Gå til innhold

Karakterer du hater/misliker sterkt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tyrion Lannister, Game of Thrones. Hele serien er så som så, men den karakteren gjør hele greia verre.

 

Anonymkode: 9ceaa...330

Interessant. Hva var det du ikke likte ved karakteren? Ble nysgjerrig.

Anonymkode: 88e50...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Raymond i "Alle elsker Raymond". Gnålete, uselvstendig type. Kona ikke så mye bedre som gidder finne seg i hans tafatthet i heimen. 

Anonymkode: a1de5...61f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie Bradshaw i Sex and the city. Sutrete og selvopptatt. 
 

Det samme med Susan i Desperate Housewives
 

Så er det jo Regina i Et sted å høre til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt feil. 

Anonymkode: 10e4e...dc6

Hva er feil? Det er ikke obligatorisk, men helt vanlig at man har en eller to «nøytrale» hovedpersoner, og diverse mer ekstreme karaktertrekk og gjerne mer galskap blant birollene. Vanskelig å finne bedre eksempler enn nettopp Harry Potter og Frodo. Seinfeld er er annet eksempel, og Jack i Lost er alt nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrion i got. Taper seg mer og mer for hver sesong. Ikke rollekarakterens feil, men det er ganske trist at en så smart fyr blir suksessivt mer idiot helt uten grunn. 

Susan i desperate. Herregud. Hot mess som bare ødelegger alle andres liv 

Hank i breaking bad. Hater han. Skyler og, men har mer forståelse for henne. 

Jane i breaking bad. Uuuuughhh. 

Connie i Narcos. Serien hadde levd bra uten henne. 

Gabriel Dimas i six feet under. Ughhh.. 

Meadow i sopranos. 

Manny i modern family. Mulig karakteren bare har blitt gammel. 

June i handmaids tale. Litt lei stirring. 

Randy Marsh har gått for langt også. 

Det var det jeg kom på til nå. 

Har ingenting imot skuespillerne bak disse karakterene og at jeg misliker karakterene betyr ikke at skuespillerene er dårlige. 

 

Anonymkode: 5bd31...8a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

- Jon Almaas i Side om side. Karakteren er bare utrolig slitsom og masete. 

Han er jo den beste i side om side!

Anonymkode: 7532c...ad0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ani i 13 reasons!! I sesong 3. Fyyyyy

Anonymkode: 37fbb...8f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nathan og Haley er OTH 😁😊 Lucas var vemmelig og hyklerisk, Peyton veldig sytete og sur. Jeg synes hun ble bedre etter sesong 5, mindre sur tenåring som furter på rommet og tegner «nobody gets me» type tegninger - og mer lystig, smilende og selvstendig. Hadee ønsket at hun ikke ble sammen med Lucas da jeg synes både hun og Brooke fortjente myyye bedre enn Lucas. Og Brooke var awesome lenge før Lucas og Peyton forsvant. 

Anonymkode: 37fbb...8f7

Kanskje jeg kjenner meg igjen i Peyton. Sånn var det å være meg som tenåring ihvertfall :)

Lucas er jo perfekt! Bryr seg om andre, flink til å skrive.. Kanskje litt vel sta, mtp hvor langt han gikk i å fornekte sin kjærlighet til Peyton. T.o.m å gifte seg med en annen!

Anonymkode: 10e4e...dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg kjenner meg igjen i Peyton. Sånn var det å være meg som tenåring ihvertfall :)

Lucas er jo perfekt! Bryr seg om andre, flink til å skrive.. Kanskje litt vel sta, mtp hvor langt han gikk i å fornekte sin kjærlighet til Peyton. T.o.m å gifte seg med en annen!

Anonymkode: 10e4e...dc6

Perfekt?? Ja, kjempe. Var utro mot Brooke (med Peyton) 2 ganger og var igjen utro med Peyton da han var forlovet med en annen. Og mens han var forlovet blandet han seg inn i mennene Peyton flørtet med og fortalte henne at de ikke er gode nok for henne. Liksom, hva faen han er forlovet. Så til og med når han er opptatt og Peyton åpenbart ikke er over ham men prøver å komme seg videre så skal han fremdeles blande seg? Nei ass. 

