Gå til innhold

Å få vraket selvbildet. Hva var poenget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på en fest. En fyr flørtet med meg. Han sa at han ville be meg med på date, bli kjent med meg om jeg var interessert. Vi danset, lo og hans fokus var på meg, hele kvelden. Han sa jeg var då pen osv. Vi kysset ikke. Han prøvde, men sa at han ville gjøre ting ordentlig, og at kysset fikk være på 1.date.

Han la meg til på insta dagen etter og ba meg til innflytningsfest knappe 2 uker senere. Jeg takket ja. Han likte det bildet jeg la ut i perioden.

Jeg kom på festen. Han var som en fremmed. Han overså meg hele festen og flørtet med en annen dame, yngre og penere.

 Alle fikk hver sine solbriller og blomsterkrans.Jeg fikk ikke.

Det føltes helt jævlig. Måtte prøve å holde hodet hevet og reise hjem sent. Latet som jeg ikke brydde meg.

 

 

 

Anonymkode: f44bc...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

❤️ 

Beklager virkelig at det hendte deg. 

Har du hørt noe fra han? Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 42dc1...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på en fest. En fyr flørtet med meg. Han sa at han ville be meg med på date, bli kjent med meg om jeg var interessert. Vi danset, lo og hans fokus var på meg, hele kvelden. Han sa jeg var då pen osv. Vi kysset ikke. Han prøvde, men sa at han ville gjøre ting ordentlig, og at kysset fikk være på 1.date.

Han la meg til på insta dagen etter og ba meg til innflytningsfest knappe 2 uker senere. Jeg takket ja. Han likte det bildet jeg la ut i perioden.

Jeg kom på festen. Han var som en fremmed. Han overså meg hele festen og flørtet med en annen dame, yngre og penere.

 Alle fikk hver sine solbriller og blomsterkrans.Jeg fikk ikke.

Det føltes helt jævlig. Måtte prøve å holde hodet hevet og reise hjem sent. Latet som jeg ikke brydde meg.

 

 

 

Anonymkode: f44bc...5f5

Ikke la selvbildet ditt knuses av hva en drittsekk finner på. Hvorfor skal du ta dette inn over deg, når han er et så gjennomført stort rasshøl ? Tenk deg selv gjort noe slikt mot noen andre! Da kunne du kanskje tenkt over selvbildet ditt :)  Du virker som en oppegående sterk kvinne som hadde en veldig negativ opplevelse. Hadde det vært meg hadde jeg bare drukket noen øl og bare sakte og sikkert forsvunnet fra festen uten at noen hadde merket det en gang. For slike drittsekker hadde jeg ikke kunne vært i samme rom med uten at det kunne endt med en knyttneve mitt i nepa på vedkommende :) Sjeldent at man treffer på slikt egentlig, så du må bare tenke slik at du neste gang ikke går på fester og større treff med noen du ikke kjenner bedre en det. For det er virkelig ikke deg det er noe galt med her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, er jo helt utrolig sårende. Fy flate for en drittsekk. Finnes mange drittsekker der ute. Man tør nesten ikke å stole på folk lengre. Er best å dra på fest med venner man egentlig kjenner veldig godt. Den mannen som gjorde sånt mot deg er det virkelig noe galt med og han får sin karma. Nei bare kjeft litt på han og slett han på insta og hev hodet og bare lev videre. Hadde jeg vært på festen og fikk solbriller og blomsterkrans hadde jeg ville gitt det heller til deg . Sender en stor og varm klem. Er virkelig ikke deg det er noe feil med. Det er han. Følg magefølelsen neste gang.😇

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går ann 🙊😓 skulle tro han ville hevne seg på deg fordi han ikke fikk kjangs med engang. I alle dager for en dritt sekk. Hev deg over det og tenk hvor flaks du har som så hvem han var. 

Anonymkode: 24600...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne mennesker må man bare prøve å glemme. Kjipt der og da, men man ser jo at dette er en som det neppe er verdt å involvere seg med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sikkert Incel sin skyld alle sammen (alle som er uenige med ekstremt kravstore feminister er visst incels), til tross for at det er kjekkasene som både dumper dere, lurer dere trill rundt, fyller dere opp med sperm, så dumper dere igjen, osv. Jeg som vanlig mann er sikkert incel 🤣 .

Kan ikke si at jeg griner akkurat når jeg leser om alle dumpene kvinnfolk her hver eneste dag. Det er deres egen skyld. Faller alltid for playere og idioter, men dere tolker det som "selvtillit".

 

Anonymkode: 3c688...98f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Er sikkert Incel sin skyld alle sammen (alle som er uenige med ekstremt kravstore feminister er visst incels), til tross for at det er kjekkasene som både dumper dere, lurer dere trill rundt, fyller dere opp med sperm, så dumper dere igjen, osv. Jeg som vanlig mann er sikkert incel 🤣 .

