AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #21 Skrevet 11. juli 2020 25 minutter siden, Søgni skrev: Det spørs. Har opplevd å få sure meldinger om manglende svar hvis jeg ikke svarer innen to timers tid, faktisk. Og da svarer jeg aldri 😛 Hehe, ja, sånt er jo bare patetisk. Fant en tråd på diskusjon.no med mange menn som oppfører seg sånn. Og så mener de det er damene det er noe i veien med. Kookoo! Her: https://www.diskusjon.no/topic/1877952-forstår-ikke-jentene-på-tinder/ Anonymkode: 98feb...aa6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #22 Skrevet 11. juli 2020 4 timer siden, norw skrev: Man skjønner at det er manglende interesse, som at du prioriterer andre. Da sletter jeg. Venter ikke i ukesvis på at noen skal svare. Det kan være grunner som ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt. Så hvorfor slette? Kanskje blir det noe bra etter hvert. Å slette fordi man ikke får svar raskt nok er så passiv-aggressivt, fører ingenting godt med seg. Anonymkode: 98feb...aa6 3
Hr. Aktiv Skrevet 11. juli 2020 #23 Skrevet 11. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være grunner som ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt. Så hvorfor slette? Kanskje blir det noe bra etter hvert. Å slette fordi man ikke får svar raskt nok er så passiv-aggressivt, fører ingenting godt med seg. Anonymkode: 98feb...aa6 Hvorfor ikke slette istedet for å være en god nr. to? Det er jo en ønskedrøm til de fleste damer det å være en god nr. to.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #24 Skrevet 11. juli 2020 7 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvorfor bruke av tiden min? Hvorfor gir du meg et håp ved matching for så bare ghoste? Er det nødvendig å sitte å sveipe når du egentlig ikke ønsker dette? Hvorfor er dere så fucking krevende mot kvinner dere ikke engang kjenner? 🙄 Anonymkode: 5869e...186 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. juli 2020 #25 Skrevet 11. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er dere så fucking krevende mot kvinner dere ikke engang kjenner? 🙄 Anonymkode: 5869e...186 På hvilken måte er jeg krevende? At jeg krever kommunikasjon hvis det er match?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #26 Skrevet 11. juli 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: På hvilken måte er jeg krevende? At jeg krever kommunikasjon hvis det er match? Ja det ja. Tror du vi snakker med alle vi matcher? Absolutt ikke. Og hvorfor tror mann at de skal schoole oss i hvordan tinder skal brukes? Når det i realiteten er vi som sitter på makta når vi har alle matchene, så er det dere som må spille etter våre regler dessverre. Anonymkode: 5869e...186
Hr. Aktiv Skrevet 11. juli 2020 #27 Skrevet 11. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det ja. Tror du vi snakker med alle vi matcher? Absolutt ikke. Og hvorfor tror mann at de skal schoole oss i hvordan tinder skal brukes? Når det i realiteten er vi som sitter på makta når vi har alle matchene, så er det dere som må spille etter våre regler dessverre. Anonymkode: 5869e...186 Jeg forstår ennda ikke grunnen til at dere trykker liker på menn dere ikke ønsker noen relasjon til og har heller ikke tenkt det ved senere anledning. Uansett hvem som sitter ved makta.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #28 Skrevet 11. juli 2020 Jeg bryr meg ikke om hvor mye dere syter, jeg har ikke tenkt til å sende meldinger om jeg ikke har lyst til det. Forresten leste jeg på Fetlife at en fyr mente kvinner der mangla folkeskikk når de ikke svarte på meldinger. Han hadde sendt meg melding og på en høflig måte spurt om vi skulle ha sex før jeg engang hadde sakt hei til han. 🙄 Hvem er det som skal definere folkeskikk? Hvor gale hadde vi blitt om vi skulle snakke med alle dere "høflige" mannfolka kun for å ha folkeskikk. Det gir ingen mening. Anonymkode: 5869e...186
Gjest Gaea Skrevet 11. juli 2020 #29 Skrevet 11. juli 2020 Varierer veldig, alt fra øyeblikkelig til dagen etter. Pleier ikke la det gå mer enn et døgn, da blir samtalen alt for treig. Bytter helst over til snapchat og/eller møtes ganske raskt om jeg merker jeg vil bli bedre kjent.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #30 Skrevet 11. juli 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg forstår ennda ikke grunnen til at dere trykker liker på menn dere ikke ønsker noen relasjon til og har heller ikke tenkt det ved senere anledning. Uansett hvem som sitter ved makta. Det betyr bare at hun kanskje syntes du var kjekk eller likte noe ved profilen din, det er ikke et løfte om at man skal date. Anonymkode: 5869e...186 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. juli 2020 #31 Skrevet 11. