Gå til innhold

Svare på tinder melding

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid kan du bruke på å svare på tinder melding? 

Anonymkode: a53ec...0d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, oxycodone skrev:

Flere uker 

Hva er egentlig poenget med å vente flere uker med å svare?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer når jeg har tid til å svare noe ordentlig. Får jeg melding på kvelden så hender det at jeg ikke svarer før neste formiddag. Svarer ikke for tidlig på dagen når hodet ikke mer med. 

Anonymkode: 979e8...88d

Gjest bienvilleparish
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig poenget med å vente flere uker med å svare?

Fordi jeg ikke føler for å svare vel

Skrevet
1 minutt siden, oxycodone skrev:

Fordi jeg ikke føler for å svare vel

Hvorfor har du trykket liker egentlig? Du er jo i utgangspunktet ikke interessert.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke kapasitet til å chatte med alle samtidig og date alle, men må jo sveipe til høyre for å finne ut av hvem jeg vil ta det videre med først, deretter går jeg til den neste om det ikke klaffa. Så det kan ta tid ja. 

Noen ganger trenger jeg en pause også.

Anonymkode: d6287...bfd

• Liker 2
Gjest bienvilleparish
Skrevet
16 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvorfor har du trykket liker egentlig? Du er jo i utgangspunktet ikke interessert.

Kan være dagsformen, ukeformen, generelt at jeg er inne i en dårlig periode også. Noen ganger så gidder jeg rett og slett ikke fordi jeg er lei av det samme tinder pratet. Er jo det samme om igjen og om igjen. Kanskje jeg hadde svart hvis jeg hadde en bra dag, vet aldri 

Skrevet

Et sted mellom et par minutter og et par dager. Spørs litt på meldingen, hvem den kommer fra, hva jeg driver med og hvordan jeg føler meg. Prøver å få svart relativt kjapt.

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, oxycodone skrev:

Kan være dagsformen, ukeformen, generelt at jeg er inne i en dårlig periode også. Noen ganger så gidder jeg rett og slett ikke fordi jeg er lei av det samme tinder pratet. Er jo det samme om igjen og om igjen. Kanskje jeg hadde svart hvis jeg hadde en bra dag, vet aldri 

Hvorfor bruke av tiden min? Hvorfor gir du meg et håp ved matching for så bare ghoste? Er det nødvendig å sitte å sveipe når du egentlig ikke ønsker dette?

• Liker 7
Gjest bienvilleparish
Skrevet
20 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvorfor bruke av tiden min? Hvorfor gir du meg et håp ved matching for så bare ghoste? Er det nødvendig å sitte å sveipe når du egentlig ikke ønsker dette?

Snakk for dere selv. 99,9% av tinder menn er bare søppel og drittsekker. Heile tinder burde bare vært lagt ned, det ødelegger folk og dating fullstendig 

Skrevet
3 minutter siden, oxycodone skrev:

Snakk for dere selv. 99,9% av tinder menn er bare søppel og drittsekker. Heile tinder burde bare vært lagt ned, det ødelegger folk og dating fullstendig 

Jeg snakker for meg selv. Jeg svarer hver eneste match som jeg får. Over halvparten av mine matcher vet tydeligvis ikke hvordan de svarer på henvendelsen deg inkludert. 

• Liker 3
Skrevet

Man "må" som et minimum svare samme dag, hvis det ikke er helt umulig. Jeg tenker helst innen noen få timer, forutsatt at man ikke har vært opptatt på jobb eller lignende. I utgangspunktet sletter jeg de som ikke svarer i løpet av et døgn. 

Jeg svarer i løpet av en time, om jeg er våken osv. 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke kapasitet til å chatte med alle samtidig og date alle, men må jo sveipe til høyre for å finne ut av hvem jeg vil ta det videre med først, deretter går jeg til den neste om det ikke klaffa. Så det kan ta tid ja. 

Noen ganger trenger jeg en pause også.

Anonymkode: d6287...bfd

Man skjønner at det er manglende interesse, som at du prioriterer andre. Da sletter jeg. Venter ikke i ukesvis på at noen skal svare. 

• Liker 2
Gjest bienvilleparish
Skrevet
13 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg snakker for meg selv. Jeg svarer hver eneste match som jeg får. Over halvparten av mine matcher vet tydeligvis ikke hvordan de svarer på henvendelsen deg inkludert. 

Vi har ikke match, så chill 

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Hr. Aktiv said:

Dette er da ikke riktig bruk av begrepet ghosting. 

Jeg får rimelig mange matcher og kan rett og slett ikke føre en samtale med alle sammen. Jeg er heller ikke inne på tinder ukentlig. 

"bruke av tiden din"?? Er det rareste jeg har hørt. Du sveiper på lik linje med alle andre, liker du ikke konseptet så sletter du appen og går videre i livet. 

Jeg bestemmer over meg selv, det innebefatter også hvem jeg chatter med eller ikke. 

Lykke til! 

Anonymkode: 83bde...b65

• Liker 3
Skrevet

Det spørs. Har opplevd å få sure meldinger om manglende svar hvis jeg ikke svarer innen to timers tid, faktisk. Og da svarer jeg aldri 😛 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er da ikke riktig bruk av begrepet ghosting. 

Jeg får rimelig mange matcher og kan rett og slett ikke føre en samtale med alle sammen. Jeg er heller ikke inne på tinder ukentlig. 

"bruke av tiden din"?? Er det rareste jeg har hørt. Du sveiper på lik linje med alle andre, liker du ikke konseptet så sletter du appen og går videre i livet. 

Jeg bestemmer over meg selv, det innebefatter også hvem jeg chatter med eller ikke. 

Lykke til! 

Ja når vi matcher så regner jeg det som en viss tiltrekking ja. Når vi hadde matchet og du bare ikke gidder å sende meldinger så burde du vel heller ikke ha matchet meg. Jeg sveiper aldri damer til høyre hvis jeg har som intensjon med å ikke ta kontakt. Såpass stor respekt for andres tid og følelser har jeg faktisk.

Hvorfor gi dem et håp hvis jeg tenker være en drittsekk bare? Nei jeg gjemmer meg ikke bak at alle de andre gjør det også. Det blir for billig synes jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Skal man lykkes på Tinder må man forstå damer. Later ikke til at du gjør det. De damene som er på Tinder er som damer i virkeligheten, bare enda mer ettertraktet. Matcher man, så betyr ikke det at man har inngått kontrakt om forlovelse. Det er mange menn om beinet, de som er tålmodige og ikke skriver elendige meldinger og som dermed skiller seg positivt ut har en fair sjanse.

Anonymkode: 98feb...aa6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja hva mener du da Ts? At jeg enten skal bli fulltids tinder skribent, eller får ikke jeg lov til å sveipe høyre på mer enn 1 per dag i frykt for å få match og jeg da må innlede en lengre dialog med vedkommende? 

Jeg skjønner ikke hva du mener her. 

Og følelser burde du ikke investere i en sveipeseanse på tinder. Da har du tapt før du en gang rekker å starte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...