Gå til innhold

Orgasme uten å ha sex


Hunmedham

Anbefalte innlegg

Dette er sånt man har lest om. Fantasier og røverhistorier, som jenter når de rir, eller hos gyno etc. En venninne fortalte at hun en gang hadde kommet av at en fyr hun klinedanset med tok på brystene hennes under blusen. Jeg tror egentlig ikke på sånt. Det skal vel litt mer til. Men har noen erfaringer som sier det motsatte? Hvor lett kommer du? Hva er den rareste orgasmen du har hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått orgasme på gaten, av at en mann strøk på meg, av å sitte på fanget, jeg har fått orgasme i søvne, i det jeg våkner osv.

Anonymkode: 5562f...545

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rareste orgasmen min var da jeg fikk utløsning uten berøring av kuken... kun en plastpose fylt med varmt vann i skrittet, jeg brukte få fantasi er og litt underlivsbevegelser, kjente jeg ble så kåt at jeg fikk sånn hjertebank, pustet høyt og tungt... jeg kom omsider i en vanvittig deilig orgasme, hadde ca 12 pulserende spruter før den dabbet ut... Så  ventet jeg kanskje 30 sekunder, ronket så hardt og fort jeg klarte... en ny brennende orgasme fikk jeg, men det var lite som kom ut da.  Det har jeg gjordt noen ganger i ettertid, noen ganger får jeg det ikke til, men noen ganger kommer jeg som en foss...

Jeg har gitt nippel orgasme til 3 kvinner uten direkte kontakt med klitten, kun spytt og hard blåsing på klitten, og/eller stramme huden på skambenet i knullebevegelse... Her var nok oppbyggingen av kåtheten som var viktigst... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I søvne, av kiling, av sexprat og av kos med brystene. 

Anonymkode: 06959...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del mennesker får jo orgasme i søvne. Det er ikke bare samleie som gir orgasme :)

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer svært ofte i søvne og våkner av orgasmen, men kommer ikke under sex 😅

Anonymkode: 15e6c...bda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan komme av berøring av brystene sammen med klining om jeg er veldig tent. 

Anonymkode: d549d...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel fått orgasme av samleie 2 eller 3 ganger, men har orgasme i søvne støtt og stadig. 

Anonymkode: 4149b...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

I søvne, av kiling, av sexprat og av kos med brystene. 

Anonymkode: 06959...99b

Høres morsomt ut - var det snakk om kiling med eller uten klær ...?

Anonymkode: 78b5c...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan skje. For en del år siden kom jeg av at min daværende kjæreste "sugde" tungen min. Jeg ble overrasket over å bli så tent av det, ikke minst av at jeg faktisk fikk utløsning. Good times. 

Anonymkode: 136ab...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres morsomt ut - var det snakk om kiling med eller uten klær ...?

Anonymkode: 78b5c...aa9

Hvilken som helst av de.

Anonymkode: 06959...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dansegulvet med en som gjorde meg helt gelé. Han tok rundt håndleddene mine og holdt meg fast mens han hvisket i øret mitt om jeg likte det. Så kom jeg. 

Anonymkode: e59ee...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Hunmedham skrev:

Dette er sånt man har lest om. Fantasier og røverhistorier... Jeg tror egentlig ikke på sånt. Det skal vel litt mer til. 

Nope, det skal egentlig veldig lite til av den rette greien.. Synd du ikke har opplevd det, ganske heftig når det skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under min første fødsel som 18-åring. Jeg ante ikke at det var mulig, ble helt forstyrret. 

Anonymkode: 192d9...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, som kvinner kan man få orgasme ved trening.

Jeg kan bekfrefte denne: https://forskning.no/trening-sex/magetrening-kan-gi-orgasme/717416

Utrolig pinlig første gangen 😂. Trener alene på dagtid så nå gleder jeg med bare om det skjer igjen....skjedd 2 ganger.

Vært sekundet unna hos kvinnelig gynekolog, pga jeg startet å fantasere om henne fra jeg så henne. Men klarte å snu om tankene underveis mens hun undersøkte meg, tenkt mye på det etterpå. Hvordan ville hun reagert? Blitt flau? Sinna? Jeg fantaserer enda om dette mens jeg onanerer.

Lyst å bestille time igjen hos henne, men bør nok vente til det er nødvendig. Da skal jeg la det stå til om lysten er der, så får det som vil skje bare skje..

Anonymkode: 730a6...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått orgasme av å svømme!! Strammer jo underlivsmusklene veldig da.

En fyr jeg hadde et opplegg med, kom en gang bare av å se meg naken(!). Han berørte ikke seg selv en gang! Ganske magisk 😊

Endret av Newbeginnings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var en youtuber som snakket om "pillow humping" i går ... 
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I søvne og med puppekos. Skal mye puppekos til da men har fått det to ganger

Anonymkode: 8af3f...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...