Gå til innhold

Smerter hvis jeg ikke trener hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å trene hjemme under Covid-19-våren. Fokuserer på styrke, men altså kun hjemme. Jeg har aldri trent tidligere og heller ikke vært i mye aktivitet, så jeg så jo muskelvekst rimelig kjapt. Derfor har jeg fortsatt med treningen da den gir meg noe.

Men hver eneste morgen når jeg våkner er jeg stiv i kroppen og har smerter i alle ledd. Jeg er ikke spesielt støl lengre som etter de første øktene, med mindre jeg går inn for en intensiv økt.  Det er ikke samme type smerter.. Det er bare som om kroppen har stivnet i løpet av natten. Sliter med å bevege armer og bein pga smerter og stivhet. Derfor gjennomfører jeg trening hver eneste dag for etter en økt er jeg ikke stiv eller har smerter lengre. Ikke alltid det er tid eller mulighet til å få gjennomført, og da sliter jeg resten av dagen. 

Er dette normalt? Kan det være jeg gjør noe feil? Kjører bare basic øvelser og varierer ikke stort annen enn vekt og antall repitisjoner. 

Hilsen en med absolutt null peiling som bare prøver å bygge opp kroppen litt pga 30-årskrisa. 

Anonymkode: c570d...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...