Gå til innhold

Somentos (snapchat)


Mitthitt90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Begynner å bli litt lei denne Snapkontoen. Liker Kristine godt, men ellers er det mye syting og sykdom. 

De prøver på temaer osv, men det blir litt svakt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker snapen godt! Synes den er hverdagslig og gjennkjennbar i mange tilfeller. 😄 Men jeg tenker jo at dette må ta veldig MYE tid! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår heller ikke prioriteringen når de sminker seg og doller seg opp og samtidig ikke orker noe som helst. Eller ikke orker, men MÅ rydde og styre på. 

Orker ingenting men drar på venninnetur. Jeg forstår at ihvertfall et par av dem har utfordringer, men de trenger å lære seg å prioritere. 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (42 minutter siden):

Jeg forstår heller ikke prioriteringen når de sminker seg og doller seg opp og samtidig ikke orker noe som helst. Eller ikke orker, men MÅ rydde og styre på. 

Orker ingenting men drar på venninnetur. Jeg forstår at ihvertfall et par av dem har utfordringer, men de trenger å lære seg å prioritere. 

 

 

De gjør det de vil klare. Er helt enig med deg at kontrasten til "bør" timeplan og "fritid"-timeplan er enorm hos enkelte. Men sånn er det vel å være snap-kjendis. Jeg har hvertfall ikke overskuddet til å være så enormt sosial som enkelte er på den snapen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte på at det «ikke er lov å screenshotte bilder av barn», tenker at de ikke burde vise barna da jeg da... har bare sett innom når jeg har fått det som forslag så ikke noe jeg følger fast. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, denne kontoen orkar eg ikkje følge dessverre. Alt er så svart/kvitt. Enten ligg ein til sengs med eit lidande uttrykk i ansiktet eller så er det full fart med sminke, oppussing og tiktok-dans. Alt er skinnande reint til ein kvar tid og alt er så strigla at eg ikkje har sjans til å få til noko liknande - endå eg ikkje er kronisk sjuk. Eg blir rett og slett sliten av å sjå på. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rot skrev (6 minutter siden):

Uff, denne kontoen orkar eg ikkje følge dessverre. Alt er så svart/kvitt. Enten ligg ein til sengs med eit lidande uttrykk i ansiktet eller så er det full fart med sminke, oppussing og tiktok-dans. Alt er skinnande reint til ein kvar tid og alt er så strigla at eg ikkje har sjans til å få til noko liknande - endå eg ikkje er kronisk sjuk. Eg blir rett og slett sliten av å sjå på. 

kanskje det er det Charlene også kjenner på, som trakk seg igår. At presset internt blir for stort. Ser absolutt poenget ditt. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (32 minutter siden):

kanskje det er det Charlene også kjenner på, som trakk seg igår. At presset internt blir for stort. Ser absolutt poenget ditt. 

 

Utan å spekulere så skulle det ikkje forundre meg om det var slik. Når enkelte der inne får folk som er heilt friske til å føle seg utilstrekkelege, så kan eg berre tenke meg korleis det må føles for andre som har kroniske sjukdommar. Alle forstår at det er meir som skjer bak kulissane enn det som vert vist på snap, men når ein berre får sjå eit glansbilete så vert det jo det ein trur på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger Veronica også privat, og var vel egentlig veldig overrasket over hvor dårlig hun var under rehabiliteringsoppholdet,men under perm var det hopp og sprett! Veldig enten eller. Samme nå også, det reises 2t for å overraske noen på bursdagen. Ikke første gang, så ser veldig godt hva det menes med "venninne-gjeng". Jeg har nok på mange måter vært litt for naiv og fascinert gitt. Fascinerende med folk der jeg kommer fra, som tilsynelatende lever som om corona ikke eksisterer på tross av at de er helsepersonell. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (41 minutter siden):

Jeg følger Veronica også privat, og var vel egentlig veldig overrasket over hvor dårlig hun var under rehabiliteringsoppholdet,men under perm var det hopp og sprett! Veldig enten eller. Samme nå også, det reises 2t for å overraske noen på bursdagen. Ikke første gang, så ser veldig godt hva det menes med "venninne-gjeng". Jeg har nok på mange måter vært litt for naiv og fascinert gitt. Fascinerende med folk der jeg kommer fra, som tilsynelatende lever som om corona ikke eksisterer på tross av at de er helsepersonell. 

