Gå til innhold

Synes andre er så profesjonelle i jobben sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg selv har vært kunde så er alt over på null komma niks. De multitasker, pakker inn gaver, vet alt om varene og betaling skjer fort. 
Jeg har aldri fått klage, men føler meg så uproff. Klarer ikke mulittaske. Og særlig om flere maser på en gang så kan jeg få hjernteppe. Glemme hva jeg har slått inn på kassa så jeg må bare ta 1 ting om gangen. Tilbakemeldinger er faktisk gode, men jeg føler likevel jeg er vimsete og treig.

Har ADD. Medisineres og har et mye bedre liv, men likevel er tendensene der. 
 

Er det så lett for de uten «hjerneskade»? Jeg slet på skolen og har derfor ikke høyere utdannelse. Jeg har vitnemål og generell studiekompetanse, men det innebar å sitte oppe med leksene også om nettene. Lite frihet om kveldene selv om jeg sosialiserte og tok noen fester, så gikk det meste til lekser.... når jeg var barn var det verre. Kveldene var sjeldent koselige fordi vi satt og kranglet pga lekser. Følte fritiden min ble stjålet fra meg, som om lærere/politikerne eller hvem nå det enn er som bestemmer opplegget var sadister som ville at vi skulle sitte låst til bøkene hele tiden. Ironiske er jo at vi med utfordringer var de som måtte bruke mest tid på det men likevel ha lært mindre. De lettlærte var ferdige ila et par timer, mens jeg måtte bruke hele kvelden.

Anonymkode: 4938a...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...