Gå til innhold

Somentos (snapchat)


Mitthitt90

Anbefalte innlegg

Også må de spise noe annet snart. Selv om du har en frityr sak på benken, så må den ikke brukes hele tiden. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klementine skrev (38 minutter siden):

Den er egentlig et veldig godt eksempel på hvorfor jeg blir så fascinert som jeg gjør av VD. Vi kommer jo fra samme sted, men er veldig forskjellig. Hun er vel også over 30, så er vel sånn cirka på samme hylle i livet. Det er VELDIG omstendig og mye prat om noe jeg anser som helt bagatellmessig, feks denne airfryren. Det reises rundt i ulike butikker for å kjøpe lakris eller annet godteri. Lages videoer og jeg vet ikke hva. Utbroderer, utbroderer og utbroderer om alt mulig rart som egentlig ikke er så viktig eller spennende å høre på.

Jeg sitter igjen med inntrykket av at hun fremstår så mye yngre enn hva jeg er på tross av to unger og godt etablert. Barnslige interesser liksom. Nevnte ikke Gjerdrum feks med et ord når det sto på, kunne i en periode før corona eksploderte i grenland ikke legge merke til at verden befant seg i en pandemi for der gikk jo sosial livet sin gang, som før. Tilsynelatende hvert fall fra mitt ståsted. Så jeg blir jo litt fascinert da, hvordan noen kan leve i en sånn overfladisk boble. Lurer jo på om hun er sånn, eller om det er mer under der enn rydding, sortering, prøve ut nytt godteri og dolling i ulike former.

Takk for at du skrev det jeg også mener. Men når det gjelder korona mener jeg hun nevnte det i starten i fjor når lockdownen kom, men ja hu nevner svært lite av andre ting som skjer i verden enn hva som skjer innenfor hennes fire vegger. Kan hende hu ikke vil nevne slike ting på snapkanalen sin, men nå har det jo skjedd flere tragiske ting på dette nye året. Gjerdrum, hyttebrannen i nord Norge der fire barn er savnet/omkommet. 
men det blir for mye dolling fra VD. Mistet veldig sansen for henne for det er på samma ståsted som om du er innom henne for en uke siden, så er godteri og energi drikker og spons fra klesbutikken, men nå er denne airfryeren som jeg har sett mas om i to uker nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (40 minutter siden):

Også må de spise noe annet snart. Selv om du har en frityr sak på benken, så må den ikke brukes hele tiden. :P 

Det holdt jeg på å skrive også🤣 hvis de skal drive å spise løkringer, chilicheese hele tia så går den badevekta veldig fort opp🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nevnte det, men har du sett noe i siste året som har bært preg av at verden befinner seg i en pandemi? Det har vært venninnebesøk, reising hit og ditt, lange negler (sykepleier... ). Det fremstår som om det ikke har angått dem i særlig grad sånn jeg opplever det, men det har jo gjeldt mange i grenland bare så det er sagt. De har vært skjermet for mye. 

Det jeg mener er bare et hjerte eller noe om at en har registret at det har skjedd noe. Trenger ikke være mer. Samme hos mange av de andre SOME profilene. Ikke bare late som om at det ikke er en verden utenfor husets fire vegger som består av mer enn godis. 

Veldig koselig og jovial jente. Helt sikkert en tipp topp venninne, mamma og jeg vet ikke hva, men jeg opplever henne også som et godt eksempel på hva det å gå hjemme gjør med deg. Det blir litt enklere og ganske raskt virkelighetsfjernt fra de som er i jobb og har andre forpliktelser enn familie og hus. Men jeg håper som sagt hun får noen gode opplevelser på jobb, og at hun kommer seg tilbake. Unner henne ikke å "vissne" hen som en kan få følelsen av at Charlene på samme kanal gjør. 

Synd at kanalen antakeligvis er lagt ned, for den var artig å følge. Savner flere av de. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (9 minutter siden):

Det holdt jeg på å skrive også🤣 hvis de skal drive å spise løkringer, chilicheese hele tia så går den badevekta veldig fort opp🙊

Er ikke alle i den hustanden som er like heldige med genene når det kommer til kropp. Det er mer en bismak å se at det lages løkringer såpass hyppig, men får satse på at det kun er i helgene sånn egentlig. Håper det, for kropp og vekt er aldri enkelt. :)

Endret av Klementine
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (1 minutt siden):

Ja, nevnte det, men har du sett noe i siste året som har bært preg av at verden befinner seg i en pandemi? Det har vært venninnebesøk, reising hit og ditt, lange negler (sykepleier... ). Det fremstår som om det ikke har angått dem i særlig grad sånn jeg opplever det, men det har jo gjeldt mange i grenland bare så det er sagt. De har vært skjermet for mye. 

