Gå til innhold

Høre musikk når jeg jogger- uten mobil... hva da?


Kvalitet

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er klumpete og upraktisk å ha mobilen med når jeg jogger. - men er avhengig av musikk. 
Trenger derfor innspill på andre alternativ. Er det noen smartklokkene eller aktivitets armbånd som har Spotify? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Kvalitet skrev:

Jeg syns det er klumpete og upraktisk å ha mobilen med når jeg jogger. - men er avhengig av musikk. 
Trenger derfor innspill på andre alternativ. Er det noen smartklokkene eller aktivitets armbånd som har Spotify? 

Veldig mange klokker har dette må, så det burde ikke være vanskelig å finne noe. Søk litt rundt, og tenk på hvor mye penger du vil bruke. 

Anonymkode: 5d60b...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange klokker har dette må, så det burde ikke være vanskelig å finne noe. Søk litt rundt, og tenk på hvor mye penger du vil bruke. 

Anonymkode: 5d60b...885

Ser at noen støtter Spotify. Men forstod det slik at du da kunne styre Spotify på mobilen via klokke. (Altså ikke høre rett fra klokka/armbåndet) Vil helst ha et aktivitets armbånd... vet du om noen? 

Anonymkode: 389f4...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om aktivitetsarmbånd, men det er mange puls/treningsklokker og smartklokker

Anonymkode: 5d60b...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Fitbit versa kan du legge inn spillelister, og høre direkte fra klokka uten å ha mobilen i nærheten.  (Krever trådløse hodetelefoner/plugger da)

Det var en av grunnene til at jeg kjøpte versa.

Anonymkode: 5585a...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Garmin 645 music og legger inn spillelister i klokka. Trenger ikke hs med mobil. 

Anonymkode: 5b810...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Linazer skrev:

Jeg har en gammel og pitteliten iPod som er utmerket til slikt bruk. 

mp31.jpg

Har sikkert vært igjennom 5 ipod shuffles, (garanti), elendig kvalitet.

Hvis du kjøper ei allright pulsklokke har de lagring for musikk. Jeg bruker Garmin Fenix 5s, men jeg går utifra at kvinnemodellen til Garmin også har dette.

Anonymkode: 32925...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sikkert vært igjennom 5 ipod shuffles, (garanti), elendig kvalitet.

Hvis du kjøper ei allright pulsklokke har de lagring for musikk. Jeg bruker Garmin Fenix 5s, men jeg går utifra at kvinnemodellen til Garmin også har dette.

Anonymkode: 32925...8f4

Hæ? Kvinnemodell? 

Anonymkode: 5d60b...885

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garmin vivoactive 4 music. Må lage listene først i spotify først, men super til å løpe uten å måtte ha mobilen med.

Anonymkode: 36f8d...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja det ble en iPhone watch 😎

Anonymkode: 389f4...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Kvinnemodell? 

Anonymkode: 5d60b...885

Har du sett hvor svære Fenix modellene er? Vil jo se helt latterlig ut på et kvinne-håndledd. Så jeg går ut i fra at de har mindre modeller for kvinner.

Anonymkode: 32925...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente. Er tynn. Bruker fenix 6. Null problem. De har også ulik str på den f.eks 6s, 6, 6x - der 6s er minst. Det er bare tull å si at disse ikke også er for jenter. Der ser ikke latterlig ut. 

Anonymkode: 5d60b...885

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 9.32, AnonymBruker skrev:

På Fitbit versa kan du legge inn spillelister, og høre direkte fra klokka uten å ha mobilen i nærheten.  (Krever trådløse hodetelefoner/plugger da)

Det var en av grunnene til at jeg kjøpte versa.

Anonymkode: 5585a...344

Men ikke fra Spotify? 

Anonymkode: 1c59d...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.7.2020 den 19.26, AnonymBruker skrev:

Har sikkert vært igjennom 5 ipod shuffles, (garanti), elendig kvalitet.

Hvis du kjøper ei allright pulsklokke har de lagring for musikk. Jeg bruker Garmin Fenix 5s, men jeg går utifra at kvinnemodellen til Garmin også har dette.

Anonymkode: 32925...8f4

Om noe, så er det vel s-utgavene som er kvinnemodellen. 

Jeg er forresten kvinne og har en vanlig Fenix, fordi den satt mest stabilt på håndleddet. Den har jo også bedre batteritid enn tilsvarende  s-utgave. Håper Garmin klarer å lage en tynnere Fenix etter hvert!

Anonymkode: 65e36...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om noe, så er det vel s-utgavene som er kvinnemodellen. 

Jeg er forresten kvinne og har en vanlig Fenix, fordi den satt mest stabilt på håndleddet. Den har jo også bedre batteritid enn tilsvarende  s-utgave. Håper Garmin klarer å lage en tynnere Fenix etter hvert!

Anonymkode: 65e36...1c8

Nei, det er vel ikke noe som sier at s-utgaven er for kvinner. Men den passer bedre for de med smale håndledd, noe som også menn kan ha. 

Anonymkode: 5d60b...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...