Kan ikke si at jeg griner akkurat når jeg leser om alle dumpene kvinnfolk her hver eneste dag. Det er deres egen skyld. Faller alltid for playere og idioter, men dere tolker det som "selvtillit".

 

Anonymkode: 3c688...98f

Skjønner godt at kvinner unngår deg, så stakkarslig, slem og gjennomsyret bitter. Du sier indirekte at ts ikke kan forvente seg normal høflighet og vennlighet av menn, det sier litt om dine verdier. Grøss 😳

Anonymkode: 5039b...3ef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Er sikkert Incel sin skyld alle sammen (alle som er uenige med ekstremt kravstore feminister er visst incels), til tross for at det er kjekkasene som både dumper dere, lurer dere trill rundt, fyller dere opp med sperm, så dumper dere igjen, osv. Jeg som vanlig mann er sikkert incel 🤣 .

Kan ikke si at jeg griner akkurat når jeg leser om alle dumpene kvinnfolk her hver eneste dag. Det er deres egen skyld. Faller alltid for playere og idioter, men dere tolker det som "selvtillit".

 

Anonymkode: 3c688...98f

Herrgud... Til tross for deg da, som tydeligvis <har skjønt det> og kan dømme andre deretter? 

Skjlnner at det Kansje ikke er det du sier, men de tå ha preferanser egenskaper og holdninger som er Prektige og gode, er noe som fungerer fint på papiret, i praksis er det å like noen, noe helt annet. Det kan gi deg bøyanser du ikke visste at du hadde.

Sånn har det ihvertfall vært for meg.. 

Anonymkode: fa842...0bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herrgud... Til tross for deg da, som tydeligvis <har skjønt det> og kan dømme andre deretter? 

Skjlnner at det Kansje ikke er det du sier, men de tå ha preferanser egenskaper og holdninger som er Prektige og gode, er noe som fungerer fint på papiret, i praksis er det å like noen, noe helt annet. Det kan gi deg bøyanser du ikke visste at du hadde.

Sånn har det ihvertfall vært for meg.. 

Anonymkode: fa842...0bc

Velg normale menn. Ikke de i toppen. Når ei kvinne som Ariana Grande kan velge kjærester som ser ut som togkrasj, (100% respekt til Ariana for det), så kan dere feministiske Wannabe  Princesser også begynne å ha litt andre verdier her og se forbi utseende som tydeligvis må være Ex-On-The-Beach idioti. 

 

Anonymkode: 3c688...98f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velg normale menn. Ikke de i toppen. Når ei kvinne som Ariana Grande kan velge kjærester som ser ut som togkrasj, (100% respekt til Ariana for det), så kan dere feministiske Wannabe  Princesser også begynne å ha litt andre verdier her og se forbi utseende som tydeligvis må være Ex-On-The-Beach idioti. 

 

Anonymkode: 3c688...98f

Ser hvor dette kommer fra-Men hva som er en 10 er på skalaen og hva som er en 2er er altfor subjektivt til å trekke opp som faktagrunnlag for å si hva du mener . 

Tror dette kom inn i feil tråd..Aner ikke hvordan. Men er forøvring ganske enig i at dette er dårlig stil. Han inviterte henne uten å kunne stå for det i ettertid. Det er merkelig oppførsel, ovenfor folkeskikk generelt, ikke kun dating arenaen.

Anonymkode: fa842...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Er sikkert Incel sin skyld alle sammen (alle som er uenige med ekstremt kravstore feminister er visst incels), til tross for at det er kjekkasene som både dumper dere, lurer dere trill rundt, fyller dere opp med sperm, så dumper dere igjen, osv. Jeg som vanlig mann er sikkert incel 🤣 .

Kan ikke si at jeg griner akkurat når jeg leser om alle dumpene kvinnfolk her hver eneste dag. Det er deres egen skyld. Faller alltid for playere og idioter, men dere tolker det som "selvtillit".

 

Anonymkode: 3c688...98f

tumblr_peafqiCwPQ1vrpazoo1_400.png

Anonymkode: b3d68...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velg normale menn. Ikke de i toppen. Når ei kvinne som Ariana Grande kan velge kjærester som ser ut som togkrasj, (100% respekt til Ariana for det), så kan dere feministiske Wannabe  Princesser også begynne å ha litt andre verdier her og se forbi utseende som tydeligvis må være Ex-On-The-Beach idioti. 

 

Anonymkode: 3c688...98f

Nei! Vil ikke at normale sjarmerende menn skal bli den nye «populære». Alle ordinære wannabeesene kan fortsette å gå etter disse Ex O t B mennene.... så kan de mennene leve o bobla om at de er så ettertraktet. Og jeg får fred

Anonymkode: 5d6a0...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...