Gå til innhold

Gutt 6-7 år i damegarderobe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Far er ikke hjemme og jeg har lyst til å ta med gutt som fyller 7 til høsten på badeland. Går det greit å ha han med i damegarderobe eller blir det rart? 

Anonymkode: d6f7a...21f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint!😊

Anonymkode: a42cf...f50

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten er for gammel! 

Anonymkode: 045ab...96e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Far er ikke hjemme og jeg har lyst til å ta med gutt som fyller 7 til høsten på badeland. Går det greit å ha han med i damegarderobe eller blir det rart? 

Anonymkode: d6f7a...21f

Det ville jeg sjekket med akkurat det stedet du skal til. Litt ulike regler rundt omkring. Mange har en aldersgrense for dette, noen sier "fra skolestart skal barn i egen garderobe".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker det er litt forskjell på badeland et stykke unna hjemplassen og i det lokale bassenget hvor han risikerer å treffe jenter fra klassen. Som voksen hadde jeg ikke reagert på en 6-7 åring i damegarderoben, men jeg hadde ikke syns det var like kjekt om jeg var der med datteren min som gikk i klasse med ham... 

Endret av Skogkløver
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er for stor.

Anonymkode: 2cd2b...da3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns han selv? Hvis han syns det går greit, er det ok. Men det er vel i den alderen de begynner å synes at det er litt rart

Anonymkode: 52fa8...7ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min hadde ikke likt om en klassekompis dukket opp i jentegarderoben. 

Her er det heldigvis satt grense fra 1.klasse. Fra 1.klasse må alle gå i riktig garderobe

Anonymkode: 41ce2...3db

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bruglen skrev:

Jeg mener det er helt greit hvis han ikke synes det er ubehagelig

Hva om jentene i garderoben syns det er ubehagelig? 

Anonymkode: 41ce2...3db

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Bruglen skrev:

Jeg mener det er helt greit hvis han ikke synes det er ubehagelig

Men hva med jentene da?

Anonymkode: 3ef47...dbf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrigud, så tidlig kan vi da for faen ikke seksualisere barn. Det må være lov frem til de har nådd et tosifret antall år!

Anonymkode: 7256d...7aa

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 6-7 åring går greit.

Mine jenter var for små til å greie å låse igjen og huske nummer på  garderobedører (med bånd) da de var i den alderen. 

Anonymkode: 0faea...3b5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del er det ikke noe problem, men ser jo at mange har problemer med det, og jeg kan forstå at det kan blir rart for en en skolejente å treffe en gutt fra klassen, ser den, derfor sluttet jeg å dra med guttungen i damegarderoben når han begynte på skolen. Nå gikk min på svømming så han var godt vant med å klare seg selv i garderoben og slikt.

Men tenker at hvis du er bekymret så spør du en far som kommer med sine barn om han kan se etter han. Som regel så gjør de det uten at du trenger å si noe. Har jeg stått utenfor garderoben og ventet på min får jeg alltid kommentar om at "han klarer seg fint han". De ser hønemor står å tripper.:ler: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrigud, så tidlig kan vi da for faen ikke seksualisere barn. Det må være lov frem til de har nådd et tosifret antall år!

Anonymkode: 7256d...7aa

Hva med jentene på samme alder,kan du ikke tenke de syns det er ubehaglig, og spesielt om det er noen fra klassen. 

Anonymkode: ecfd0...d26

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vært på badeland før? Kjenner han garderoben, slik at han vet hvordan skapene låses osv? Da klarer han nok dette selv. Blir han 7 til høsten, begynner han vel i 2. klasse til høsten? I den alderen begynner barna å gå alene til skolen. da regner jeg med at han også klarer å kle av seg, ta på badebukse og låse et skap alene.

Anonymkode: 1821f...d64

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Bruglen skrev:

Jeg mener det er helt greit hvis han ikke synes det er ubehagelig

Han synes det er ubehagelig?  Hva med alle jentene?  Er jo dem det skal taes hensyn til! 

Anonymkode: 045ab...96e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...