Gå til innhold

Bruker du extensions?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange som bruker dette? Jeg er helt nybegynner så jeg håper noen har noen tips til hvilke typer som fungere best for deg og hvor du kjøper. 

Jeg har langt hår men vil ha det tykkere. Akkurat nå så har jeg det langt så jeg får litt fylde når jeg lager bun, men det er ikke så pent i hestehale eller flette. Så det er målet. 

Anonymkode: a0514...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp bruker det. Beste oppfinnelse i verden for å skåne eget hår og /eller vokse ut naturlig hårfarge igjen. 

Anbefales på det sterkeste! 

Jeg brukte 2-3000 på veldig bra extensions, ( ekte hår)og ser nå ut som jeg har rådyrt frisørhår. 

Se på YouTube, masse tutorials på alle typer extensions og hårfarger. Der kan du lære å sette de inn på bra måte. Men du bør bruke litt penger på det. De veldig billige sitter ikke godt og er syntetiske. Ser ok ut, men fælt når de sitter løst 

Anonymkode: a2e6b...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp bruker det. Beste oppfinnelse i verden for å skåne eget hår og /eller vokse ut naturlig hårfarge igjen. 

Anbefales på det sterkeste! 

Jeg brukte 2-3000 på veldig bra extensions, ( ekte hår)og ser nå ut som jeg har rådyrt frisørhår. 

Se på YouTube, masse tutorials på alle typer extensions og hårfarger. Der kan du lære å sette de inn på bra måte. Men du bør bruke litt penger på det. De veldig billige sitter ikke godt og er syntetiske. Ser ok ut, men fælt når de sitter løst 

Anonymkode: a2e6b...4f1

Så bra 😊 hvor handler du? 

Anonymkode: a0514...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har. Har hår ned til rumpa, og det er grei tykkelse til vanlig - men om jeg skal flette det eller pynte meg ekstra bruker jeg extensions for tykkelse! Kjøpt fra luxuxhair

Anonymkode: b05d5...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev: