Gå til innhold

Foreldre som ser på sin lille pøbelunge som en engel...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør en når den ufordragelige drittungen møter et hav av forståelse hjemme, og blir sett på den av barna i gjengen som gjør en innsats for vennskapene?

Jeg vet at min beskrivelse av barnet her ikke er så bra, men jeg blir gal !

Når jeg setter kidden på plass løpes det hjem for trøst. Hjelpe meg... 

Alvorlig talt, hvis de voksne velger å tro på en 9 åring og ikke flere par foreldre .... 

Frustrert nå ! 

Anonymkode: 06110...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en egen plass i helvete for voksne som er stygge mot unger. 

Har du problemer med en unge så tar ddu det med foreldrene dens. Det er fullstendig tullete å skremme unger for at du skal få ventilert frustrasjon. I tillegg til at man ender opp i andre enden av frustrasjonen til moren og faren til ungen, og potensielt politiet. 

Anonymkode: 2b260...ca6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en egen plass i helvete for voksne som er stygge mot unger. 

Har du problemer med en unge så tar ddu det med foreldrene dens. Det er fullstendig tullete å skremme unger for at du skal få ventilert frustrasjon. I tillegg til at man ender opp i andre enden av frustrasjonen til moren og faren til ungen, og potensielt politiet. 

Anonymkode: 2b260...ca6

Hvor har TS skrevet at hun/han har vært stygg mot ungen?, klarte du å tolke det å sette ungen på plass som stygt?.

Enkelte foreldre klarer rett og slett ikke å innse at gullungen deres gjør noe galt eller er vanskelig.

Hadde en sak her i nabolaget for en stund siden der et pøbelfrø var inne i en garasje til en nabo og hadde stjålet noe, ungen ble tatt på fersken og foreldrene ble konfrontert. Foreldrene mente at gullungen ikke hadde stålet noe fordi han stjal bare hjemme...

Anonymkode: 527f4...086

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er en egen plass i helvete for voksne som er stygge mot unger. 

Har du problemer med en unge så tar ddu det med foreldrene dens. Det er fullstendig tullete å skremme unger for at du skal få ventilert frustrasjon. I tillegg til at man ender opp i andre enden av frustrasjonen til moren og faren til ungen, og potensielt politiet. 

Anonymkode: 2b260...ca6

Tro meg, vi prøvde lenge å ta det med foreldrene. Hvis jeg havner i Helvete for å prøve fortelle en unge hva som ikke er grei oppførsel , for eksempel bruk av vold, ja så havner jeg nok der. 

Foreldrene er så langt på tur at de begge forsvarte at ungen slo, siden barnet var så frustrert...

 

Anonymkode: 06110...4ca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan "setter du barnet på plass"? Formuleringer, kroppsspråk, mimikk.

 

Anonymkode: 2d395...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan "setter du barnet på plass"? Formuleringer, kroppsspråk, mimikk.

 

Anonymkode: 2d395...112

Jeg sier at det der var ikke fint gjort. Hvorfor gjorde du det ?

Når jeg da blir ledd av ,sender jeg kidden av eiendommen vår, og informerer foreldrene om hva som har skjedd. De velger da å ikke tro på meg...

Anonymkode: 06110...4ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen foreldre evner ikke å oppdra barn, dessverre. Mangel på grenser er en stor kilde til problemer for barn. Disse foreldrene gjør barna sine en stor bjørnetjeneste. 
 

Anonymkode: 972b3...925

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var du dessverre uheldig med foreldrene, men håper du ikke slutter å sette på plass drittunger. 
 

Jeg har et barn på verste trassalder og er evig takknemlig for andre som blander seg når barnet mitt slår seg vrang. Da er det ikke bare mammaen eller pappaen som er teit😂 

Anonymkode: dbb83...ca5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen foreldre evner ikke å oppdra barn, dessverre. Mangel på grenser er en stor kilde til problemer for barn. Disse foreldrene gjør barna sine en stor bjørnetjeneste. 
 

Anonymkode: 972b3...925

Enig. Det er dessverre en skummel utvikling  med slike barn som vokser opp i samfunnet. Barn som mangler grensesetting og aldri møter motstand. 

Anonymkode: dbb83...ca5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er en egen plass i helvete for voksne som er stygge mot unger. 

Har du problemer med en unge så tar ddu det med foreldrene dens. Det er fullstendig tullete å skremme unger for at du skal få ventilert frustrasjon. I tillegg til at man ender opp i andre enden av frustrasjonen til moren og faren til ungen, og potensielt politiet. 

Anonymkode: 2b260...ca6

Rolig nå og pust med magen...

Anonymkode: dbb83...ca5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var du dessverre uheldig med foreldrene, men håper du ikke slutter å sette på plass drittunger. 
 

Jeg har et barn på verste trassalder og er evig takknemlig for andre som blander seg når barnet mitt slår seg vrang. Da er det ikke bare mammaen eller pappaen som er teit😂 

Anonymkode: dbb83...ca5

Stiller meg bak denne! 😂

 

Anonymkode: 50e1a...154

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Jeg syns bare det er vanskelig å forholde meg til hele den familien, når de tydeligvis har bestemt at de er selv feilfrie...alle sammen ...

Resten av bydelen har store problemer i følge dem....

Anonymkode: 06110...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør en når den ufordragelige drittungen møter et hav av forståelse hjemme, og blir sett på den av barna i gjengen som gjør en innsats for vennskapene?

Jeg vet at min beskrivelse av barnet her ikke er så bra, men jeg blir gal !

Når jeg setter kidden på plass løpes det hjem for trøst. Hjelpe meg... 

Alvorlig talt, hvis de voksne velger å tro på en 9 åring og ikke flere par foreldre .... 

Frustrert nå ! 

Anonymkode: 06110...4ca

Det er ikke ditt barn. Derfor velger du å se bare det negative ved barnet. Hva ønsker du å oppnå? At foreldrene «endelig « får opp øynene og ser hvor fæl unge de har? Hadde det vært mer riktig? 
 

Folk som er stolte av å «å sette på plass» anederst barn, og deretter lurer på hvorfor barnet løpet hjem for trøst... DET har jeg problemer med. Ingen barn er perfekte- ikke dine heller vil jeg tro med 100% sikkerhet

Anonymkode: c0323...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ditt barn. Derfor velger du å se bare det negative ved barnet. Hva ønsker du å oppnå? At foreldrene «endelig « får opp øynene og ser hvor fæl unge de har? Hadde det vært mer riktig? 
 

Folk som er stolte av å «å sette på plass» anederst barn, og deretter lurer på hvorfor barnet løpet hjem for trøst... DET har jeg problemer med. Ingen barn er perfekte- ikke dine heller vil jeg tro med 100% sikkerhet

Anonymkode: c0323...745

Jeg har aldri sagt at mine barn er perfekte.

Hvis du har lest gjennom tråden så står det forklart hvordan jeg "satte barnet på plass "

Hvis den fremgangsmåten er ille etter at dette barnet har terrorisert deler av en bydel over lengre tid, så javel ,så får du syns det.

Anonymkode: 06110...4ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men selv om drittungene blir filmet i å stjele ting eller ødelegge noe, så NEKTER foreldrene for at de "fantastiske" ungene deres kunne ha gjort noe som helst. 

Da er man sinnssforvirra. rett og slett.

Anonymkode: 30d3d...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...