Gå til innhold

Menns profiler på datingsider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Antiviruset skrev:

Selvfølgelig gjør de dette før de har datet deg og blitt kjent med deg.

Vet ikke om jeg er enig i at det er en selvfølge jeg, altså. Kvinner, hvor mange har dere en meldingssamtale gående med samtidig på sjekkenettstedet/-appen(e) du bruker? 

Jeg: 0 (for tida. Aldri snakka med fler enn 2 samtidig)

Anonymkode: f4370...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.7.2020 den 20.51, Minesveiper skrev:

Mitt inntrykk er at du mener at menn sliter,

TS sier jo ikke det da. Slik jeg ser det er det jo mennene selv som mener de sliter, basert på utsagn som; alle damene er så kravstore, dater oppover, dater kun de beste 20% av menn mens de resterende 80% må klare seg med smuler.

Og det TS påpeker syns jeg ikke akkurat er syting over at menn legger lite arbeid i profilene sine. Hvis hun "syter" så er det over diskrepansen mellom innsats og forventninger til menn. Eller, de hun har lest profilene til i allefall. Men jeg ville likevel ikke kalt det syting, det er noe annet i følge ordboka mi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
1 hour ago, Tekopp1 said:

TS sier jo ikke det da.

Hun skriver dette i Hi:


"Så. Jeg sitter med inntrykket av at menn på sjekkeapper/-sider legger veldig lite flid i profilen sin (kanskje det samme gjelder kvinner, hva vet jeg, jeg ser etter menn). Da syns jeg ikke man kan forvente stort utbytte heller. Det blir så tåpelig å klage på at kvinner er kresne, har for høye standarder, sikter oppover og kjemper om de samme etc etc, hvis man selv er av de som legger ned 0 effort i en profil".

Det jeg leser ut av dette er at menn sliter/kan ikke forvente utbytte fordi de ikke legger ned nok tid i profilen sin. Jeg har sett dårlige profiler til menn jeg også, men sannheten er at normale profiler som menn lager ikke gjør det særlig bra heller. Sammenligner man oppmerksomheten menn og kvinner får på datingapper kommer kvinner bedre ut. 

1 hour ago, Tekopp1 said:

Slik jeg ser det er det jo mennene selv som mener de sliter, basert på utsagn som; alle damene er så kravstore, dater oppover, dater kun de beste 20% av menn mens de resterende 80% må klare seg med smuler.

Heh, ja dette kommer fra menn. Hvis du ser på nettdating, så får de kjekke mennene mer oppmerksomhet enn vanlige menn. Om jeg ikke husker helt feil, så er snakk om 5-7x mer meldinger elsn. Akkurat det er ikke så gale sett i lys av normale menn faktisk får meldinger på nettdating. Da er det verre på tinder siden normale menn blir gitt en så dårlig score av tinderalgoritmen at de må betale masse penger for å bli eksponert skikkelig (Vist til damene på appen). 

1 hour ago, Tekopp1 said:

Og det TS påpeker syns jeg ikke akkurat er syting over at menn legger lite arbeid i profilene sine. Hvis hun "syter" så er det over diskrepansen mellom innsats og forventninger til menn. Eller, de hun har lest profilene til i allefall. Men jeg ville likevel ikke kalt det syting, det er noe annet i følge ordboka mi. 

Det eneste jeg er opptatt av å få fram, er at det at menn skriver dårlige profiltekster ikke er den eneste årsaken til at menn ikke lykkes på nettdating, og datingapper.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...