Gå til innhold

Foreldrene hater typen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff og huff, hverken venner eller familie liker han? Dårlige tegn..

Anonymkode: be144...feb

Med mindre familien er styrt av konge/dronning narcissisten da. Men når venner også reagerer så blir det kanskje mer tydelig.

Anonymkode: f069e...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foreldre har som oftest rett. Kjipt men sant.

Skulle gjerne gått tilbake i tid og hørt på mine. 

Anonymkode: 3b713...e25

Mine foreldre forgudet mannen som har gjort meg vanvittig mye vondt. Utad var han den perfekte svigersønn, og da andre sider begynte å dukke opp fikk jeg til og med beskjed fra mine foreldre om at jeg overreagerte og måtte ta feil. 

Jeg endte opp med ptsd på grunn av den mannen. Ikke bare på grunn av selve forholdet, egentlig mest på grunn av årevis med trakassering da jeg omsider kom meg bort fra ham. SÅ fantastisk var han altså... 

Mannen jeg endte opp med å gifte meg med, som har vært og er en langt bedre mann, han mislikte de imidlertid fra starten, såpass at de ikke engang var tilstede da vi giftet oss. Vi nå vært gift i 16 år, har det bra sammen, men forholdet mellom ham og mine foreldre er fremdeles noe anstrengt på grunn av hvor tydelig de viste at han ikke var god nok. Mange av deres ankepunkter mot ham var og er direkte urettferdig. 

Foreldre har ikke alltid rett nei. 

Anonymkode: 090d2...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine foreldre forgudet mannen som har gjort meg vanvittig mye vondt. Utad var han den perfekte svigersønn, og da andre sider begynte å dukke opp fikk jeg til og med beskjed fra mine foreldre om at jeg overreagerte og måtte ta feil. 

Jeg endte opp med ptsd på grunn av den mannen. Ikke bare på grunn av selve forholdet, egentlig mest på grunn av årevis med trakassering da jeg omsider kom meg bort fra ham. SÅ fantastisk var han altså... 

Mannen jeg endte opp med å gifte meg med, som har vært og er en langt bedre mann, han mislikte de imidlertid fra starten, såpass at de ikke engang var tilstede da vi giftet oss. Vi nå vært gift i 16 år, har det bra sammen, men forholdet mellom ham og mine foreldre er fremdeles noe anstrengt på grunn av hvor tydelig de viste at han ikke var god nok. Mange av deres ankepunkter mot ham var og er direkte urettferdig. 

Foreldre har ikke alltid rett nei. 

Anonymkode: 090d2...cc6

Kan bare signere denne. Foreldre kan henge seg opp i ting som ikke har noe med "mennesket". Det beste er å ta avgjørelsene fullt og helt selv. Også kan man ha et åpent lyttende øre og spørre kritisk hvorfor foreldrene tenker som de gjør. Still foreldrene dine kritiske spørsmål angående hva som gjør at de har et negativt syn.

Anonymkode: f069e...dfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser de «røde flaggene» som mine foreldre tar opp og er bekymret rundt, men selv føler jeg at det jeg føler for han trumfer de problemene han fører med seg, det gjelder blant annet att han drikker litt for ofte, derimot blir han ikke stygg når han drikker. Han har ikke jobb og lever litt fra dag til dag

Mine venner liker han ikke heller og det later til at jeg er den eneste

Anonymkode: 02d14...938

Selvfølgelig blir de bekymret, de ønsker deg jo kun det beste. Hvis han ikke jobber, drikker for ofte og kanskje også røyker litt osv? så er det jo noen varsellamper som blinker. 

Men det er jo alltids håp, gi det litt tid og se om han kan skikke seg seg da. Pr nå er han jo en slask, det blir du nok fort lei

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser de «røde flaggene» som mine foreldre tar opp og er bekymret rundt, men selv føler jeg at det jeg føler for han trumfer de problemene han fører med seg, det gjelder blant annet att han drikker litt for ofte, derimot blir han ikke stygg når han drikker. Han har ikke jobb og lever litt fra dag til dag

Mine venner liker han ikke heller og det later til at jeg er den eneste

Anonymkode: 02d14...938

Å gud, TS. Hør på foreldrene dine du

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kjæreste som jeg elsker, foreldrene mine på den andre siden hater han. De mener hans oppførsel, ting han sier og valgene han tar rett og slett er barnslige og idiotiske og de har sagt at om jeg ikke går ifra han kommer de bare til å bekymre seg og ikke hjelpe meg videre i livet, altså vil de ta avstand. Dette synes jeg er vanskelig fordi jeg kan se for meg en framtid med han mens jeg også er veldig glad i foreldrene mine og vi har hatt ett sterkt bånd, noen råd? 

Anonymkode: 02d14...938

Kuttet mine foreldre når de trodde de skulle få mene noe om det.For de mener jo noe om alt.Og jeg er voksen! 20år etter er vi fremdeles sammen ;)

Anonymkode: dd5bd...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kuttet mine foreldre når de trodde de skulle få mene noe om det.For de mener jo noe om alt.Og jeg er voksen! 20år etter er vi fremdeles sammen ;)

Anonymkode: dd5bd...fe5

Hvis du leser grunnene så forstår du jo hvorfor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kuttet mine foreldre når de trodde de skulle få mene noe om det.For de mener jo noe om alt.Og jeg er voksen! 20år etter er vi fremdeles sammen ;)

Anonymkode: dd5bd...fe5

Jeg var sammen med min "psykopat" i 10 år. Jeg var så manipulert at jeg trodde det var jeg som var problemet. Om jeg bare skjerpet meg... Skulle ønske de rundt meg som så røde flagg hadde lagt seg oppi andres saker... Jeg så galskapen på slutten takket være kvinneguiden hvor jeg leste om gaslighting i en tråd. Jeg leste videre på nett og i bøker, og det gikk opp for meg hva jeg ble utsatt for. Jeg begynte å sette foten ned, og endte opp med å bli forlatt. Det var det beste som kunne skjedd meg. Både at jeg var fri, og at det var han som forlot meg. Man forlater ikke en psykopat ustraffet...

Anonymkode: 97898...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...