Gå til innhold

Heier på oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil med dette si at jeg heier på alle dere som prøver å bli gravide. Om dere har prøvd i få måneder på egenhånd eller flere år med ivf.

 

Jeg vet hvor tøfft dette er,  og jeg vet hvor lite støtte man få av andre rundt seg. Men vi skal løfte hverandre og heie på hverandre. 

 

Vi skal alle her inne få en positiv test snart og få ett barn.

 

Hilsen en som har prøvd i 7 år

Anonymkode: eef86...c46

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.7.2020 den 9.57, AnonymBruker skrev:

Jeg vil med dette si at jeg heier på alle dere som prøver å bli gravide. Om dere har prøvd i få måneder på egenhånd eller flere år med ivf.

 

Jeg vet hvor tøfft dette er,  og jeg vet hvor lite støtte man få av andre rundt seg. Men vi skal løfte hverandre og heie på hverandre. 

 

Vi skal alle her inne få en positiv test snart og få ett barn.

 

Hilsen en som har prøvd i 7 år

Anonymkode: eef86...c46

Takk 💙 hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og ja, tror det er veldig positivt med et «rom» der man kan møte likesinnede. 
 

utrolig tøft - og genererer så mye tid og energi dette prosjekt baby:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! 

Har endelig fått min mann med på tanken så har endelig sluttet på pillen! Jeg har snakket om det i 3 år allerede at jeg vil prøve.. Vi har bodd sammen i litt over 5 år nå 😊 

Han er vel og merke snart 36, og jeg er snart 24. Tidlig for meg men har alltid ønsket barn, og ønsket har blitt sterkere og sterkere siste 2 årene. 

Endelig er vi og igang. Kjekt å kunne ha andre her å snakke med og høre historiene til. 

Lykke til til alle dere andre prøvere! Måtte det snart skje 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...