Gå til innhold

Svare på tinder melding

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvordan bruker jeg appen feil? Ved å trykke liker på dama?

Om det var det du fikk ut av svarene du fikk, så er det nok ingenting å gjøre her.

Nei, du forventer tydeligvis at en match er «bindende» for dama, og får altfor høye forventninger, og agerer deretter, noe som minsker sjansene dine. Om du skriver dårlige/utålmodige meldinger og sletter matchen om ikke du får «rask nok» respons, så kommer du ingen vei. Da bruker du appen feil.

Slapp av litt, vær casual, da kommer du lenger :)

Anonymkode: 98feb...aa6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder da også menn! Jeg har skrevet til flere menn jeg har matchet med, som ikke svarer meg. Du gjør kvinner til skurker i mange tråder på dette forumet, når begge kjønn er like ille.

Anonymkode: 12a61...965

Dette har ikke noe med kjønn å gjøre i seg selv, men om hvor stor respons man får. Men flere damer enn menn får mye respons, det er klart. De som får mye respons, altså lett noen titalls matcher om man sitter og sveiper en kveld, kan naturligvis ikke melde med alle sammen, det gjelder også for de mest populære mennene.

Anonymkode: 98feb...aa6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge bør man vente med å svare mellom tindermeldingene for å ikke virke altfor intens? hva mener dere som er rutinert i gamet? 

Anonymkode: a53ec...0d3

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor lenge bør man vente med å svare mellom tindermeldingene for å ikke virke altfor intens? hva mener dere som er rutinert i gamet? 

Anonymkode: a53ec...0d3

Svar når du har lyst. Du blir ikke slitsom før du begynner å kreve kjappe svar i retur.

Anonymkode: c4918...b18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...