Gå til innhold

Sex på 3. date eller vente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Skal jeg avlyse daten hjemme hos han på lørdag, og heller spør om å møtes på dagtid og utendørs? Eller skal jeg møte han på lørdag? 

Jeg er usikker, menn er jo forskjellige og reagerer ulikt. Leser om erfaringer av at noen menn backer unna når det er sex så tidlig, mens andre er i forhold med noen de hadde sex med 1 date... Men kanskje det er forskjellig fra ulike aldersgrupper, mange som skriver her er jo 40+ Han jeg skal møte er en avslappet type, og heller ikke sånn som fester mye osv. 

Tusen takk, det var sånne svar som dette jeg ønsket😍

Anonymkode: 988e7...06a

Jeg er i forhold (flere år nå) med en jeg hadde sex med 3. treff (ville ikke brukt ordet date akkurat).

Avlyser du hjemmedate for å møtes dagtid utendørs tenker nok han at han er blitt friend zoned.

Endret av Random
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Skal jeg avlyse daten hjemme hos han på lørdag, og heller spør om å møtes på dagtid og utendørs? Eller skal jeg møte han på lørdag? 

Jeg er usikker, menn er jo forskjellige og reagerer ulikt. Leser om erfaringer av at noen menn backer unna når det er sex så tidlig, mens andre er i forhold med noen de hadde sex med 1 date... Men kanskje det er forskjellig fra ulike aldersgrupper, mange som skriver her er jo 40+ Han jeg skal møte er en avslappet type, og heller ikke sånn som fester mye osv. 

Tusen takk, det var sånne svar som dette jeg ønsket😍

Anonymkode: 988e7...06a

Møt opp, date videre! Men glem sexmaset du har startet med.

Slutt å heng deg opp i det, kos dere sammen bare 🙂 

Ikke overtenk, la det stå til.

Anonymkode: 5efec...b08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det dumt å ha sex 3 date eller bør man drøye det enda lengre? Synes jeg leser her inne om folk som venter mye lengre, men kanskje de er mye eldre og har barn osv å tenke på? 

Jeg ønsker å ha et forhold, men det er jo vanskelig å først ha sex når man er i et forhold. 

Du har sex når du har lyst til å ha det, og det føles riktig. Om det er på første  eller femtende date spiller jo lille-trille... "Forhold" betyr jo egentlig ikke så mye, det er bare ett ord, og du bestemmer selv rammene av det :vetikke:

"Spørr på" han før dere puler da, om det er viktig at du er i ett "forhold" :fnise:

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold igjen eller så vil du som de fleste bli brukt og såret

Anonymkode: 5d0c8...453

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det med forhold heller. Det virker jo lovende, så heng sammen, ikke tenk for mye, og la tiden gå. Vær sammen så mye dere kan, slutt å bruke ordet "date", bare treff hverandre og vær sammen. Hold hverandre, ta i hverandre, kyss hverandre, ligg med hverandre og gjør hverdagslige og spesielle ting sammen. Og gradvis tenker dere ikke på den derre forhold-greia, dere bare skjønner at det er blitt sånn.

Og ikke hør på de bitre, kritiske mannevonde damene. Lag deg din egen lykke. Og skulle dere ikke passe sammen har du hatt noen deilige stunder i sengen.

Endret av Hunmedham
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Det er vel heller mannen som leker med meg om han skal teste ut sex for å se om jeg er god nok for et forhold? 

Om det er slik at det er et krav for mange å ha sex før man går inn i et forhold, så står jeg heller over og forblir singel.

Jeg er ingen vare som kan brukes og kastes når det passer den andre. (!!!)

 

 

Hvis man bruker din logikk så må man bli sammen med den første og beste man treffer i voksenlivet, ellers så kan jo andre føle seg brukt. 

Anonymkode: 0eb1e...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for å hjelpe deg, du er på et blindspor når det er det du stiller først som spørsmål. Spørsmålet bør være om du ser for deg at det er en mann du vil leve med, og er du forelsket? hvis du ikke er forelsket eller ikke kjenner godt han, så tror jeg ikke sex bør være tema engang. Når du tyr til tinder, så er det jo upersonlighet møter en annen upersonlighet, fordi dere har ikke noen ganger møttes  forut uten teknologi. Dere er igrunn utrygge begge to når dere tyr til tinder. 

Så til spørsmålet ditt, nei på ingen måter ha sex!!! 

Anonymkode: 779cd...a1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Er det mest vanlig å ha sex før man går inn i et forhold?  :haar:


 

I de langvarige forholdene jeg har vært i, så har vi da hatt sex før vi har bekreftet at vi er ordentlig sammen. Sex skaper jo enda mer nærhet og man blir enda bedre kjent med hverandre etter sex.

Anonymkode: ffa48...6b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2020 den 18.37):

Hvis man bruker din logikk så må man bli sammen med den første og beste man treffer i voksenlivet, ellers så kan jo andre føle seg brukt. 

Anonymkode: 0eb1e...2d0

Folk har ekstremt forskjellige meninger om sex, så det er nok viktig å finne noen som har ca. samme syn på det. Kan bli vanskelig om noen vil ha sex på første møte mens andre vil vente i 5 år. De fleste ligger vel et sted i mellom disse ytterpunktene. TS må finne ut hva som passer best for henne.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2020 den 19.02):

I de langvarige forholdene jeg har vært i, så har vi da hatt sex før vi har bekreftet at vi er ordentlig sammen. Sex skaper jo enda mer nærhet og man blir enda bedre kjent med hverandre etter sex.

