Gå til innhold

Karakterer du hater/misliker sterkt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 26.7.2020 den 14.49, AnonymBruker skrev:

Det er sagt at Charlie Sheen egentlig ikke spiller Charlie Harper - men at han bare er seg selv.

Anonymkode: 4aa78...629

Jeg syns serien ble motbydelig når han attpåtil fikk HIV diagnosen i virkeligheten. Vet jeg ikke klarer å skille skuespilleren mot tv-figuren, men mtp at det er han selv i mer eller mindre grad så syns jeg det er nasty! 

Anonymkode: 144f1...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble en litt lang liste dette her:

Janice i Sopranos. Gnålete og ufyselig dame. 

Jack eller Claire i Lost. To svært kjedelige karakterer. Jack er en «helt» som skal på liv og død ordne opp i det meste. Claire har jeg rett og slett ikke sansen for. 

Lydia og Skyler i Breaking Bad. Førstnevnte er verst av åpenbare grunner (væremåte, pratemåte, hva gjør hun for serien egentlig?).

Bobby i Twin Peaks. Teit karakter som jeg heller ikke har sansen for. 

Sansa i Game of Thrones. Gode skuespillerprestasjoner, men er grusom å høre på; bare klaging. 

Rachel i Ozark. Forstår meg rett og slett ikke på henne. Dumme valg, og fremstår litt dum/irriterende. Heller ikke fan av arrogante Helen Pierce.

Tui i Top of the Lake. Virker også svært usannsynlig at en liten, spinkel jente på 12 år blir gravid, og ikke tar abort. 

Hovedpersonen Offred i the Handmaids Tale. Klarer ikke helt sette fingeren på hvorfor, da hun spiller godt... Liker hun derimot i Top of The Lake.

Madeline i Big Little Lies. Svært irriterende væremåte, likevel sympatisk, men blir for mye mas og «gladjente» overspilt. 

Jonas i Side Om Side. Enig med noen andre her som mente det ble for mye mas og tull med han. Til de grader overspilt karakter, og synes heller ikke han er vittig. 

Endret av Destroyer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skylar i Breaking bad er den verste karakteren noensinne! Jeg orker henne bare ikke. Samme med Carrie i Kongen av Queens. Misliker også sterkt Charlie i Two and a half men. Hvorfor er han liksom så populær blant damene?? Skjønner at han er rik og alt det der, men de FORFERDELIGE skjortene og sokkene! Aaah, orker ikke.

Anonymkode: 3f44e...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Skylar i Breaking bad er den verste karakteren noensinne! Jeg orker henne bare ikke. Samme med Carrie i Kongen av Queens. Misliker også sterkt Charlie i Two and a half men. Hvorfor er han liksom så populær blant damene?? Skjønner at han er rik og alt det der, men de FORFERDELIGE skjortene og sokkene! Aaah, orker ikke.

Anonymkode: 3f44e...c52

Charlie kler seg som en gamling. Man skulle jo trodd at en som er så rik kunne ha kostet på seg finere klær? 

Anonymkode: 37fbb...8f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 16.30, AnonymBruker skrev:

For meg

 

Trollet i den standhaftige tinnsoldat( drittsekk, hater det trollet)

Kate Austen i Lost( uinteressant karakter , hun virker teit i virkeligheten også.

Quinn( Eller Joey Quinn ) i Dexter. Sykt irriterende karakter. Så mye svada mellom henne og Debra Morgan.

Faren ( Oddvar)i « Lasse og Geir» han klager på at andre er utakknemlige. Han er en utakknemlig  drittsekk selv. Klarer ikke uttale dessert en gang. 

Scar i Løvenes konge

Han traumatiserte meg. Opplevde selv at pappa døde da jeg var barn og da jeg så løvenes konge igjen vekket det sterke følelser i meg. 

Faren til Herman( Bjørn Floberg) altså tvinge sønnen din opp i en kran. Hva tenker du på?

Zoltan i Dude Wheres my car. Slesk type.

 

 

Anonymkode: 2203c...456

Hvis noen har fått deg til å føle så sterkt for en karakter, betyr det at noen har gjort noe rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.7.2020 den 19.51, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg synes Leonard er den mest irriterende i The Big Bang Theory.

Syns alle I BBT er irriterende, og at det er tidenes mest oppskrytte serie. 

Tror ikke jeg har ledd en eneste gang i de episodene jeg har sett. Utrolig at så intelligente mennesker har så dum humor. Humoren i Friends er langt mer intelligent, og Friends er lysår foran BBT.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, ... skrev:

Syns alle I BBT er irriterende, og at det er tidenes mest oppskrytte serie. 

Tror ikke jeg har ledd en eneste gang i de episodene jeg har sett. Utrolig at så intelligente mennesker har så dum humor. Humoren i Friends er langt mer intelligent, og Friends er lysår foran BBT.

Det er nesten en fornærmelse mot Friends å bli sammenlignet med BBT

Anonymkode: 37fbb...8f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nesten en fornærmelse mot Friends å bli sammenlignet med BBT

Anonymkode: 37fbb...8f7

Ikke at Friends er så fantastisk, men BBT er det reneste søppel. Så enig.

Anonymkode: 62d47...ca9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie i Sex og Singelliv. Så jævla egoistisk. Jeg liker alle karakterene i Sex og Singelliv, hun er den eneste jeg ikke kan fordra. 

Anonymkode: 9966a...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Carrie i Sex og Singelliv. Så jævla egoistisk. Jeg liker alle karakterene i Sex og Singelliv, hun er den eneste jeg ikke kan fordra. 

Anonymkode: 9966a...408

Hallo! Er de andre tre som er utrolig slitsomme!

Anonymkode: 62d47...ca9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Spilt av faren til Erlend Øye i bandet Kings of Convenience.

Men en karakter som er ekkel, eller tvilsom, det er jo Jens Petrus. Se bare her:

 

Anonymkode: 62d47...ca9

Hahha, creepy, gamle grisen! 😁

Anonymkode: 296b5...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2020 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Misliker også sterkt Charlie i Two and a half men. Hvorfor er han liksom så populær blant damene?? Skjønner at han er rik og alt det der, men de FORFERDELIGE skjortene og sokkene! Aaah, orker ikke.

Anonymkode: 3f44e...c52

Og alt det håret på armene og leggene *grøss *. Jeg skjønner heller ikke hvorfor han liksom har så dametekke. 

Anonymkode: 4f318...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lisa i Bonusfamilien, Joffrey og Ramsay i GOT, Skylar i Breaking Bad, Frodo i LOTR, Dolores Umbridge i Harry Potter-filmene, han fengselsvakten i The Green Mile, Manny og Lily i Modern Family, Carrie i Sex and the City, Tara i SOA. 

Anonymkode: d31cf...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rory Gilmore i Gilmore Girls! 

Anonymkode: d31cf...690

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rory Gilmore i Gilmore Girls! 

Anonymkode: d31cf...690

 

45 minutter siden, lillebill skrev:

Elizabeth Keen i the Blacklist.🙈

Hæ??

Anonymkode: 58382...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...