Anonymkode: 37fbb...8f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa, Serena og Jenny i Gossip Girl

Dean i Gilmore Girls

Ross i Friends

Uendelig mange fra GoT

Kona til Walter i Breaking Bad

Debra Morgan i Dexter

Abby, Jaha, Pike ++ i The 100. Mesteparten av de som skal være voksne egentlig:)

Nate i How to Get Away with Murder

Arturo og Tokio i La casa de papel

Anonymkode: c6052...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Perfekt?? Ja, kjempe. Var utro mot Brooke (med Peyton) 2 ganger og var igjen utro med Peyton da han var forlovet med en annen. Og mens han var forlovet blandet han seg inn i mennene Peyton flørtet med og fortalte henne at de ikke er gode nok for henne. Liksom, hva faen han er forlovet. Så til og med når han er opptatt og Peyton åpenbart ikke er over ham men prøver å komme seg videre så skal han fremdeles blande seg? Nei ass. 

Anonymkode: 37fbb...8f7


fordi de er Lucas og Peyton joo. Ekte kjærlighet 💞

Anonymkode: 10e4e...dc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie Heffernan fra Kongen av Queens er ikke mye sympatisk...

Lily fra Modern Family er jo et barn, men likevel, hun er heller ikke mye sympatisk... 😄

Men den mest iskalde heksa av alle er jo som flere har nevnt, Mary fra Downton Abbey! 😠

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå når jeg ser en av mine favorittserier, Sex og singelliv på nytt, så synes jeg Carrie bare er sutrete og selvsentrert. 

Anonymkode: 296b5...47c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, princeofithilien skrev:

Carrie Heffernan fra Kongen av Queens er ikke mye sympatisk...

Lily fra Modern Family er jo et barn, men likevel, hun er heller ikke mye sympatisk... 😄

Men den mest iskalde heksa av alle er jo som flere har nevnt, Mary fra Downton Abbey! 😠

Jeg nevnte Manny fra Modern Family tidligere, og skjønner ikke hvordan jeg kunne glemme Lily! Ekstremt usympatisk, ekstremt dårlig skuespiller og ekstremt usannsynlig oppførsel fra et barn.

Både Doug og Carrie i Kongen av Queens er grusomme. Doug er en ubrukelig idiot, og Carrie er en sur bitch. Skjønner ikke at den serien var populær i sin tid. 

Anonymkode: 05dce...ac7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nevnte Manny fra Modern Family tidligere, og skjønner ikke hvordan jeg kunne glemme Lily! Ekstremt usympatisk, ekstremt dårlig skuespiller og ekstremt usannsynlig oppførsel fra et barn.

Både Doug og Carrie i Kongen av Queens er grusomme. Doug er en ubrukelig idiot, og Carrie er en sur bitch. Skjønner ikke at den serien var populær i sin tid. 

Anonymkode: 05dce...ac7

Lily ja. Utrolig teit karakter. Samme med Alex, oppbrukt. Flere av barna i serien mao.

Anonymkode: 5bd31...8a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.7.2020 den 22.00, Ullvott skrev:

George i Seinfeld. Makan til irriterende sytepave med oppblåst selvbilde! 

Mannen er jo blottet for selvtillit. 

https://runt-of-the-web.com/wordpress/wp-content/uploads/2015/09/george-costanza-quotes-handicapped.png

Anonymkode: bf080...871

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nate i Six Feet Under

Jim og Pam i The Office (US). Jim er umorsom versjon av Tim i originalen. Pam er en døll wallflower.

Don Draper i Mad Men. Bare mumling og utroskap.

Anonymkode: bf080...871

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nate i Six Feet Under

Anonymkode: bf080...871

Nå holder det! En hederskarakter! Karakteren som bærer serien! Et fantstisk budskap, lev livet hver dag, man vet aldri hva morgendagen bringer!

Anonymkode: 62d47...ca9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt alle karakterene fra Mot i brøstet! SPESIELT Nils og Henry!

Anonymkode: 2797d...ed2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...