Anonymkode: ffa48...6b1

Jeg tenker at folk må gjøre det de selv ønsker, og jeg dømmer ikke de som har sex tidlig. Så lenge alle gjør det de selv foretrekker og ikke haster inn i noe de angrer på, så er det jo greit så lenge sex er frivillig og samtykkende.

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg traff min mann ble vi bare sammen. Vi møtte hverandre litt tilfeldig og allerede første kvelden tungekysset vi, og han tok på meg under bh'en mens vi ventet på bussen og klinte.

Jeg traff ham to dager senere og vi klinte mer. Dagen etter var vi på kino og klinte enda mer. Jeg husker at jeg tok på bulen hans i skrittet.

Vi hadde ikke sex før etter seks-syv uker, mest fordi vi ikke hadde noe sted for oss selv. Jeg bodde hos familie og hadde et lite rom der jeg var forsiktig med hva jeg gjorde. Men vi klinte, kneppet opp klær og det ble smårunking og fingerpuling. Først på en hyttetur hadde vi sex. To støt og så gikk det for ham. Herlig tid.

Men vi tenkte aldri over dette med forhold og sånn. Vi bare møttes, tenkte lite, ble gradvis kjent og flyttet sammen etter to år. Heller ikke det veldig fort.

Men vi var fysiske fra første kveld. Og siden vi ikke kjente hverandre på det tidspunktet, og enda ikke visste hva vi hadde til felles og kunne snakke om, fylte vi tiden med klining, klåing og sex. Imens skapte vi oss et stadig sterkere fellesskap. Det fysiske ble limet i forholdet mens annen tilhørighet ble skapt.

Endret av Hunmedham
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ligger på 3., eller 7.date har null og niks å si. Det er hvorvidt han er ute etter en kjæreste eller ikke,  som avgjør om han kanskje fader etter sex.  Så møt opp, og vær den dama som puler ham slik han ønsker å bli pult, de neste 30år.  Kanskje vil han bare se film, og ha deg i armkroken☺

Anonymkode: 4a565...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Jeg tenker at folk må gjøre det de selv ønsker, og jeg dømmer ikke de som har sex tidlig. Så lenge alle gjør det de selv foretrekker og ikke haster inn i noe de angrer på, så er det jo greit så lenge sex er frivillig og samtykkende.

Å ha sex er å komme veldig nært en person, og jeg ville ikke taklet å slippe en person så nært innpå meg før alt annet var på plass og jeg hadde hatt tillit til personen over tid. Man blir sjeldent trygg på en person man kun har truffet et par ganger. Jeg er som sagt ingen ons-person, så de som bare er ute etter ligg er jeg ikke interessert i å date. :)

 

Nei, det er ikke jeg heller, og sex uten at det er meningen at det skal bli noe mer hadde jeg aldri klart. Nå har jeg blitt litt oppe i åra, og har tatt med meg noen erfaringer. Så merker fort om det er verdt å gå for sex tidlig eller ikke.

Tenker også at alle må gjøre som de selv ønsker. Hva som er riktig mellom to mennesker er ikke noe andre kan uttale seg om. Og det beste er å være seg selv og ha det bra med den man møter. La ting komme naturlig da det ikke finnes noen oppskrift på hva som er rett og galt i en bli kjent fase.

Anonymkode: ffa48...6b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Uatskillelig skrev:

Folk har ekstremt forskjellige meninger om sex, så det er nok viktig å finne noen som har ca. samme syn på det. Kan bli vanskelig om noen vil ha sex på første møte mens andre vil vente i 5 år. De fleste ligger vel et sted i mellom disse ytterpunktene. TS må finne ut hva som passer best for henne. 😊👍

Selv tenker jeg at sex kommer aller sist hvis alt det andre er på plass. Sex er såpass sårbart og er et uttrykk for at man slipper den andre helt inn, noe som krever tillit over tid. Jeg hadde ikke gitt noen inngangsnøkkelen til det aller innerste om jeg ikke var trygg på at forholdet skulle vare. 
 

 

Nei! gjennomsnittet ligger ikke på 2 1/2 år før de har sex i en romantisk relasjon

Anonymkode: 0eb1e...2d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei! gjennomsnittet ligger ikke på 2 1/2 år før de har sex i en romantisk relasjon

Anonymkode: 0eb1e...2d0

Jeg skjønner heller ikke hva man skal bruke alle disse årene på for å finne ut om en person er verdig for sex (slippe andre helt inn)? hva om ting går skeis etter noen år, skal man bruke ytterligere nye år på å finne ut om en annen person er verdig for sex? hva er dealbreakerne? 

Anonymkode: 0eb1e...2d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Uatskillelig skrev:

Hvorfor er det vanskelig å ha sex først etter å ha innledet et forhold? Det er vel det som er det mest normale? 

Hvorfor skal man vente så lenge med sex egentlig? Man bør jo prøve og se om man klikker seksuelt før man går inn i et forhold.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, jabx skrev:

Hvorfor skal man vente så lenge med sex egentlig? Man bør jo prøve og se om man klikker seksuelt før man går inn i et forhold.

Jeg er uenig. Jeg vil ikke være en seksuell prøvekanin for at den andre personen skal vurdere om jeg er noe å samle på eller ikke. 

Som jeg sa, jeg er ikke en gjenstand som kan brukes og kastes. :)

 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, jabx skrev:

Hvorfor skal man vente så lenge med sex egentlig? Man bør jo prøve og se om man klikker seksuelt før man går inn i et forhold.

Kvinner skal ikke være menns prøvekaniner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...