Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette.

Søgni, mod.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, OCB skrev:

Ehh nei, jeg har aldri skrevet det du insinuerer. Hele poenget i hovedinnlegget var at mange kvinner blir snurt når jeg prioriterer barna. Plutselig er dette en stor greie og jeg er en dårlig person/far av en eller annen grunn!

Jeg insinuerer da ingenting og i allefall ikke at du er en dårlig far eller person? Jeg var bare redd jeg misforstod problemstillingen din..men det har jeg ikke gjort. Hva om du prøver legge bort at du er sint på noen? Du får tips her,men du overser dem og synes å tro at alle er i mot deg. Det er feil!

Anonymkode: eb010...dd1

Skrevet
1 minutt siden, sssssh! skrev:

Denne diskusjonen sporer helt av. Spør på nytt, TS, og vær litt mer spesifikk🙌

Her har det blitt jaggu mang beskyldninger om at jeg er en dårlig person. Pussig dette at anonyme brukere er mest på. Jeg ville kun lufte min erfaring, og der kom øksa! Tenker det er mange brukere som føler seg truffet! 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg insinuerer da ingenting og i allefall ikke at du er en dårlig far eller person? Jeg var bare redd jeg misforstod problemstillingen din..men det har jeg ikke gjort. Hva om du prøver legge bort at du er sint på noen? Du får tips her,men du overser dem og synes å tro at alle er i mot deg. Det er feil!

Svarer ikke anonyme

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarer ikke anonyme 

Skrevet
2 minutter siden, OCB skrev:

Her har det blitt jaggu mang beskyldninger om at jeg er en dårlig person. Pussig dette at anonyme brukere er mest på. Jeg ville kun lufte min erfaring, og der kom øksa! Tenker det er mange brukere som føler seg truffet! 

Svarer ikke anonyme 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, OCB skrev:

Svarer ikke anonyme

Det er jeg lei meg for. For jeg kunne kanskje hjulpet deg. Men som du vil.

Skrevet
8 minutter siden, MarieLo skrev:

Ville du skrive noe til meg og siden du siterte meg og?

Jeg har ikke skrevet noe anonymt her.

Beklager. Poppet inn mange anonyme her.

Poenget mitt var aldri å henge ut noen. Kun mine opplevde erfaringer. Hvorfor være så kald og avvisende når barna må prioriteres? 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg lei meg for. For jeg kunne kanskje hjulpet deg. Men som du vil.

Fint det. Hva skjuler du?

• Liker 1
Skrevet

Beklager. Poppet inn mange anonyme her.

Poenget mitt var aldri å henge ut noen. Kun mine opplevde erfaringer. Hvorfor være så kald og avvisende når barna må prioriteres? 

Jeg er ikke det, det spiller ingen rolle for min del, jeg vil ikke at noen skal gjøre noe annet enn det de selv vil.

Så, gjør som du vil. ❤

Skrevet
1 minutt siden, MarieLo skrev:

Jeg er ikke det, det spiller ingen rolle for min del, jeg vil ikke at noen skal gjøre noe annet enn det de selv vil.

Så, gjør som du vil. ❤

Takk for fine ord. Hele greia mi var dette med forståelse rundt barn, og forsmådde kvinner. Og ut av ingenting ble jeg plutselig en veldig dårlig person her på forumet.

• Liker 2
Skrevet (endret)
16 minutter siden, OCB skrev:

Takk for fine ord. Hele greia mi var dette med forståelse rundt barn, og forsmådde kvinner. Og ut av ingenting ble jeg plutselig en veldig dårlig person her på forumet.

Vel, du uttrykte også at du var skuffet fordi andre var skuffet og hadde krav liksom. Du blir med andre ord skuffet over at folk har selvrespekt og ikke vil la seg utnytte. Forståelse kan man få med kommunikasjon, ikke bare med forventinger eller det å plutselig ignorere folk. Og hvor mange ganger har du avvist/nedprioritert de tidligere? Hvor mange ganger til ser du for deg å gjøre det fremover, ser du for deg at det er en fin normal? For det blir sikkert ikke gøyere og gøyere for hver gang for den andre parten.

Du kaller dem forsmådde kvinner også nå.

Vanskelig å se ut som en bra person da, uavhengig av hvor du er.

Endret av MarieLo
  • Liker 2
Gjest Boetica
Skrevet
1 time siden, OCB skrev:

Les hva jeg skrev. Ikke skuffet, mer undrende egentlig. 

Du skrev at du var skuffet over norske kvinne i 40-årene. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, OCB skrev:

Fint det. Hva skjuler du?

Ingenting annet enn brukernavn. Jeg svarte i tråden fordi jeg nylig avviste noen som deg, der jeg tenkte at grunnene til det kanskje var noe du kunne bruke.

Skrevet

Da er konklusjonen klar. Det var ingen konstruktive tilbakemeldinger, i det hele tatt.

