vite om motparten er slank også. Jeg er personlig ikke interessert i å date ei som er overvektig, og med antallet matcher jeg får (som er svært lavt) er det greit at det grunnleggende er på plass i det minste før en date.

Anonymkode: e1a42...3fc

Skrevet (endret)

Må si at denne tråden får meg til å undre. Jeg er selv slank og greit trent (så har ingen problemer med å dele bilder av hele kroppen), men jeg ser ingen grunn til å legge ut et bilde som viser mye. Jeg har et helfigurbilde i lang sommerkjole - flere bilder kommer etter vi matcher og planlegger en date. 

Det er et helt bevisst valg fra min side: jeg bruker ikke de mest sexy/stylede bildene av meg selv, fordi jeg ønsker å matche med menn som ser forbi sånne ting. 

Selvfølgelig, jeg er jo sminket og sånt, men naturlig. Er det virkelig turn off at jeg ikke deler mange helkroppsbilder?

Synes for øvrig de fleste norske damer jeg ser i sentrum er relativt slanke, har noe gått meg hus forbi?

Endret av MissUniverse
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er formfull og lubben og får matcher hele tiden med helfigurbilde mitt. Så rart at de fleste menn her ikke vil ha ei som er lubben. Jeg er svært populær der og i den virkelige verden .

Anonymkode: 4749a...24c

• Liker 2
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg googlet meg frem hit. I dag på happn fikk jeg kritikk på profilen min. En fyr irriterte seg over at jeg hadde bilder av natur men ikke helkroppsbilde. Jeg ble litt paff og så skrev han at det er vel noe "alle" spør etter. Og så sa han at jeg selv helt sikkert selv også tenkte at menn som ikke har helkroppsbilder skjuler noe. ( altså en overvektig kropp )

Ble litt sjokka jeg, og har faktisk ikke tenkt i samme baner i det hele tatt. Jeg har vel vært på nettdating i ca 6 mnd nå. Selv liker jeg godt menn som er godt i stand og litt mage er faktisk ikke krise, heller litt ekstra enn en som er helt tynn. 

Bare en utblåsning, ble litt trist av det egentlig. 

Anonymkode: 82992...710

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å ta helfigurbilde som ikke ser oversexy ut. Så det droppa jeg som singel. Skreiv bare i teksten at jeg er formfull og trent. 

Anonymkode: cd404...1a2

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er vanskelig å ta helfigurbilde som ikke ser oversexy ut. Så det droppa jeg som singel. Skreiv bare i teksten at jeg er formfull og trent. 

Anonymkode: cd404...1a2

Ja, det går jo ikke, man må jo samarbeide med noen da. Får høre med en venninne om de kan ta bilde av meg liksom, mens jeg poserer i treningstøy. kleint.

Anonymkode: 82992...710

Skrevet

Hva med å bare slutte å prøve å please menn og gjøre alt de sier? De aller fleste menn er bare ute etter sex i alle tilfeller der et bra helkroppsbilde bare vil fungere som en magnet på rasshøl og på ingen måte lede til at damen med den pene kroppen blir elsket av noen som helst. Så kanskje like greit å la det helkroppsbildet ligge. Det er først når man treffes man vet hvordan den andre ser ut i alle tilfeller. 

Anonymkode: 87410...697

• Liker 2
Skrevet
På 15.7.2020 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Synes kvinner som stiller slike spørsmål er så søte. Menn sveiper til høyre på blanke profiler uten verken bilde eller tekst. De putter utstyret inn i støvsugeren. 

Tenk heller på hvem du er, og hvordan du ønske å presentere deg ovenfor omverdenen. 

Anonymkode: 0d9cd...b28

I støvsugeren?🧐 Som blowjob likssom? 

Ikke rart noen menn må suges hardt for å komme😬

Anonymkode: e6970...691

• Liker 2
Skrevet
På 18.7.2020 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Jeg er formfull og lubben og får matcher hele tiden med helfigurbilde mitt. Så rart at de fleste menn her ikke vil ha ei som er lubben. Jeg er svært populær der og i den virkelige verden .

Samme her, er formfull og lubben og får dates og menn i fleng som er ute etter seriøse ting. De er nesten for seriøse føler jeg 😂 Så at menn ikke vil ha overvektige damer er bare tull.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her, er formfull og lubben og får dates og menn i fleng som er ute etter seriøse ting. De er nesten for seriøse føler jeg 😂 Så at menn ikke vil ha overvektige damer er bare tull.

Ser jo nå at jeg svarer på mitt eget innlegg 😂 Sånn kan det gå når man er aktiv på kvinneguiden og har glemt hva man har skrevet før 😂 

• Liker 6
Skrevet

Etter at jeg møtte en som så bra ut på bilder, og viste seg å være kraftig overvektig, har jeg helkroppsbilde. Da kan de velge (bort) ei dame med former - som verken er syltynn eller feit. 

Anonymkode: e47a0...cf0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...