Det jeg mener er bare et hjerte eller noe om at en har registret at det har skjedd noe. Trenger ikke være mer. Samme hos mange av de andre SOME profilene. Ikke bare late som om at det ikke er en verden utenfor husets fire vegger som består av mer enn godis. 

Veldig koselig og jovial jente. Helt sikkert en tipp topp venninne, mamma og jeg vet ikke hva, men jeg opplever henne også som et godt eksempel på hva det å gå hjemme gjør med deg. Det blir litt enklere og ganske raskt virkelighetsfjernt fra de som er i jobb og har andre forpliktelser enn familie og hus. Men jeg håper som sagt hun får noen gode opplevelser på jobb, og at hun kommer seg tilbake. Unner henne ikke å "vissne" hen som en kan få følelsen av at Charlene på samme kanal gjør. 

Synd at kanalen antakeligvis er lagt ned, for den var artig å følge. Savner flere av de. 

Savner ikke at man nevner hva som skjer i verden. Det er man da smertelig klar over og det er litt godt å ikke få det i fleisen overalt -så her kan man ha flere perspektiver på at det ikke er nevnt. Syntes det er trist at man tenker at det å være kronisk syk er å visne hen -men det å være kronisk syk betyr at man i perioder er mer preget av det en andre. Er livet det også, skal litt til å treffe 100% med innhold når man har mange forskjelligste mennesker i forskjellige livssituasjoner som følger en kanal. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (3 minutter siden):

Savner ikke at man nevner hva som skjer i verden. Det er man da smertelig klar over og det er litt godt å ikke få det i fleisen overalt -så her kan man ha flere perspektiver på at det ikke er nevnt. Syntes det er trist at man tenker at det å være kronisk syk er å visne hen -men det å være kronisk syk betyr at man i perioder er mer preget av det en andre. Er livet det også, skal litt til å treffe 100% med innhold når man har mange forskjelligste mennesker i forskjellige livssituasjoner som følger en kanal. 

Tenker ikke det at å være kronisk syk er å visne hen. Men for meg fremstår det som om C kunne hatt godt av å hatt noe å holde på meg, om det er negler, ut på tur, tegne eller hva det skulle være. Hun fremstår vekselsvis svært dårlig og deprimert utfra det hun presenterer. Jeg må avfølge henne for det vipper helt over og jeg skjønner ikke hvorfor hun har en offentlig kanal. 

VD er jo et svært godt eksempel på det at en kan gjøre veldig mye selv om en er kronisk syk! Hun har jo mye mer sosialt liv enn hva jeg feks har. 

Helt enig dette med at det er vanskelig å treffe med innhold 100%. Likevel så er det noe med å ikke late som om verden ikke finnes, men der er vi forskjellige. For meg er et utenkelig å ikke nevne eller adressere med noe så enkelt som et hjerte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Veronika skaper en bra balanse og det er deilig å følge en privat kanal som ikke viser så mye av det alt rundt fordi det får vi jo fra avisene daglig. Det blir ekstremt mye mår alle influencere skal starte egne innsamlinger og nevne hit og dit for oppmerksomheten og for «se hvor snill og omtenksom jeg er» fasade. Da vil jeg heller følge med på Veronika og innenfor deres fire vegger; familieliv, kronisk syk, airfryer osv, enn alt det falske overfladiske for å øke egne tall. Så må en ikke glemme at en ser jo egentlig veldig lite av det private, hun eksponerer mye seg selv og litt barn og ektemann men familien rundt osv, og det kan skje mye som en ikke vet. At hun legger ut en gang i timen så er det bare 1-3 min hvert klipp, og det er ikke mye i en 24 timers hverdag. Jeg syntes det er fint å se at hun prøver å ta vare på sitt ytre også, men enig at kostholdet sitt kunne hun jobbet mer med men hvem vet- kanskje hun gjør det? Men veldig fint å se at hun steller seg, fikser hår, legger negler (hun er jo ikke i jobb nå så lange negler har vel ikke noe å si), går turer osv. Det er motiverende, samtidig som at hun ikke legger skjul på at det er tøffe dager. 
 

