Gå til innhold

Tenner ikke på mannen lenger - fake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg når jeg ikke lenger tenner på mannen min? Har overhodet ikke lyst til å ha sex med han, men det er grenser for hvor lenge jeg kan vente. Skal jeg tvinge meg selv, fake og tenke på noe annet? Jeg kan ikke si det. 

Anonymkode: 96396...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å fake lyst, tenning og orgasme er ikke løsningen. Ærlighet er nok det beste her. Be han om en snakk. Legg frem problemet (jeg tenner ikke på deg) og hold deg til temaet. Løft det frem stille og rolig at du sliter med ditt tenningsmønster. Og at du ønsker å gjøre noe for å endre på det, men du vet ikke hva som skal til....

Nærhet og kroppskontakt er alfa omega for tenning. Og noen opplever at de faktisk må fake lite granne i begynnelsen, altså lure hjernen til å kick-starte tenningen... berøring og fysisk kontakt trenger ikke å ende i samleie... kos dere med hinannen, se hinannen i øynene og hold blikket....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faket hele livet. Først fordi jeg kun har hatt dårlige sexpartnere hele livet, og det er nesten umulig for meg å komme. Nå har jeg ny samboer, og jeg kommer noen ganger (3-4 ganger i måneden), men resten faker jeg. Fordi han elsker sex og det å ha sex med meg, og er utrolig usikker. Han er vanvittig flink, og jeg vet at jeg ikke hadde fått noe mer av det "gode" ved å ha noen andre. Det er bare klin umulig for meg å komme i de fleste tilfellene. 

Anonymkode: 6487f...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Keppe skrev:

Å fake lyst, tenning og orgasme er ikke løsningen. Ærlighet er nok det beste her. Be han om en snakk. Legg frem problemet (jeg tenner ikke på deg) og hold deg til temaet. Løft det frem stille og rolig at du sliter med ditt tenningsmønster. Og at du ønsker å gjøre noe for å endre på det, men du vet ikke hva som skal til....

Nærhet og kroppskontakt er alfa omega for tenning. Og noen opplever at de faktisk må fake lite granne i begynnelsen, altså lure hjernen til å kick-starte tenningen... berøring og fysisk kontakt trenger ikke å ende i samleie... kos dere med hinannen, se hinannen i øynene og hold blikket....

 

 

Jeg vet hvorfor jeg ikke tenner på ham. Jeg vet også det ikke går an å presse frem lyst i dette tilfellet. De gangene vi har sex må jeg jobbe med meg selv for å holde ut. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har faket hele livet. Først fordi jeg kun har hatt dårlige sexpartnere hele livet, og det er nesten umulig for meg å komme. Nå har jeg ny samboer, og jeg kommer noen ganger (3-4 ganger i måneden), men resten faker jeg. Fordi han elsker sex og det å ha sex med meg, og er utrolig usikker. Han er vanvittig flink, og jeg vet at jeg ikke hadde fått noe mer av det "gode" ved å ha noen andre. Det er bare klin umulig for meg å komme i de fleste tilfellene. 

Anonymkode: 6487f...e17

Men da liker du å ha sex med samboer. Jeg må fake å like det til å begynne med. 

Anonymkode: 96396...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du vet hvorfor du ikke vil ha sex med han, hva er grunnen?

Anonymkode: 58d35...af4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at du vet hvorfor du ikke vil ha sex med han, hva er grunnen?

Anonymkode: 58d35...af4

Han veier 150 kg og har ereksjonsproblemer. Samleie tar en evighet på grunn av dette. Jeg får ingenting ut av det. 

Anonymkode: 96396...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjære deg, gå nå ut av dette forholdet slik at han kan finne noen som liker ham. Hva er vitsen med å holde på slik du gjør? Det fører bare til at du etterhvert ødelegger mannen.

Anonymkode: cdc12...ff6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Han veier 150 kg og har ereksjonsproblemer. Samleie tar en evighet på grunn av dette. Jeg får ingenting ut av det. 

Anonymkode: 96396...760

Men da må du si det som det er. Så får mannen velge om han vil gjøre noe med det eller ikke, det kan være et felles prosjekt i forholdet deres, så får du ta dine valg. Er det kun det fysiske som mangler? Hjelper det virkelig om han går ned i vekt? Er det andre ting som gjør at du ikke trives med sex/samlivet lenger? 

Anonymkode: 58d35...af4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men da må du si det som det er. Så får mannen velge om han vil gjøre noe med det eller ikke, det kan være et felles prosjekt i forholdet deres, så får du ta dine valg. Er det kun det fysiske som mangler? Hjelper det virkelig om han går ned i vekt? Er det andre ting som gjør at du ikke trives med sex/samlivet lenger? 

Anonymkode: 58d35...af4

Han bidrar lite på hjemmefronten. Det har skjedd etter han ble veldig stor. Mye syk, sover mye og vil se tv. Overlater barn og hus til meg. 

Anonymkode: 96396...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Han bidrar lite på hjemmefronten. Det har skjedd etter han ble veldig stor. Mye syk, sover mye og vil se tv. Overlater barn og hus til meg. 

Anonymkode: 96396...760

Er dette det du vil bruke tiden og livet ditt på? 

Anonymkode: 58d35...af4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva jeg får ut av KG sine forum? At folk er livredde for å være ærlig med partneren sin. 
De lyver, går rundt grøten, søker elskere/elskerinner og er generelt ganske feige. 