Det ble jeg også overrasket over at hun var så dårlig på rehab og når hu var på perm og kom hjem var det masse energi, føler hu har super masse energi til at hun har fibro, hun er jo veldig åpen om diagnosen sin. 
 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (19 minutter siden):

Det ble jeg også overrasket over at hun var så dårlig på rehab og når hu var på perm og kom hjem var det masse energi, føler hu har super masse energi til at hun har fibro, hun er jo veldig åpen om diagnosen sin. 
 

 

Hvorfor var hun på rehab? Er hun uføretrygdet ? Eller kanskje hun er på vei mot det, og spiller litt ekstra dårlig når hun er under observasjon? 😳🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøken_fjong1 skrev (1 time siden):

Hvorfor var hun på rehab? Er hun uføretrygdet ? Eller kanskje hun er på vei mot det, og spiller litt ekstra dårlig når hun er under observasjon? 😳🤷🏼‍♀️

Var vel for å få hjelp til å komme tilbake i jobb, at hu skal klare det, pluss at hun skulle lære å mestre og håndtere smerter.Hun går på aap, gjort det et års tid nå mener jeg hu har sagt på snap. 
men vet at mange som ikke har energi til å jobbe noe som helst fordi at de bruker opp den energien på jobb og så har de ikke noe energi igjen når de kommer hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_fjong1 skrev (2 timer siden):

Hvorfor var hun på rehab? Er hun uføretrygdet ? Eller kanskje hun er på vei mot det, og spiller litt ekstra dårlig når hun er under observasjon? 😳🤷🏼‍♀️

rehab i forbindelse med å komme tilbake i arbeid. Fikk ikke inntrykk av at det var skuespill, for hun fremsto som svært dårlig. Klarte ikke gjennomføre noe som helst egentlig på timeplanen eller opplegget, så kontrasten til permisjonen var jo enorm når det var hopp og sprett med tiktok og det hele. 

Nei, jeg blir ikke klok kjenner jeg. Hun er hvertfall veldig heldig som har så mange flotte folk rundt seg som stiller opp som bare det! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (1 time siden):

Var vel for å få hjelp til å komme tilbake i jobb, at hu skal klare det, pluss at hun skulle lære å mestre og håndtere smerter.Hun går på aap, gjort det et års tid nå mener jeg hu har sagt på snap. 
men vet at mange som ikke har energi til å jobbe noe som helst fordi at de bruker opp den energien på jobb og så har de ikke noe energi igjen når de kommer hjem. 

Her må jo energien brukes opp på alt annet, sånn at det ikke er rom for jobb. Det er jo normalt å være sliten etter jobb. Ikke alle vi som jobber som har overskudd til det sosiale kjøret der for å si det mildt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (22 minutter siden):

Her må jo energien brukes opp på alt annet, sånn at det ikke er rom for jobb. Det er jo normalt å være sliten etter jobb. Ikke alle vi som jobber som har overskudd til det sosiale kjøret der for å si det mildt.

Ja det får jeg veldig inntrykk av. Jeg har samma diagnose som henne, fibromyalgi, og fått de samma medisinene som henne. Jeg har hatt god effekt av dem, eneste er at jeg har en del utmattelse pga det, men jeg har lært hva jeg må prioritere og hva jeg ikke kan. Men det virker som hun totalt kjører seg selv i grøfta for at hun skal være perfekt og være med på alt som er, forståelig at man ønsker det, men man må prioritere, er den shopping runden verdt det og bli dårlig dagen etterpå? Kanskje vært bedre å bruke netthandel istedenfor. Eller var det viktig å være med venner i så mange timer. Jeg har ikke den energien at jeg kan reise å shoppe eller være med venner. Revmatalogen som jeg går til sa at man må nedprioritere ting og sette grenser på hva man orker og ikke orker

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...