Klementine Skrevet 28. desember 2020 #21 Del Skrevet 28. desember 2020 Litenoggod skrev (17 minutter siden): Ja det får jeg veldig inntrykk av. Jeg har samma diagnose som henne, fibromyalgi, og fått de samma medisinene som henne. Jeg har hatt god effekt av dem, eneste er at jeg har en del utmattelse pga det, men jeg har lært hva jeg må prioritere og hva jeg ikke kan. Men det virker som hun totalt kjører seg selv i grøfta for at hun skal være perfekt og være med på alt som er, forståelig at man ønsker det, men man må prioritere, er den shopping runden verdt det og bli dårlig dagen etterpå? Kanskje vært bedre å bruke netthandel istedenfor. Eller var det viktig å være med venner i så mange timer. Jeg har ikke den energien at jeg kan reise å shoppe eller være med venner. Revmatalogen som jeg går til sa at man må nedprioritere ting og sette grenser på hva man orker og ikke orker synes nå hun virker veldig flink til å sette grenser for det hun ikke har lyst til... at det er ofte hun som er pådriver til alle disse sosiale tingene. Er jo spesielt å reise til sørlandet feks flere ganger, når smitte er som det er i grenland for å være der 1t for noen som har egen familie og fyller 28 år. Det er kanskje noe med det, at en har fått beskjed om at alt dette andre kanskje må ligge for å klare å jobbe.Men det må jo være godt å være hjemme også, styre som en vil... så kanskje en ikke vil tilbake til jobb. Jeg vet ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 28. desember 2020 #22 Del Skrevet 28. desember 2020 Klementine skrev (37 minutter siden): synes nå hun virker veldig flink til å sette grenser for det hun ikke har lyst til... at det er ofte hun som er pådriver til alle disse sosiale tingene. Er jo spesielt å reise til sørlandet feks flere ganger, når smitte er som det er i grenland for å være der 1t for noen som har egen familie og fyller 28 år. Det er kanskje noe med det, at en har fått beskjed om at alt dette andre kanskje må ligge for å klare å jobbe.Men det må jo være godt å være hjemme også, styre som en vil... så kanskje en ikke vil tilbake til jobb. Jeg vet ikke Tenker at hvis man har den energien til å reise til folk og være sammen med folk og gjøre alt mulig, så burde man ha energi til å jobbe en viss prosent også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 28. desember 2020 #23 Del Skrevet 28. desember 2020 Helt enig, og det er kanskje den beskjeden hun har fått av legen. Det hun foreløpig ikke vil snakke om. At noe må vike, skal hun komme tilbake i jobb. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 28. desember 2020 #24 Del Skrevet 28. desember 2020 Enig med dere. Charlene er tydelig syk. Veronica forstår jeg meg ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 28. desember 2020 #25 Del Skrevet 28. desember 2020 EllaSays skrev (8 minutter siden): Enig med dere. Charlene er tydelig syk. Veronica forstår jeg meg ikke på. mang en gang jeg har tenkt stakkars menneske. Hun har sett veldig redusert ut. Til tider sånn at du lurer på hva som tynger henne så voldsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 28. desember 2020 #26 Del Skrevet 28. desember 2020 EllaSays skrev (1 time siden): Enig med dere. Charlene er tydelig syk. Veronica forstår jeg meg ikke på. Nå må det huskes på at man ser kun en liten brøkdel av livet i sosiale medier. Hva vet man om hva som skjer når man ikke dokumenterer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 28. desember 2020 #27 Del Skrevet 28. desember 2020 mumrikk1 skrev (27 minutter siden): Nå må det huskes på at man ser kun en liten brøkdel av livet i sosiale medier. Hva vet man om hva som skjer når man ikke dokumenterer? Men man tar jo valg ang hva man dokumenter, og slik fremstår en jo. Jeg forholder meg til det jeg ser og hører. Spekulerer lite om det som foregår eller ei når jeg ikke ser. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 29. desember 2020 #28 Del Skrevet 29. desember 2020 Klementine skrev (9 timer siden): rehab i forbindelse med å komme tilbake i arbeid. Fikk ikke inntrykk av at det var skuespill, for hun fremsto som svært dårlig. Klarte ikke gjennomføre noe som helst egentlig på timeplanen eller opplegget, så kontrasten til permisjonen var jo enorm når det var hopp og sprett med tiktok og det hele. Nei, jeg blir ikke klok kjenner jeg. Hun er hvertfall veldig heldig som har så mange flotte folk rundt seg som stiller opp som bare det! Skulle ønske jeg også hadde så mange gode, fine folk rundt meg. Er i 20 årene, har vært kronisk syk siden jeg var 8 år og har ikke et sånt nettverk og orker på langt nær alt det ho gjør.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 29. desember 2020 #29 Del Skrevet 29. desember 2020 ruskejento skrev (5 timer siden): Skulle ønske jeg også hadde så mange gode, fine folk rundt meg. Er i 20 årene, har vært kronisk syk siden jeg var 8 år og har ikke et sånt nettverk og orker på langt nær alt det ho gjør.. Det er ikke mange av oss som er kronisk syke som orker så masse. Jeg tenker ofte at det må være no galt med meg, men så kommer jeg på at det er lettere å fecke seg syk eller frisk. Så da...... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøssameg Skrevet 29. desember 2020 #30 Del Skrevet 29. desember 2020 Er det ikke veldig spesielt å sitte og skrive sånn om mennesker en bare ser kanskje maks to timer totalt på skjermen? Hvorfor skulle noen fake sin egen sykdom? Så kan en jo være ærlig og si at Charlene har en tendens til å klage noe helt sinnsykt mye og hun har delt på sin snap at hun har fått negative tilbakemeldinger på det, og derfor kanskje sluttet litt nå. Jeg har fulgt henne i 2 år nesten, og hun var mye mer moro før. Nå er det bare hvor sliten hun er og «huff stakkars meg». Veronika har en god balanse syntes jeg, viser dårlige dager men også de dagene hun orker ting og har det bedre. Det må da være lov? Når en er kronisk syk, så må en bare ligge i sengen da? Syntes somentos er en så moro kanal. Mange forskjellige personligheter og det virker som masse jobb! Håper de kjører med tema igjen i 2021😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøssameg Skrevet 29. desember 2020 #31 Del Skrevet 29. desember 2020 Syntes det er mer intenst og slitsomt å se på Happy-Aurora hvor alt er så perfekt og livet er så gøy, istedenfor noen som viser sidene ved kronisk sykdom osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 29. desember 2020 #32 Del Skrevet 29. desember 2020 Jøssameg skrev (3 timer siden): Er det ikke veldig spesielt å sitte og skrive sånn om mennesker en bare ser kanskje maks to timer totalt på skjermen? Hvorfor skulle noen fake sin egen sykdom? Så kan en jo være ærlig og si at Charlene har en tendens til å klage noe helt sinnsykt mye og hun har delt på sin snap at hun har fått negative tilbakemeldinger på det, og derfor kanskje sluttet litt nå. Jeg har fulgt henne i 2 år nesten, og hun var mye mer moro før. Nå er det bare hvor sliten hun er og «huff stakkars meg». Veronika har en god balanse syntes jeg, viser dårlige dager men også de dagene hun orker ting og har det bedre. Det må da være lov? Når en er kronisk syk, så må en bare ligge i sengen da? Syntes somentos er en så moro kanal. Mange forskjellige personligheter og det virker som masse jobb! Håper de kjører med tema igjen i 2021😊 Du gjør jo akkurat det samme. Tror ingen faker sykdom, men jeg blir forvirret over Veronikas prioriteringer og hvordan hun fremstår. Jeg liker alle, men det må vel være lov til å undre seg over det man ser 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 29. desember 2020 #33 Del