Gå til innhold

Karakterer du hater/misliker sterkt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mr Bean

Marve Fleksnes

Hermansen i olsenbanden- filmene

Skrekkelige selgeren som kom på besøk til Jens Petrus i jul i skomakergata

Endret av Sola de
Og Mr Nelson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.7.2020 den 17.55, Aragorn ll Elessar skrev:

Det er en del mennesker som ikke er i stand til å skille mellom skuespiller og karakter.

Det ble spurt hvem som spilte en karakter, og jeg svarte hva skuespilleren het. Er ikke det lov??? 

Anonymkode: c6b40...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Batteri skrev:

Det «morsomme» er at skuespilleren, Doug Hutchison, er skikkelig ekkel i det virkelige liv også. 
Da han var 51, giftet han seg med denne 16-åringen: 

 

image.thumb.jpeg.6d03365ba3c9881513272514df424f62.jpeg
 

image.jpeg.34a72fcef95aa9aaf7e41b1ff77d666a.jpeg

Ekkel? Han visste ikke at hun var så ung da de ble forelsket, og hun var jo snart 17. De var gift i nesten ti år, så åpenbart ekte kjærlighet i lang tid. Barn skulle de også ha, men hun spontanaborterte sent.

Anonymkode: 62d47...ca9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sola de skrev:

Skrekkelige selgeren som kom på besøk til Jens Petrus i jul i skomakergata

Ja!! 😢

Får fortsatt skikkelig vondt av JP når jeg ser denne episoden. Han vil jo bare ha selgeren ut igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Batteri skrev:

Ja!! 😢

Får fortsatt skikkelig vondt av JP når jeg ser denne episoden. Han vil jo bare ha selgeren ut igjen. 

Spilt av faren til Erlend Øye i bandet Kings of Convenience.

Men en karakter som er ekkel, eller tvilsom, det er jo Jens Petrus. Se bare her:

 

Anonymkode: 62d47...ca9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/17/2020 at 11:45 AM, AnonymBruker said:

Charlie Harper. Han glorifiserer ungkarslivet som om det er bedre enn noe annet. Er nok mange naive gutter som sitter hjemme å ser på og trur at d er helt normalt, og greit å behandle damer som  bruksgjenstander, være utro, lyve og generelt behandle andre som verdiløst søppel. 

Anonymkode: 4d71a...b5a

Det er sagt at Charlie Sheen egentlig ikke spiller Charlie Harper - men at han bare er seg selv.

Anonymkode: 4aa78...629

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekkel? Han visste ikke at hun var så ung da de ble forelsket, og hun var jo snart 17. De var gift i nesten ti år, så åpenbart ekte kjærlighet i lang tid. Barn skulle de også ha, men hun spontanaborterte sent.

Anonymkode: 62d47...ca9

Bill Wyman, tidligere medlem in The Rolling Stones, gjorde det samme på 80-tallet. Men han ble sammen med Mandy Smith da hun var 13 år! De hadde sex fra hun var 14 år og giftet seg da hun var 18. R. Kelly gjorde noe av det samme på 90-tallet. Ekstremt creepy!

Anonymkode: bf080...871

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie i sex and the city .

For en selvopptatt og energisugende venn hun må være. Alt handler om henne og hennes problemer. Veldig usympatisk. 

Anonymkode: 00b79...be3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i Carrie i Sex og singelliv, aldri likt den karakteren. Liker heller ikke Bobby Axelrod og Wendy Rhoades i Billions. Hele opplegget i den serien er ulogisk. Karakteren Jack Bauer i 24 er også utrolig dårlig. Forstår ikke hvorfor den serien var så populær.

Anonymkode: 6b6d9...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Jerry Lee said:

Uff!!   Motbydelig.   Men jentungen er jo ikke bedre. Ikke bare hans skyld, dette.

Jo jentungen er bedre enn mannen. Når han er 51 og hun 16 så forventes det selvsagt mer av han. 

Anonymkode: 9f62f...088

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penelope Garcia i criminal minds 

Anonymkode: 9000c...a82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermansen og Ingrid (Venninnen til Valborg) i Olsenbanden jr. filmene....

Anonymkode: 6699e...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 12.28, AnonymBruker skrev:

Ekkel? Han visste ikke at hun var så ung da de ble forelsket, og hun var jo snart 17. De var gift i nesten ti år, så åpenbart ekte kjærlighet i lang tid. Barn skulle de også ha, men hun spontanaborterte sent.

Anonymkode: 62d47...ca9

Det fins ikke noe ekte ved den jenta der 😂 

Anonymkode: 1e8c9...aaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/16/2020 at 4:11 PM, FrankDrebin said:

Lois Lane. Hva Super'n ser i det selvopptatte og usympatiske mennesket begriper jeg ikke. 

Hvilken tv-serie/film-serie er det du refererer til nå?  

Anonymkode: 9f62f...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken tv-serie/film-serie er det du refererer til nå?  

Anonymkode: 9f62f...088

Jeg refererer til karakteren generelt, men det kommer ekstra tydelig frem i Man of Steel og Batman vs Superman (eller var det omvendt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/26/2020 at 4:09 PM, AnonymBruker said:

Bill Wyman, tidligere medlem in The Rolling Stones, gjorde det samme på 80-tallet. Men han ble sammen med Mandy Smith da hun var 13 år! De hadde sex fra hun var 14 år og giftet seg da hun var 18. R. Kelly gjorde noe av det samme på 90-tallet. Ekstremt creepy!

Anonymkode: bf080...871

Herre for noen ekle menn.  Slik jeg har forstått det så var Wyman også utro mot jentungen. Han hadde sex med en prostituert og fikk klamydia. Feig som han var så turte han ikke si ifra til kona(jentungen) at han hadde vært utro så han fikk moren sin til å fortelle kona at han hadde fått klamydia fra en prostituert.  

Var for øvrig også aviser/blader som fremstilte jentungen som en golddigger. Så i stedet for å klandre den gamle grisen for å ha sex med en 14-åring så shamer de jentungen. :icon_frown: 

 

Just now, FrankDrebin said:

Jeg refererer til karakteren generelt, men det kommer ekstra tydelig frem i Man of Steel og Batman vs Superman (eller var det omvendt). 

Takk! Spurte siden det er såpass mange filmer og serier og karakterene blir ikke nødvendigvis fremstilt likt i de  ulike filmene/seriene. Har ikke sett de nyeste filmene så kan ikke uttale meg om dem. 

Anonymkode: 9f62f...088

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.7.2020 den 9.48, Jerry Lee skrev:

Uff!!   Motbydelig.   Men jentungen er jo ikke bedre. Ikke bare hans skyld, dette.

De var gift i 9 år, altså lengre enn de fleste ekteskap varer i dag.

Anonymkode: 263a1...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Spurte siden det er såpass mange filmer og serier og karakterene blir ikke nødvendigvis fremstilt likt i de  ulike filmene/seriene. Har ikke sett de nyeste filmene så kan ikke uttale meg om dem. 

Anonymkode: 9f62f...088

Bare hyggelig, jeg ser den. :)  Jeg kan si så meget som at hun nesten virker sympatisk i de gamle filmene fra 1978 og utover, sammenliknet med hvordan hun er i de nye. xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Karakteren Penny fra den TV-serien "the big bang theory" som veldig ofte oppførte seg som en irriterende liten drittunge. 

Hun snyltet voldsomt på den guttegjengen, og fikk blant annet påspandert masse take-away mat, gratis TV-kanaler og Internett (som guttene selvfølgelig betalte for) og masse annet. Bare fordi hun liksom var en "søt liten jent" som liksom var så stakkarslig. 

I tillegg fulgte hun vel med på rubbel og bit om forskjellige "kjendiser" som for eksempel Kardashians og alt mulig søppel og vås. Men samtidig slenger hun masse kommentarer mot guttene fordi de likte eventyr, tegneseriehefter og lignende. Ønsket guttene å være med på ett eller annet opplegg, så forlangte denne kjærringa at Leonard skulle sitte hjemme hele verden og se på ett eller annet piss sammen med Penny.       

Anonymkode: a89df...ace

Nerdete gutter/menn kan være utrolig irriterende. Det er lett å kjede seg når man er med dem, så skjønner Penny på mange måter. Men enig i at hun snyltet fælt på dem. 

Anonymkode: 4f318...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Leonard er den mest irriterende i The Big Bang Theory.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...