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det betyr bare at hun kanskje syntes du var kjekk eller likte noe ved profilen din, det er ikke et løfte om at man skal date. Anonymkode: 5869e...186 Da skriver man til vedkommende istedet for å virke useriøs. Damer er så opptatte av å ikke bli ghostet, men selv kan de ghoste over en lav sko. Så ender dere opp med playerne (for de er flinkest til å skrive de rette tingene) og dere lurer på hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #32 Skrevet 11. juli 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Da skriver man til vedkommende istedet for å virke useriøs. Damer er så opptatte av å ikke bli ghostet, men selv kan de ghoste over en lav sko. Så ender dere opp med playerne (for de er flinkest til å skrive de rette tingene) og dere lurer på hvorfor? Som noen andre allerde nevnte til deg så definerer du ghosting helt feil. Ghosting er når du har data eller ligge med en person, og de plutselig ikke snakker med deg mer. Hvordan kan du ghoste en person du ikke kjenner? Anonymkode: 5869e...186 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #33 Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Hvorfor ikke slette istedet for å være en god nr. to? Det er jo en ønskedrøm til de fleste damer det å være en god nr. to. Damene kjenner ikke det. Om dama har ti matcher det siste døgnet og du er en av dem, krever du hun skal droppe de ni andre og kun fokusere på deg fra starten av for at hun skal være noe for deg? Du krever for mye. Slapp av litt, det er ikke personlig i den fasen, årsaken til at de fleste menn får dårlig respons er en kombinasjon av at man er utålmodig, skriver uinteressante eller elendige meldinger på andre måter, samt at det alltid er mulig jenta allerede kommuniserer med en hun finner veldig interessant der og da. En match er ingen kontrakt om en date, damene skylder deg ingenting bare fordi de har matchet med deg. Anonymkode: 98feb...aa6 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #34 Skrevet 11. juli 2020 Damene kjenner ikke deg. Anonymkode: 98feb...aa6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #35 Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Da skriver man til vedkommende istedet for å virke useriøs. Damer er så opptatte av å ikke bli ghostet, men selv kan de ghoste over en lav sko. Så ender dere opp med playerne (for de er flinkest til å skrive de rette tingene) og dere lurer på hvorfor? Du har helt feil holdning. Du tror damene er problemet, men problemet er at du bruker appen feil, og ikke skjønner hvordan det er «på den andre siden». Prøv å være kvinne på slike plattformer, tilbudene er rett og slett for mange, og man risikerer å overse helt toppe fyrer fordi man rett og slett ikke har tid. Kanskje har man 10-15 meldinger, man velger ut 2-3 som fremstår som interessante og skriver med, selv om det sikkert var noen interessante blant de andre også. Men Tinder er jo ikke et yrke, skal man ha omfattende samtaler med alle som sender melding, så blir det mange timer om dagen. Anonymkode: 98feb...aa6 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #36 Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg forstår ennda ikke grunnen til at dere trykker liker på menn dere ikke ønsker noen relasjon til og har heller ikke tenkt det ved senere anledning. Uansett hvem som sitter ved makta. Helt feil. Man trykker liker på de som virker interessante, men de er det jo mange av. Man kan ikke akkurat date et tosifret antall samtidig. Så kan du mene at man ikke bør like flere før man har funnet ut av med de man har matchet med. Men hva om de ikke er interessert, eller bare vil ha en kortvarig greie? Da blir man sittende med svarteper selv. Anonymkode: 98feb...aa6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #37 Skrevet 11. juli 2020 Datingregelen er enkel: Er han interessert, seriøst interessert, så svarer han med en gang, han inviterer deg med på ting, og du trenger ALDRI å lure på hvor du har han. Er han ikke interessert i noe seriøst og bare ute etter ligg/tidsfordriv, holder han på sånn som det der. Ikke-svar er også et svar. Anonymkode: 75315...605 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. juli 2020 #38 Skrevet 11. juli 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har helt feil holdning. Du tror damene er problemet, men problemet er at du bruker appen feil, og ikke skjønner hvordan det er «på den andre siden». Prøv å være kvinne på slike plattformer, tilbudene er rett og slett for mange, og man risikerer å overse helt toppe fyrer fordi man rett og slett ikke har tid. Kanskje har man 10-15 meldinger, man velger ut 2-3 som fremstår som interessante og skriver med, selv om det sikkert var noen interessante blant de andre også. Men Tinder er jo ikke et yrke, skal man ha omfattende samtaler med alle som sender melding, så blir det mange timer om dagen. Anonymkode: 98feb...aa6 Hvordan bruker jeg appen feil? Ved å trykke liker på dama?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #39 Skrevet 11. juli 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Datingregelen er enkel: Er han interessert, seriøst interessert, så svarer han med en gang, han inviterer deg med på ting, og du trenger ALDRI å lure på hvor du har han. Er han ikke interessert i noe seriøst og bare ute etter ligg/tidsfordriv, holder han på sånn som det der. Ikke-svar er også et svar. Anonymkode: 75315...605 Nettopp! Det er det det er, stort sett. Selv om det ikke blir sakt med ord så sier det en del at man ikke får svar. Man har faktisk ikke krav på noe som helst, folk er der av fri vilje, heldigvis. Anonymkode: 5869e...186
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #40 Skrevet 11. juli 2020 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg forstår ennda ikke grunnen til at dere trykker liker på menn dere ikke ønsker noen relasjon til og har heller ikke tenkt det ved senere anledning. Uansett hvem som sitter ved makta. Det gjelder da også menn! Jeg har skrevet til flere menn jeg har matchet med, som ikke svarer meg. Du gjør kvinner til skurker i mange tråder på dette forumet, når begge kjønn er like ille. Anonymkode: 12a61...965 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå