Gå til innhold

Nakenhet = seksuelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ser den. Det at  kvinnen er naken er ikke ensbetydene med at hun er fritt vilt , det er heller ikke en åpen invitasjon til møjepul i badestampen .

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Nå er det vel ikke bevist en eneste korrelasjon mellom voldelige spill og vold ellers i samfunnet, så det ville vært interessant om du kan underbygge påstanden din.

Vel, jeg har opplevd at barn kan bli ihvertfall lett påvirket av voldelige spill. Er jo også en grunn til det står spill maks 1 time på spillene for at hjernen ikke skal bli mer påvirket. Jeg opplevde når jeg var 6 år gammel at en jevnaldrende gutt slo meg i ryggen og han fikk lov til å spille James bond spill allerede som 6 åring og det spillet passer alldeles ikke for barn. Jeg bare misliker James bond. En mannssjåvinistisk kvinnebedårer med pistol. Fy flate, æsj.😡hadde jeg møtt en som James bond i virkeligheten hadde jeg bare klappet til han. 

Skrevet
17 minutter siden, Cinnamondiva said:

Vel, jeg har opplevd at barn kan bli ihvertfall lett påvirket av voldelige spill. Er jo også en grunn til det står spill maks 1 time på spillene for at hjernen ikke skal bli mer påvirket. Jeg opplevde når jeg var 6 år gammel at en jevnaldrende gutt slo meg i ryggen og han fikk lov til å spille James bond spill allerede som 6 åring og det spillet passer alldeles ikke for barn. Jeg bare misliker James bond. En mannssjåvinistisk kvinnebedårer med pistol. Fy flate, æsj.😡hadde jeg møtt en som James bond i virkeligheten hadde jeg bare klappet til han. 

...

Foreslår heller at du leser forskning. Det var et betraktelig større problem med vold i samfunnet før spill ble utbredt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne vært naken i boblebad med jenter uten å mase om sex, men jeg hadde nok fått ståpikk, haddet det vært greit?

Anonymkode: bf9e0...3c1

Skrevet
10 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

...

Foreslår heller at du leser forskning. Det var et betraktelig større problem med vold i samfunnet før spill ble utbredt.

Vel, ja kan gjerne lese forskning, men jeg tror nok det har blitt enda mer vold etter voldspillene kom

Skrevet
1 minutt siden, Cinnamondiva said:

Vel, ja kan gjerne lese forskning, men jeg tror nok det har blitt enda mer vold etter voldspillene kom

All forskning tilsier at det ikke er en korrelasjon mellom spill og vold.

Derfor er det en fordel å faktisk undersøke slikt.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri satt meg i den stampen uten badetøy. Om jeg ikke hadde bikini med, hadde jeg satt meg i stampen i undertøyet, eller latt være. Uten tvil. Syns du virker naiv, Ts.

Anonymkode: d562a...49d

Om hun hadde hatt på seg badetøy når hun satte seg stampen ville det bare tatt litt lengre tid, før hun hadde fått de samme hintene om sex med disse karene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...