Skrevet 29. desember 2020 Liker som sagt kanalen godt! Tror ikke det blir noe nevneverdig "tap" at Charlene velger å gi seg. Fornuftig av henne å hoppe av for å fokusere på å komme opp igjen for familien sin del. Når det gjelder de andre er det artig og fascinerende å følge med. Det er vel det de ønsker også. Selv om det helt sikkert ikke er veldig topp med skepsis eller negative spørsmål. De bruker mye tid på dette her. Tid, som må gå på bekostning av noe annet. Det er få med 100% jobb, unger og mann, som evner å følge opp en snap konto tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøssameg Skrevet 29. desember 2020 #34 Del Skrevet 29. desember 2020 EllaSays skrev (2 timer siden): Du gjør jo akkurat det samme. Tror ingen faker sykdom, men jeg blir forvirret over Veronikas prioriteringer og hvordan hun fremstår. Jeg liker alle, men det må vel være lov til å undre seg over det man ser 🙄 Det må være vanskelig å være kronisk syk og finne noe for å fylle de gode dagene med, kanskje det da er bra at hun er sosial når hun kan, vasker hus, osv? Istedenfor å ligge i sengen og syntes synd på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøssameg Skrevet 29. desember 2020 #35 Del Skrevet 29. desember 2020 Klementine skrev (1 time siden): Liker som sagt kanalen godt! Tror ikke det blir noe nevneverdig "tap" at Charlene velger å gi seg. Fornuftig av henne å hoppe av for å fokusere på å komme opp igjen for familien sin del. Når det gjelder de andre er det artig og fascinerende å følge med. Det er vel det de ønsker også. Selv om det helt sikkert ikke er veldig topp med skepsis eller negative spørsmål. De bruker mye tid på dette her. Tid, som må gå på bekostning av noe annet. Det er få med 100% jobb, unger og mann, som evner å følge opp en snap konto tross alt. Veldig enig. Syntes det er godt at hun er borte. Syntes ikke hun var noe mer moro å se på. Dessverre. Noen av dem er i jobb er de ikke? Mener å huske det. Jobb eller ei, det er morsomt å følge med på. Lurer på hvor mange følgere de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 29. desember 2020 #36 Del Skrevet 29. desember 2020 Jøssameg skrev (1 time siden): Veldig enig. Syntes det er godt at hun er borte. Syntes ikke hun var noe mer moro å se på. Dessverre. Noen av dem er i jobb er de ikke? Mener å huske det. Jobb eller ei, det er morsomt å følge med på. Lurer på hvor mange følgere de har. Enig! hadde vært artig å vist. Egentlig litt kjekt at det var flere enn meg som fulgte med. 😄 kjekt å lufte litt tanker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 29. desember 2020 #37 Del Skrevet 29. desember 2020 Jøssameg skrev (6 timer siden): Syntes det er mer intenst og slitsomt å se på Happy-Aurora hvor alt er så perfekt og livet er så gøy, istedenfor noen som viser sidene ved kronisk sykdom osv. word!! Der skal alt være så perfekt og rosenrødt til enhver tid🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøssameg Skrevet 29. desember 2020 #38 Del Skrevet 29. desember 2020 mumrikk1 skrev (2 timer siden): word!! Der skal alt være så perfekt og rosenrødt til enhver tid🙄 Så deilig at det ikke er bare meg som har tenkt! Aldri noe personlighet men bare masse «livet er så perfekt» hopp og dans smil og le😒 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøssameg Skrevet 29. desember 2020 #39 Del Skrevet 29. desember 2020 Klementine skrev (2 timer siden): Enig! hadde vært artig å vist. Egentlig litt kjekt at det var flere enn meg som fulgte med. 😄 kjekt å lufte litt tanker. spent på tema nå i neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøssameg Skrevet 29. desember 2020 #40 Del Skrevet 29. desember 2020 For å ikke snakke om hvor «skitten» Aurora ser ut når hun har sminket seg............ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå