Gå til innhold

Hva er dette for noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"holder på" med en mann. Problemet er at han i starten kontaktet meg ofte og skrev mye. Nå svarer han om jeg sender noe, og han kontakter meg innimellom men han fortsetter aldri noe samtale. Er han ikke interessert? Skal jeg gå videre? Han tar initiativ til å møtes av og til. 

Anonymkode: d1113...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er tusenvis av helt indentiske tråder her, trenger ikke bla langt bak her heller. Svarene er de samme. 

Anonymkode: 870b6...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder deg på gress mens han ser om han kan få noen som er bedre. 

Anonymkode: 55a1f...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...