Gå til innhold

Ikke kjent behov for trening på flere dager

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ok, så ble jeg apatisk etter oppstart på en medisin i mars. Apatien varte 1 uke, brydde meg ikke om noe, beholdt kun hygienen men eide ikke matlyst eller lyst på noe. Ingen bekymringer en gang. Dette gikk seg til. Men jeg ble misfornøyd med kroppen. Ble bare tynn uten noe som helst sprekhet over meg. Så begynte jeg å trene. Startet med bakkeintervaller og økte ettersom kondisen kom seg. Følte meg veldig bra en stund, men kroppen fikk ingen fremgang til slutt. Så jeg kuttet til hver 2.dag. Så kuttet jeg til hver 3.dag. DA merket jeg fremgangen. 

Holdt på slik i 2 mnd. Nå har jeg ikke trent siden lørdag, og kjenner liksom ikke noe behov. På lørdag var kondisen like bra som jeg var på topp. Går en meget bratt oppover bakke som jeg før var utslitt etter å ha gått. Nå kan jeg løpe opp der og gå rett på intervall når jeg kommer på toppen... 

Musklene på mage, fast rumpe og større armer har holdt seg stabilt. Synes det er veldig deilig å ikke lenger bli så stressa av at jeg ikke har trent et par dager... bør jeg tvinge meg til mer likevel eller har kroppen bare godt av å ikke gjennomgå trening flere dager i uken noen ganger?

Anonymkode: b79dd...18e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ingen fare med en pause (kanskje tvert imot, som du skriver.). Men du kan jo prøve å 

1) finne på noe nytt?

2) si til deg selv at du skal trene i ti minutter, og så kan du slutte hvis du vil. Det pleier jeg å gjøre, og da ender det som regel med at jeg fortsetter så lenge som vanlig.

Ellers kommer nok lysten tilbake av seg selv etter hvert. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...