Altså, vær ærlig. Synes du han er for tjukk, så si det på en fin måte at det er på tide å legge om livsstilen, rett og slett fordi du ikke tenner på han lenger. Enten tåler han det, eller så tåler han det ikke. Du har i det minste vært ærlig. 

Jeg fortalte dama mi at jeg lenger ikke hadde følelser for henne, men at jeg ønska å finne nye veier for å løse dette. 
Hun gikk fra å være ''grå joggebukse i sofaen lat, spise bare junk'' til å bli ei dame som tok vare på seg selv, begynte å trene og så generelt mye sunnere ut. Vi har det meget bra i dag rett og slett fordi jeg var ærlig og hun tør å være det samme tilbake.

Anonymkode: ad456...c02

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøre det slutt selvfølgelig.

Anonymkode: 0892a...bf1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han veier SÅ mye, så må det faktisk gå an å være ærlig! Si det rett ut, at både det at alt faller på deg og overvekten hans ødelegger lysten din!

Du må ikke presse deg til å holde ut, da ødelegger du deg selv! 

Du har ikke annet valg enn å si det! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva jeg får ut av KG sine forum? At folk er livredde for å være ærlig med partneren sin. 
De lyver, går rundt grøten, søker elskere/elskerinner og er generelt ganske feige. 

Altså, vær ærlig. Synes du han er for tjukk, så si det på en fin måte at det er på tide å legge om livsstilen, rett og slett fordi du ikke tenner på han lenger. Enten tåler han det, eller så tåler han det ikke. Du har i det minste vært ærlig. 

Jeg fortalte dama mi at jeg lenger ikke hadde følelser for henne, men at jeg ønska å finne nye veier for å løse dette. 
Hun gikk fra å være ''grå joggebukse i sofaen lat, spise bare junk'' til å bli ei dame som tok vare på seg selv, begynte å trene og så generelt mye sunnere ut. Vi har det meget bra i dag rett og slett fordi jeg var ærlig og hun tør å være det samme tilbake.

Anonymkode: ad456...c02

Du har helt rett. Er for feig til å si noe, men har ikke vært i nærheten av andre. Hvordan skal jeg si det på en fin måte uten å ødelegge selvbildet hans? 

Anonymkode: 96396...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har helt rett. Er for feig til å si noe, men har ikke vært i nærheten av andre. Hvordan skal jeg si det på en fin måte uten å ødelegge selvbildet hans? 

Anonymkode: 96396...760

Selvbildet hans får seg nok en trøkk uansett hvordan du legger det fram. Men fokus på helse kan kanskje gjøre det lettere. «Jeg bekymrer meg for deg og helsen din pga vekten»? 

Anonymkode: bd15b...901

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si at du er bekymret for helsen hans?

Lage sunne måltider, da viser du omsorg. Ros han for det du setter pris på hos han.

Hvis du har noen ekstra kilo kan det være et felles prosjekt?

Selv har jeg tatt et bevisst valg, med faren til mine barn. Trives godt med han, men sex er for min del bare for å tilfredsstille han. Helt dødt fra mine side de siste 10 årene.

Jeg velger likevel å leve med det. Mitt valg. Vi har det så fint ellers.

Anonymkode: 8dc2e...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvbildet hans får seg nok en trøkk uansett hvordan du legger det fram. Men fokus på helse kan kanskje gjøre det lettere. «Jeg bekymrer meg for deg og helsen din pga vekten»? 

Anonymkode: bd15b...901

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si at du er bekymret for helsen hans?

Lage sunne måltider, da viser du omsorg. Ros han for det du setter pris på hos han.

Hvis du har noen ekstra kilo kan det være et felles prosjekt?

Selv har jeg tatt et bevisst valg, med faren til mine barn. Trives godt med han, men sex er for min del bare for å tilfredsstille han. Helt dødt fra mine side de siste 10 årene.

Jeg velger likevel å leve med det. Mitt valg. Vi har det så fint ellers.

Anonymkode: 8dc2e...851

Det med helsen har jeg tatt opp da han begynte å få pustestopp på natten og snorket for høyt. Endte med at han flyttet på gjesterommet og dro til legen. Ingen svar hos legen annet enn oppmuntring til å gå ned i vekt, men det har han fått høre av flere leger. 

Anonymkode: 96396...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Det med helsen har jeg tatt opp da han begynte å få pustestopp på natten og snorket for høyt. Endte med at han flyttet på gjesterommet og dro til legen. Ingen svar hos legen annet enn oppmuntring til å gå ned i vekt, men det har han fått høre av flere leger. 

Anonymkode: 96396...760

Her er iallefall noe dere kan ta tak i. Be om å bli henvist til sykehuset for utredning for søvnapnoe (pustestopp). Kan jo hende han trenger cpap. Ikke rart han sover mye hvis søvnkvaliteten er dårlig.

Anonymkode: 8a79a...4a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk Kvinneguiden:  

Godt over nitti prosent av alle trådene her på forumet består vel stort sett av kvinnfolk som oppretter all verden sutre-tråder over hvor "forferdelige" de mener at alle mannfolkene deres er. 

Alle menn i hele verden er tydeligvis alt for feite, stygge, dumme eller ubrukelige. Og så videre, og så videre, også videre. Henger kvinner her sammen med menn utelukkene fordi kvinnene ønsker å ha ett eller annet som de kan bitche om her på Kvinneguiden? Det virker faktisk sånn!           

Anonymkode: 2a6f9...b71

Du skjønner vel at de som ikke har problemer og er lykkelige med bra menn ikke skriver her? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...