11 minutter siden, MarieLo skrev:

Vel, du uttrykte også at du var skuffet fordi andre var skuffet og hadde krav liksom. Du blir med andre ord skuffet over at folk har selvrespekt og ikke vil la seg utnytte. Forståelse kan man få med kommunikasjon, ikke bare med forventinger eller det å plutselig ignorere folk. Og hvor mange ganger har du avvist/nedprioritert de tidligere? Hvor mange ganger til ser du for deg å gjøre det fremover, ser du for deg at det er en fin normal? For det blir sikkert ikke gøyere og gøyere for hver gang for den andre parten.

Du kaller dem forsmådde kvinner også nå.

Vanskelig å se ut som en bra person da, uavhengig av hvor du er.

Du dømmer meg. Fint det, men du kjenner meg ikke. Definisjonen av forsmådd i den rettmessige utrykksform som jeg tenker er, skuffet og forbigått. Dette er også ord jeg har hørt fra disse kvinnene. Når jeg fra dag en en har informert om denne situasjonen, og de fortsatt blir skuffet når jeg må ha de nå i ferien. Selvsagt er jeg en dårlig far, etter hva mange av disse anonyme skriver her inne.

En litt annen historie, -håper hun ikke leser her! 

Sist høst traff jeg en kvinne over en lang periode. Jeg sa i fra fra starten av at mine to barn + oppussing av det nye huset krevde tid. Greit det, men plutselig i februar 2020 var hun samboer og forlovet med en ny kar. Dette skjedde i løpet av 2 måneder. Desperat er vel dekkende her, og anonyme brukere trenger ikke kommentere 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting annet enn brukernavn. Jeg svarte i tråden fordi jeg nylig avviste noen som deg, der jeg tenkte at grunnene til det kanskje var noe du kunne bruke.

Personlig er jeg skeptisk til anonyme. Send meg heller en personlig melding om du vil.

Skrevet
1 minutt siden, OCB skrev:

Da er konklusjonen klar. Det var ingen konstruktive tilbakemeldinger, i det hele tatt.

Du dømmer meg. Fint det, men du kjenner meg ikke. Definisjonen av forsmådd i den rettmessige utrykksform som jeg tenker er, skuffet og forbigått. Dette er også ord jeg har hørt fra disse kvinnene. Når jeg fra dag en en har informert om denne situasjonen, og de fortsatt blir skuffet når jeg må ha de nå i ferien. Selvsagt er jeg en dårlig far, etter hva mange av disse anonyme skriver her inne.

En litt annen historie, -håper hun ikke leser her! 

Sist høst traff jeg en kvinne over en lang periode. Jeg sa i fra fra starten av at mine to barn + oppussing av det nye huset krevde tid. Greit det, men plutselig i februar 2020 var hun samboer og forlovet med en ny kar. Dette skjedde i løpet av 2 måneder. Desperat er vel dekkende her, og anonyme brukere trenger ikke kommentere 

Nei, jeg dømmer deg ikke bare fordi jeg oppsummerer holdningen dine. Jeg respekterer andres frie vilje jeg, husker du? Det finnes ikke noe rett eller galt i mine øyne, bare identitet.

Og den velger vi selv, ut i fra tankene, handlingene og prioriteringene våre.

Du dømmer derimot, både kvinner som ikke vil akseptere alt og denne andre du datet i en lang periode, men som ble sammen med noen andre, kaller hun desperat og slikt.

Forresten, det er ikke du som føler deg forsmådd da? Kan jo virke litt sånn nå.

Skrevet
3 minutter siden, MarieLo skrev:

Nei, jeg dømmer deg ikke bare fordi jeg oppsummerer holdningen dine. Jeg respekterer andres frie vilje jeg, husker du? Det finnes ikke noe rett eller galt i mine øyne, bare identitet.

Og den velger vi selv, ut i fra tankene, handlingene og prioriteringene våre.

Du dømmer derimot, både kvinner som ikke vil akseptere alt og denne andre du datet i en lang periode, men som ble sammen med noen andre, kaller hun desperat og slikt.

Forresten, det er ikke du som føler deg forsmådd da? Kan jo virke litt sånn nå.

Bra å høre. Viktig å velge sine prioriteringer. Dette handler definitivt ikke om sjalusi eller konkurranse. Poenget var mer annen persons handling. Mer det at vi datet en periode og at hun plutselig var forlovet og samboer. Meget spesielt da.. 

Skrevet
Akkurat nå, OCB skrev:

Bra å høre. Viktig å velge sine prioriteringer. Dette handler definitivt ikke om sjalusi eller konkurranse. Poenget var mer annen persons handling. Mer det at vi datet en periode og at hun plutselig var forlovet og samboer. Meget spesielt da.. 

Å nei, jeg er absolutt ikke forsmådd. Kun mine tanker som løper rundt og stabiliserer seg

Skrevet

I stedet for å si hva det ikke handler om, hvorfor ikke si hva det handler om? En annen persons handling?

Som du dømmer, og ikke forstår?

Og jeg vet ikke hvorfor hun gikk fra å date deg til å date noen andre, men jeg ville ikke ha kalt det spesielt hvis jeg forsto hvorfor. Hun hadde sine grunner antar jeg og det spiller ingen rolle hvilke for min del så lenge de betyr noe for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...