OCB Skrevet 11. juli 2020 Forfatter #41 Skrevet 11. juli 2020 4 minutter siden, OCB skrev: Å nei, jeg er absolutt ikke forsmådd. Kun mine tanker som løper rundt og stabiliserer seg Så bra å høre. Fint å utveksle tanker. Tror jeg må ta kvelden 😊
OCB Skrevet 11. juli 2020 Forfatter #42 Skrevet 11. juli 2020 2 minutter siden, MarieLo skrev: I stedet for å si hva det ikke handler om, hvorfor ikke si hva det handler om? En annen persons handling? Som du dømmer, og ikke forstår? Og jeg vet ikke hvorfor hun gikk fra å date deg til å date noen andre, men jeg ville ikke ha kalt det spesielt hvis jeg forsto hvorfor. Hun hadde sine grunner antar jeg og det spiller ingen rolle hvilke for min del så lenge de betyr noe for henne. Beklager, jeg skjønner ikke helt sammenhengen. Hun hadde sikkert sine grunner.
Hr. Aktiv Skrevet 11. juli 2020 #43 Skrevet 11. juli 2020 3 minutter siden, OCB skrev: Beklager, jeg skjønner ikke helt sammenhengen. Hun hadde sikkert sine grunner. Kvinner leter alltid etter noe bedre. 1
MarieLo Skrevet 11. juli 2020 #44 Skrevet 11. juli 2020 6 minutter siden, OCB skrev: Beklager, jeg skjønner ikke helt sammenhengen. Hun hadde sikkert sine grunner. Sammenhengen? Er vel at enten så dømmer man eller så forstår man, men man gjør aldri begge deler. Og du virker ikke mye forståelsefull ovenfor disse kvinnene du snakker om.
OCB Skrevet 11. juli 2020 Forfatter #45 Skrevet 11. juli 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Kvinner leter alltid etter noe bedre. Sant det. Selvsagt kjedelig å være nr 2 For å være ærlig så er jeg tilhenger av det som kommer, det kommer.. Det er en grunn for alt
OCB Skrevet 11. juli 2020 Forfatter #46 Skrevet 11. juli 2020 2 minutter siden, MarieLo skrev: Sammenhengen? Er vel at enten så dømmer man eller så forstår man, men man gjør aldri begge deler. Og du virker ikke mye forståelsefull ovenfor disse kvinnene du snakker om. Du er så innsiktsfull og fin. Kjenner jeg blir svarskyldig 😊 Hele livet er en balansegang, jobb, familie, venner, kjærlighet, og sosial tilpasning. Selvsagt er jeg ingen supermann.. Nettopp derfor jeg liker å informere om 2 barn og oppussing av huset her. Hun siste jeg datet nå så ikke helt dette. Da tenker jeg det får være faktisk!
MarieLo Skrevet 12. juli 2020 #47 Skrevet 12. juli 2020 13 minutter siden, OCB skrev: Du er så innsiktsfull og fin. Kjenner jeg blir svarskyldig 😊 Hele livet er en balansegang, jobb, familie, venner, kjærlighet, og sosial tilpasning. Selvsagt er jeg ingen supermann.. Nettopp derfor jeg liker å informere om 2 barn og oppussing av huset her. Hun siste jeg datet nå så ikke helt dette. Da tenker jeg det får være faktisk! Takk. Hele livet er absolutt en balansegang. Relasjoner er også det, man kan ikke forvente å få mer forståelse enn man gir f.eks. Og det høres bra ut. Kanskje det finnes noen andre der ute som vil sette mer pris på deg, og som du kanskje vil sette mer pris på.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #48 Skrevet 12. juli 2020 5 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Kvinner leter alltid etter noe bedre. Nei det gjør de ikke. Anonymkode: 35eae...314
Mia M Skrevet 12. juli 2020 #49 Skrevet 12. juli 2020 For meg er det en flott egenskap at en mann viser at han prioriterer barna. Men hvis det kjennes som at en virkelig blir nedprioritert ellers også, kan en jo gå litt lei? Hadde en potensiell kjæreste vært opptatt med å pusse opp huset sitt, hadde jeg gjerne tatt en «date» bare med å være med å male en dag feks. Viktigste er at han viser at han har lyst til å tilbringe tid med meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå