Gå til innhold

Trodde tynne jenter var "ut"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker said:

vi gutter er høflige og forteller ikke det til de overvektige jentene (som det blir stadig flere av)

Anonymkode: aaa7e...a33

Men likevel ser jeg mange gutter med myke jenter (litt mer fett). Hvorfor er dere sammen med dem om det kun er de tynne dere liker? 
 

15 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Pent ansikt krever kirurgi.

Anonymkode: aaa7e...a33

Hjelper ikke ved eventuelle barn:

9417A75E-B5AA-4ED1-9F02-80B58F2D3DDE.jpeg.3b014ce32667c43e0d8fbd37be1f92f6.jpeg

Anonymkode: 3668a...655

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

På fest denne helgen, og merket at en i omgangskretsen som er ganske tynn fikk utrolig mye oppmerksomhet fra alle guttene. Hun er ikke slående ansiktspen, men hadde på seg en stram kjole som viste fram midjen den flate magen. En venninne som er mye vakrere men litt mer formfull fikk langt fra samme oppmerksomhet.

Er det virkelig fremdeles et ideal om å være tynn? Trodde det var ut. Syns menn det er fint? Vet ikke vekt eller noe sånn, men kropp noe ala dette

 image.thumb.png.d08af3ce45782754631efe21732b6a84.png

 

Anonymkode: 36635...3a8

Dette er da en helt normalt slank kropp, ikke tynn i det hele tatt? Eneste uvanlige her er de store puppene...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er omtrent så tynn som hun på bildet, med lik mage/midje (i hvert fall før svangerskapene, nå vet jeg ikke hvordan den på bildet ser ut uten kjole, men min er litt slapp selv om den er flat). Jeg har imidlertid små pupper og er litt sjenert. Og jeg har egentlig aldri hatt draget på menn. Mannen min liker heldigvis tynne jenter med små pupper. 

Anonymkode: 00d03...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, velociraptor skrev:

Dette er da en helt normalt slank kropp, ikke tynn i det hele tatt? Eneste uvanlige her er de store puppene...

Det er vel et definisjonsspørsmål. Jeg bruker slank og tynn om hverandre, og vil kalle kroppen på bildet tynn. Men jeg er enig i at det er en normal kropp. 

Anonymkode: 00d03...40c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting jeg har erfart er at kvinner ofte er helt på bærtur når det gjelder å forstå hva menn synes er tiltrekkende. Små, slanke damer er gjerne mest populære av utseende blant menn.

Anonymkode: e0f6a...ff8

Jeg er veldig høy, men slank, kan ikke si jeg noen gang har manglet oppmerksomhet fra menn. 

Anonymkode: 8a215...d4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

På fest denne helgen, og merket at en i omgangskretsen som er ganske tynn fikk utrolig mye oppmerksomhet fra alle guttene. Hun er ikke slående ansiktspen, men hadde på seg en stram kjole som viste fram midjen den flate magen. En venninne som er mye vakrere men litt mer formfull fikk langt fra samme oppmerksomhet.

Er det virkelig fremdeles et ideal om å være tynn? Trodde det var ut. Syns menn det er fint? Vet ikke vekt eller noe sånn, men kropp noe ala dette

 image.thumb.png.d08af3ce45782754631efe21732b6a84.png

 

Anonymkode: 36635...3a8

Denne dama har en helt normal og flott kropp. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror damer er in blant menn uansett jeg😊

Anonymkode: 8a215...d4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever ofte at det faktisk ikke er utseende som trekker guttene mot jenter på fest, men utstråling, humør, latter og smil.  Jeg har en venninne som alltid er omsvermet på fest. Hun stråler, ler, er inkluderende og utadvendt. Normalt pen. En annen venninne er slående vakker, men smiler sjelden og er litt stille. Hun får en del blikk men det er ikke sånn at folk flokker seg rundt henne.  (Begge er slanke/tynne så det besvarer vel ikke spørsmålet ditt da.) jeg er er overvektig, men har heller ikke problemer med å få oppmerksomhet på fest. Den kroppen du la ut bilde av vil jeg si er slank og fin. Absolutt ikke noe galt i den, og synes det er merkelig om noen velger den bort for å være «for tynn»? 

Anonymkode: 75678...2d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men likevel ser jeg mange gutter med myke jenter (litt mer fett). Hvorfor er dere sammen med dem om det kun er de tynne dere liker? 

Anonymkode: 3668a...655

Hvorfor tror du at alle menn i verden har samme smak? Er du og dine venninner alltid interessert i samme fyren? 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror damer er in blant menn uansett jeg😊

Anonymkode: 8a215...d4b

Du har skjønt det! 

Jeg har vært veldig tynn (høy forbrenning) da jeg var yngre, og er småchubby og småsliten småbarnsmor med timeglassfigur nå. Er egentlig overrasket over hvor lite det siste gjør med situasjonen. Merker mest at det å være trygg på meg selv, og utadvent har mer å si enn kroppen min. Og humor og dybde, ikke minst. Ikke ulikt ting jeg setter pris på hos menn. Sånt er seriøst mye viktigere enn kropp, og det går begge veier. 

Nå finnes det noen menn som er veldig opptatt av sjekking og å dømme damer etter overfladiske kriterier. Men det er ikke akkurat dem vi ønsker oppmerksomhet fra. Det sier i alle fall veldig lite om hvem som ender opp med kjæreste, eller hvem som ender opp i et lykkelig forhold. 

Anonymkode: 1c7fa...077

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror damer er in blant menn uansett jeg😊

Anonymkode: 8a215...d4b

Damer er hottere enn noensinne. Vet om utallige som har skaffet seg dame, og de er vanvittig fornøyd! Anbefales virkelig!

Anonymkode: ec61f...da7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men likevel ser jeg mange gutter med myke jenter (litt mer fett). Hvorfor er dere sammen med dem om det kun er de tynne dere liker? 

Anonymkode: 3668a...655

Fordi det ikke er nok tynne jenter til alle. Hvis man ikke er på øverste hylle selv, så kan man jo nesten ikke forvente at partneren er det heller.

Anonymkode: aaa7e...a33

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

På fest denne helgen, og merket at en i omgangskretsen som er ganske tynn fikk utrolig mye oppmerksomhet fra alle guttene. Hun er ikke slående ansiktspen, men hadde på seg en stram kjole som viste fram midjen den flate magen. En venninne som er mye vakrere men litt mer formfull fikk langt fra samme oppmerksomhet.

Er det virkelig fremdeles et ideal om å være tynn? Trodde det var ut. Syns menn det er fint? Vet ikke vekt eller noe sånn, men kropp noe ala dette

 image.thumb.png.d08af3ce45782754631efe21732b6a84.png

 

Anonymkode: 36635...3a8

Vel. Jeg er tynn og vært tynn hele livet. Ble ekstremt mobbet pga vekten min så føler ikke noe annet enn skam. 

Kropp er kropp. Må man være det ene eller det andre? Møkkalei av hva som er "in" og hvordan man bør være. Kan ikke alle bare være den de er og la andre være i fred?

Anonymkode: b35f9...1de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle foretrekker ulike ting. 

Anonymkode: 59d91...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror folk flest foretrekker en slank kroppstype. Er man slank, altså, ikke anorektiker tynn (heroin chic, som noe kaller det), vitner det om sunnhet og kontroll. De fleste kler å være slanke. Jeg vet selv at mine ansiktstrekk "hviskes" litt bort når jeg er medium + kontra slank. 

Man har selvfølgelig forskjellige preferanser, noen liker anorektiker tynne, lubne eller feite, men gjennomsnittlig foretrekker man en sunn slank kropp. 

Også har personlighet og utstråling alt og si, samt kjemi. Smiler du mye, er åpen og viser at du er interessert øker det sannsynligheten betraktelig for oppmerksomhet. 

Attraksjon skjer i møte med mennesket. Ja, menn/kvinner kan synes instagram-modeller er fine/deilige/vakre, og ofte ønsker man det andre ser på som "perfeksjon", for om man er sammen med noen som er ansett som "perfekt", øker det sannsynligheten for at man føler ser mer "perfekt" selv. 

Men det er først når du møter en annen face to face du merker om det er en reell attraksjon, om du føler deg avslappet og trygg med vedkommende, tiltrukket og glad - er det en kjemi som overgår "perfeksjon". For vi mennesker ønsker som oftest å føle oss komfortable med andre. Så en helt normal kvinne/mann kan være like så attraktiv for noen, som den "perfekte" er for en annen, alt etter som om kjemien er der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva jeg tror? Jeg tror ts var den andre kvinnen. Og jeg tror ts ikke fikk innfridd sine forventninger om oppmerksomheten hun ønsket. 

Anonymkode: db80e...97c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det der stor rompe-fenomenet egentlig er noe som gjør seg godt på insta og stillbilder der damen vrikker seg i riktig posisjon,... Men som ser litt merkelig ut in real life. En svær boblerumpe som vandrer rundt, kan se ut som noen som har voksenbleie på når man ser den i virkeligheten. Størst er ikke nødvendigvis best, noen drar det alt for langt med operasjoner o. L. Denne kroppen var veldig fin, kjolen også - men jeg tror nok andre kropper og jenter også kan være veldig fine! 💕 

Men er i utgangspunktet skeptisk til at noen (damer) plutselig finner ut at svær rumpe nå er det eneste riktige. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dessverre for de som håpet på det,- det har aldri vært pent eller sexy med for mye fett på kroppen.

Anonymkode: 49884...6a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Dessverre for de som håpet på det,- det har aldri vært pent eller sexy med for mye fett på kroppen.

Anonymkode: 49884...6a2

Gjelder pupper og det da. 

Anonymkode: 3668a...655

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

På fest denne helgen, og merket at en i omgangskretsen som er ganske tynn fikk utrolig mye oppmerksomhet fra alle guttene. Hun er ikke slående ansiktspen, men hadde på seg en stram kjole som viste fram midjen den flate magen. En venninne som er mye vakrere men litt mer formfull fikk langt fra samme oppmerksomhet.

Er det virkelig fremdeles et ideal om å være tynn? Trodde det var ut. Syns menn det er fint? Vet ikke vekt eller noe sånn, men kropp noe ala dette

Anonymkode: 36635...3a8

Eh. Hva menn liker avhenger jo av mannen. Noen liker det ene, noen liker de andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2020. Folk liker forskjellige ting. Å ha slike holdninger er umodent og tåpelig.

Anonymkode: 4f56b...d4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...