Gå til innhold

Sjokolade eller Sex hva velger du ?


AnonymBruker

SSS  

117 stemmer

  1. 1. SSS

    • Sjokolade
      56
    • Sex
      61


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarer meg fint uten begge deler. Må jeg velge noen velger jeg sjokolade, i så fall, for den kan jeg kaste.

Anonymkode: 025e0...8b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Det har jeg faktisk aldri hatt, men sjokolade har jeg hatt mange ganger.

Gi meg sjokolade takk. Det vet jeg i hvert fall at jeg liker.

Anonymkode: 6dd55...4cd

Å kjære vene! Jeg sier bare womanizer + bli kjent med egen kropp. Har aldri møtt en mann som kan sammenlignes.

Anonymkode: 22895...8a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen sto foran meg akkurat her og nå i dette øyeblikket, og jeg kunne velge mellom en plate av yndlingssjokoladen min eller en runde i sengs med samboeren, så hadde jeg valgt sjokoladen 😂 Sikkert 9 av 10 ganger 🙊 Må være i humør for å ha sex.. Mens sjokolade derimot er godt i alle humør! 

Anonymkode: 54f09...93f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade etter sex! 😄 

Anonymkode: e6d4d...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hatt en dårlig opplevelse med sjokolade, men mye dårlig og halvbra sex. Nå er det flere år siden sist jeg hadde sex, men sjokolade spiste jeg senest for et par timer siden. Så jeg velger sjokolade.

Anonymkode: b0659...13a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70

Sex er egentlig ganske oppskrytt. Kun godt pga nærhet til en man elsker. Sjokolade er alltid godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

I en bok jeg har står det at 70% av alle kvinner velger sjokolade framfor sex. 

Så stemmer dette for kvinnene på kg?

Anonymkode: a9eac...8a8

Spørs nok om det er dårlig ons-sex vs konfekt, eller lidenskapelig sex med mannen vs til salgs-sjok på Kiwi. 

Anonymkode: ee341...95a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skyld på dårlig sex, det er din oppgave å gjøre den så delig som mulig😂

Det er nok lite som slår Freia hjerteskjokolade... tynn og sprø, smelter på tunga, akkurat det jeg ser etter i en kvinne😋😘

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frem til jeg møter en mann som er flinkere til sex en sjokolade er flink til å være sjokolde, velger jeg sjokolade. Halvhjerta jukking vs en bit Freia 70%? Ikke få meg til å le 

Anonymkode: 22895...8a8

70% med ingefær og sitron er så godt at den burde ha 18-årsgrense pga forførende innhold. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ikke skyld på dårlig sex, det er din oppgave å gjøre den så delig som mulig😂

Det er nok lite som slår Freia hjerteskjokolade... tynn og sprø, smelter på tunga, akkurat det jeg ser etter i en kvinne😋😘

Prøvde å gjøre sex så bra som mulig i 24 år jeg. Men når mannen ikke var interessert i annet enn kjapt inn og ut i 30 sekunder-1 minutt så gav jeg opp. Sånn var det i alle år. Ble bare sur uansett hva jeg fåreslo.

Anonymkode: 2e7e9...b05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kan onanere fortsatt, sjokolade. Hvis ikke, så velger jeg sex (og onani) og bytter sjokoladen med karamell 😂

Anonymkode: 10175...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde å gjøre sex så bra som mulig i 24 år jeg. Men når mannen ikke var interessert i annet enn kjapt inn og ut i 30 sekunder-1 minutt så gav jeg opp. Sånn var det i alle år. Ble bare sur uansett hva jeg fåreslo.

Auda, det så ikke bra ut🧡 De som mener at sex ikke er limet i et forhold tar skammelig feil. 

Avslørende del i samlivet, er at i lykkelig forhold er det sex i bildet, så hvordan kan man være lykkelig uten sex? Hvordan kan man føle seg elsket? Jeg får direkte ondt inni meg når jeg ser hvordan kvinner blir behandlet... Selv bruker jeg skjokolade til trøst noen ganger, men jeg foretrekker begge deler😉

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Auda, det så ikke bra ut🧡 De som mener at sex ikke er limet i et forhold tar skammelig feil. 

Avslørende del i samlivet, er at i lykkelig forhold er det sex i bildet, så hvordan kan man være lykkelig uten sex? Hvordan kan man føle seg elsket? Jeg får direkte ondt inni meg når jeg ser hvordan kvinner blir behandlet... Selv bruker jeg skjokolade til trøst noen ganger, men jeg foretrekker begge deler😉

Er nok ikke limet i alle forhold. Det viktigste er at man er kompatible på det. Det var ikke pga sex vi ble skilt 

Anonymkode: 2e7e9...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.7.2020 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Å kjære vene! Jeg sier bare womanizer + bli kjent med egen kropp. Har aldri møtt en mann som kan sammenlignes.

Anonymkode: 22895...8a8

Nei, jeg vil ikke leke med leketøy. Vet hva orgasme er i teorien, men bryr meg ikke om å oppleve det heller.

Anonymkode: 6dd55...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du mener med "hva velger du?" Betyr det at ved å velge den ene, kan du aldri få den andre igjen? I så fall velger jeg bort sjokolade og velger sex. Hvis spørsmålet er mer "hva ville du valgt hvis du fikk valget mellom sjokolade og sex akkurat nå?", så velger jeg sjokolade. Jeg er glad i sex, og kunne ikke levd uten, men jeg craver sjokolade egentlig hele tiden, så jeg har oftere lyst på sjokolade, og ville valgt det i de fleste tilfeller hvis jeg til stadighet fikk valget mellom sjokolade og sex. Hvis jeg måtte kuttet den ene fra livet mitt, hadde jeg derimot ikke kunnet leve uten sex, så da måtte jeg, uansett hvor vanskelig det hadde blitt, kvittet meg med sjokoladen. 

Anonymkode: bdd25...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Ikke skyld på dårlig sex, det er din oppgave å gjøre den så delig som mulig😂

Det er nok lite som slår Freia hjerteskjokolade... tynn og sprø, smelter på tunga, akkurat det jeg ser etter i en kvinne😋😘

En dårlig bil kan bare bli litt mindre dårlig

Anonymkode: b62b8...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri valgt sjokolade fremfor sex. Sex er stort sett fantastisk uansett for meg, så det går foran sjokolade :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...