Charlene derimot, virker bare som flere har sagt, demotiverende og deprimert.  Hvorfor har hun barnet hjemme hvis det tar så mye energi? La ungen leke i bhg hver dag også kan hun styre med sitt hjemme. Samtidig så føler jeg hun prøver å komme seg veldig opp mot Veronika og nesten som at det er en kamp der. 

 

Jeg håper ikke Somentos legger ned, de sa en lengre pause gjorde dem ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssameg skrev (58 minutter siden):

 

Charlene derimot, virker bare som flere har sagt, demotiverende og deprimert.  Hvorfor har hun barnet hjemme hvis det tar så mye energi? La ungen leke i bhg hver dag også kan hun styre med sitt hjemme. Samtidig så føler jeg hun prøver å komme seg veldig opp mot Veronika og nesten som at det er en kamp der. 

 

Jeg håper ikke Somentos legger ned, de sa en lengre pause gjorde dem ikke? 

Enig. Det må jo ha noe med økonomi å gjøre? 

Håper de kommer tilbake. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (2 timer siden):

Enig. Det må jo ha noe med økonomi å gjøre? 

Håper de kommer tilbake. :) 

Økonomi? Spesielt. Sett hvor mye de har takeaway (de gangene hun gidder å vise) og liknende. De var jo her om dagen på Kragerø spa? Midt under Corona og mye rødt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ser at charlene er gravid igjen. Husker fra når hu gjestesnappet på jm at hu spurte mannen om et tredje barn og han ønsket ikke det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tror ikke denne snapp kanalen kommer tilbake, siden det var i januar de tok pause 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har fulgt charlene sin private en god stund, å i starten likte jeg henne ganske godt! Men nå, jeg klarer ikke! Klager på ALT, det er ingenting som er positivt, alt er bare «jeg har så vondt, jeg har så dårlig matlyst, jeg er så sliten..» jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de setter enda ett barn til verden, når ALT i livet er så himla tiltak! Sorry meg, men jeg har aldri hørt makan til syting.. hun stikker så å si bare innom snap når det er noe hun skal klage om😳

 
men, er den kanalen disse jentene lagde sammen oppe å går enda?? Jeg finner den ikke i såfall😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malleli89 skrev (7 minutter siden):

Jeg har fulgt charlene sin private en god stund, å i starten likte jeg henne ganske godt! Men nå, jeg klarer ikke! Klager på ALT, det er ingenting som er positivt, alt er bare «jeg har så vondt, jeg har så dårlig matlyst, jeg er så sliten..» jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de setter enda ett barn til verden, når ALT i livet er så himla tiltak! Sorry meg, men jeg har aldri hørt makan til syting.. hun stikker så å si bare innom snap når det er noe hun skal klage om😳

 
men, er den kanalen disse jentene lagde sammen oppe å går enda?? Jeg finner den ikke i såfall😊

Jeg har også fulgt Charlene, og likte henne godt. Men så er det som du sier, klaging og syting. Forstår heller ikke hvorfor de skulle ha et barn til. Må være ekstremt demotiverende for resten av familien når hun ligger på sofaen støtt. 
Henne måtte jeg bare slutte å følge, hun var nix nada inspirerende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også følger Charlene for hun fremstår så ufattelig spesiell og rar liksom. Grimaser hele tiden og veldig mye gjesping, men sånn blir det vel når en kommer over den terskelen det er å snakke foran gud og hverman. Jeg hadde vært litt mer selektiv om hvilket uttrykk jeg presenterte, men det er meg. 

Men ser at hun er veldig lykkelig nå som hun har baby, så gratulerer så mye! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litenoggod skrev (1 time siden):

Var det ikke charlene som gjestet på jm der hun maset om en nr3 til mannen og mannen nektet? 

Jo, kan jo skjønne det. Hun med ME, rekkehus der de sikkert har akkurat med soverom osv. Men, men nå er jo barnet her så da får en det meste til å bli bra. 😄

Håper hun snart våkner litt da. Så henne nå isted på snap i den grusomme joggedressen gjespende selvsagt på shopping. Nettshopping funker det! Sparer en litt energi også. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...