Gå til innhold

Karakterer du hater/misliker sterkt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 hours ago, AnonymBruker said:

Rachel i Friends.

Gjør hun egentlig noengang noe bra for andre? Egoistisk, bortskjemt drittkjerring.

Anonymkode: 263a1...cb3

For å ikke nevne alle gangene hun ødela forhold for ross bare for å ikke ende opp sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tamsi
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du blander Penny med Bernadette, siden det var Bernadette som hadde en nasal stemme.

Anonymkode: de165...611

Bernadette er ikke like irriterende, og da tåler jeg stemmen ganske greit. Selv om den også er slitsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 18.56, Jodaneida skrev:

Bailey i Greys Anatomy

Er litt opp og ned på denne. Elsker Bailey - serien hadde vært tafatt uten henne egentlig. Men så er det sånn at de fremstiller en stereotyp på svart kvinne av henne da. Brautende og tar mye plass slik som stereotypen på svart kvinne i tv og film er. De viser ikke noen spesielt mange andre sider av henne - sikkert av en grunn, but still. I am Bailey, I know everything.

Jeg klarer IKKE Anthony Hopkins i nattsvermeren. Jeg klarer faktisk ikke å se på nattsvermeren i det hele tatt pga at karakteren er så troverdig ekkel. 

Andrew Jenkins i en episode av Criminal Minds, han er skurk som kutter ut øynene til folk. Får frysninger av saken. Tror han spilte Eli, kjæresten til Bailey, i Greys en stund. 

Horatio i CSI

Monica Harper i pacific blue

The soupmaker i The blacklist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anabel i Vis a vis. 

Kunne også sagt Zulema, og ikke minst Sandoval, han misliker jeg STERKT. Grusomt ekkel og manipulerende.. Samtidig er de karakterer som tilfører serien utrolig mye og fantastiske skuespillere. 

Men Anabel er bare ei kjip drittkjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullars. Veldig masete bergenser. 

Anonymkode: 296b5...47c

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Cæsar:

CECILIE! Herregud for en overpositiv og direkte dum dame. Altså herregud. Ikke forstår hun buisness, ikke forstår hun ordet «konkurs» og ikke forstår hun økonomi. Også er hun så overpositiv på absolutt alt. Søstera hennes som utnytter henne og er fæl mot familien til kjæresten hennes, nei da null problem. Hun gruser Cleo ned i grøfta fordi hun bruker penger hun ikke har og hun er altså så dum at jeg klikker.

Om skuespilleren bak Cecilie leser dette her; du er en god skuespiller altså, ingen har klart å irritere meg mer enn den hjernedøde karakteren din😂

Anonymkode: 8aa45...724

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Loras Tyrell og Renley Baratheon i Got. Omar i The Wire. Michael i 9-1-1.

Anonymkode: 0f79f...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tokyo i Papirhuset.

Lisa i Bonusfamilien.

Skyler i Breaking Bad.

Ted i How I Met Your Mother.

Anonymkode: 91fff...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2020 den 1.08, Hr. Aktiv skrev:

Støre. Sjefen for AP-kattene.

Helt OK at du misliker han, men han er ikke en karakter i en film eller tv-serie.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Highhopes skrev:

Helt OK at du misliker han, men han er ikke en karakter i en film eller tv-serie.

Hele stortinget er en stor parodi av en kommedie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Hele stortinget er en stor parodi av en kommedie.

Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2020 den 16.14, Jerry Lee skrev:

Sadistfengselsvakten (som jeg ikke husker navnet på) i The Green mile.

Men han fikk som fortjent!

Ja, så enig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie i Sex and the City: Meg, meg og Big, meg, meg og Aidan, meg, meg og Berger, meg, meg, meg...

Debra i Everbody loves Raymond Vold er gøy når det er kvinnen som slår mannen, eller?  Bortsett fra den ufattelig slitsomme svigermoren har Debra et ganske bra liv, vel?

Rachel i Friends: Bortskjemt, snobbete, sjalu - men dette er drømmedama?.

Fez i That 70s Show. Creepy.

Susan i Desperate Housewives. Altfor voksen dame til å komme unna med å oppføre seg som en slik vimsekløne.  Det er ikke søtt når du har passert 40 med god margin.  Ally McBeal var noe av det samme, mener jeg å huske.

Manny i Modern Family.  Rollefiguren fungerte kanskje de aller første sesongene, da han var liten, men Manny i tenårene - uff.

Karen i Will and Grace. Stemmen.  Den stemmen.  Like nails on a chalkboard.  Ikke så veldig fan av Jack heller, en veldig slitsom rollefigur.

Anonymkode: 3988e...bb9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dorothy i «doom patrol» er bare irriterende. Og hun som spiller Sabrina på Netflix 

Anonymkode: 34a88...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke, Leia og Han Solo i Star Wars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bailey i greys anotomy, blitt en synlig bitch i de siste episodene og sparket Meredith og Richard når hun skulle vært sparket for mye verre ting som f.eks da hun ga et barn aids uten foreldrenes samtykke, hvor Richard støttet henne opp igjennom alle årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Short Round i Indiana Jones og det Fordømrade Tempelet. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Luke, Leia og Han Solo i Star Wars

tenor.gif?itemid=16390534

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2020 den 16.14, Jerry Lee skrev:

Sadistfengselsvakten (som jeg ikke husker navnet på) i The Green mile.

Men han fikk som fortjent!

Det «morsomme» er at skuespilleren, Doug Hutchison, er skikkelig ekkel i det virkelige liv også. 
Da han var 51, giftet han seg med denne 16-åringen: 

image.thumb.jpeg.6d03365ba3c9881513272514df424f62.jpeg

image.jpeg.34a72fcef95aa9aaf7e41b1ff77d666a.jpeg

Endret av Batteri
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Batteri skrev:

Det «morsomme» er at skuespilleren, Doug Hutchison, er skikkelig ekkel i det virkelige liv også. 
Da han var 51, giftet han seg med denne 16-åringen: 

image.thumb.jpeg.6d03365ba3c9881513272514df424f62.jpeg

image.jpeg.34a72fcef95aa9aaf7e41b1ff77d666a.jpeg

Uff!!   Motbydelig.   Men jentungen er jo ikke bedre. Ikke bare hans skyld, dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...