Gå til innhold

For dyrt å reise på ferie i Norge? Hva tenker dere? Og har dere noen råd for å gjøre ferien billigere?


Hengebuksvinet

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det siste du nevner der er veldig riktig.

Håper alle som drar på bilferie kjører ekstra forsiktig i år. En idiot-sjåfør er en for mye.

Anonymkode: c0dc4...5d7

Ja det skjer så mye om sommeren. Vinterrn sier jo sitt, glatte veier, dårlig sikt og mange velger å ikke kjøre nettopp pga det om vinteren. Men likevel skjer det mest om sommeren. Er så betydelig mange flere av de jeg kjenner som blir forsinket pga ulykke eller kjenner noen som har blitt fløyet på sykehus fordi de kommer i ulykker og alt dette har vært nå i det siste. Det viser jo bare at flere på veien er nesten farligere enn dårlig føre. Veldig ekkelt. Kjenner ei som har ei venninne som ligger på sykehuset. Jeg kjenner ikke den personen men snakket med vedkommende i vinter..."det er hun ja" tenkte jeg. Vet ikke tilstanden, kanskje hun kommer tilbake i rullestol. Synes bare dette er sp ekkelt, et sekund som kan forandre hele livet 😞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.7.2020 den 2.45, AnonymBruker skrev:

Synes ikke prisnivået er det verste, men det at så mye er avhengig av bil.

Anonymkode: b9567...d71

Enig, har ikke bil eller lappen, så det blir kun ferier der jeg kan enkelt komme til med buss, fly eller tog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BiancaWhite skrev:

Ja blir ikke billig i Norge. Mat er jo dyrt om man skal spise ute, overnatting også. Norge er for dem som vil oppleve fjell og frisk luft. Tenker at alle som holder seg hjemme reduserer sjansen for trafikkulykker jeg da. 

Ja, der har du et veldig godt poeng. Jeg frykter ulykkessommer på veiene i Norge i år. De få gangene vi har orket oss på bilferie har vi stukket over grensen, bor rett ved, og der er standarden en del bedre.

Anonymkode: a6202...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var veldig lurt å gjøre som et vennepar av meg. Satte seg i bilen med telt i bagasjen og kjørte, og besøkte venner og bekjente langs ruta. De besøkte oss på hytta, hvor de selvfølgelig bodde og spiste gratis. Kjempekoselig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...