Gå til innhold

Trodde tynne jenter var "ut"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, ajarRun skrev:

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor usunnhet glorifiseres?

Jeg skulle ønske det var en bevegelse som var for kroppsaksept av typen heroin chic. Det er et tog jeg ville gått i.

Du kan jo starte ditt eget tog. 

Anonymkode: 8713e...2b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ofte får beskjedne jenter som er høyere enn 170 litt mindre oppmerksomhet. Jeg er en av disse sjenerte som er slank, men 174 høy. Tror menn synes jeg er på grensa til for høy samtidig som jeg er beskjeden og kjedelig. Det er en deal breaker. Jeg er 30 år. 

Anonymkode: d35da...124

Jeg er 171 , 30 år, er svært beskjeden med fremmede og har lignende kropp som hun på bildet bare + 5 kg. Får så mye oppmerksomhet til tider at jeg blir ukomfortabel. 

Anonymkode: 0b7c0...ebe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan jo starte ditt eget tog. 

Anonymkode: 8713e...2b8

Jeg er mer sånn stumble upon type. Jeg gidder ikke hvis ikke jeg tilfeldigvis snubler over det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

På fest denne helgen, og merket at en i omgangskretsen som er ganske tynn fikk utrolig mye oppmerksomhet fra alle guttene. Hun er ikke slående ansiktspen, men hadde på seg en stram kjole som viste fram midjen den flate magen. En venninne som er mye vakrere men litt mer formfull fikk langt fra samme oppmerksomhet.

Er det virkelig fremdeles et ideal om å være tynn? Trodde det var ut. Syns menn det er fint? Vet ikke vekt eller noe sånn, men kropp noe ala dette

 image.thumb.png.d08af3ce45782754631efe21732b6a84.png

 

Anonymkode: 36635...3a8

Hva menn liker og ikke har da ikke med hva som er ut eller in i motebildet? De syns hun var finere. Smaken er som baken. Andre gutter igjen foretrekker sikkert mer for fulle, men newsflash. Menn er ulike og har ulik smak 

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 171 , 30 år, er svært beskjeden med fremmede og har lignende kropp som hun på bildet bare + 5 kg. Får så mye oppmerksomhet til tider at jeg blir ukomfortabel. 

Anonymkode: 0b7c0...ebe

Du er jo litt lavere enn meg da. Og kanskje du er penere og har bra utstråling 😉

Anonymkode: d35da...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet? Det er feite , feminister og dvaske som maser om at alle skal akseptere kroppen sin selv om den ikke er tynn. Det ble aldri in å være kraftig/stor. Det er bare ønsketenking fra de som ikke har slik kropp...

Anonymkode: 94e59...d93

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte får beskjedne jenter som er høyere enn 170 litt mindre oppmerksomhet. Jeg er en av disse sjenerte som er slank, men 174 høy. Tror menn synes jeg er på grensa til for høy samtidig som jeg er beskjeden og kjedelig. Det er en deal breaker. Jeg er 30 år. 

Anonymkode: d35da...124

Jeg tror det er en dealbreaker fordi de tror de ikke har sjans på deg. Er så mange jenter som har som preferanse at gutten skal være høyere enn henne. Så det skremmer vel en del gutter bort

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at de fleste menn foretrekker slank/tynn. Og nå er det jo uansett inn med det naturlige. Bort med silikon i pupper og rumpe, bort med andenebb, bort med kunstige øyevipper og superkraftige bryn. Og det er vel også det som flest menn foretrekker også. Formfull=lubben i mine øyne, og det er absolutt ikke positivt.

Anonymkode: 6a818...0d8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun med den kjolen ser billigere ut enn hun ansiktspene. Handler ikke om noe mer enn det. 

Anonymkode: 28508...c8e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bortimot perfekt kropp for min del, men nå er jeg såpass gammel at jeg ikke er preget av denne nye afro-amerikanske "booty"-greia. De som driver å trener opp sånne kjemperumper kommer jo ikke til å se bra ut når de blir eldre, hu på bildet vil holde seg godt.

Anonymkode: db710...e8f

Jeg er enig i at hun på bildet har nydelig kropp. Men tror du virkelig at en trent booty vil være stor resten av livet uten regelmessig trening? 

Ser for meg 80 åringer som squatter på gamlehjemmet for å vedlikeholde rumpa😂

Anonymkode: 163c6...175

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde åså tynn var litt ut, fordi nå er rumpe og pupper så inn, du må likevel være syltynn. Det er jo en vanskelig kombinasjon. Men tenkte det var det TS mente, tynn er ut uten enorme former itillegg. Eller er det åså en idé kvinner har som menn ikke egentlig liker? Det er neppe det. 

Anonymkode: 8c0d3...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnen på  bildet er slank og har fine former. Klart menn liker en sånn kropp. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har med selvtillit å gjøre? Jeg (ts) er forresten ikke feit, er 166 og 62 kg, men jeg har ikke en så stram mage at jeg ville følt meg komfortabel i en så tight kjole som hun på festen hadde. Forresten er det med personlighet litt irrelevant akkurat i denne settingen, alle som var der er oppegående folk. Interessen fra guttene var på dansegulvet utover kvelden og basert på hvor mange som svermet rundt henne og kommentarene jeg hørte om hvor sexy hun er. 

Anonymkode: 36635...3a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tynn har alltid vært inn, enten man vil det eller ei. Synes det er helt greit at man kjemper for aksept av alle typer kropper, feit som tynn. Det beste i verden må være å digge sin egen kropp uten å stresse med hva resten av verden synes.

Anonymkode: 09a9e...d29

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min preferer skikkelig slanke jenter, slik som kvinnen på bilde. 

Han liker ikke "kardashian" kroppen som er in nå for tiden. 

Anonymkode: acb77...62d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at hun på bildet har nydelig kropp. Men tror du virkelig at en trent booty vil være stor resten av livet uten regelmessig trening? 

Ser for meg 80 åringer som squatter på gamlehjemmet for å vedlikeholde rumpa😂

Anonymkode: 163c6...175

Det gjør de hver mandag og onsdag når det er trim for eldre på sykehjemmet. 

Anonymkode: 9cec5...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det var ut. Syns menn det er fint? Vet ikke vekt eller noe sånn, men kropp noe ala dette

Har ikke satt meg nok inn i det, men en generell regel må vel være:

Å orke for å streve seg innefor ideell BMI, vil nok fungere. Uansett tiår.

Så kan de sende ut de syltynne modellene som ikke ser friske ut.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at hun på bildet har nydelig kropp. Men tror du virkelig at en trent booty vil være stor resten av livet uten regelmessig trening? 

Ser for meg 80 åringer som squatter på gamlehjemmet for å vedlikeholde rumpa😂

Anonymkode: 163c6...175

Neida, mye av muskelmassen vil jo selvfølgelig forsvinne med alderen, noe som medfører at en ikke fyller opp huden. Overflødig hud er jo vanlig, men her hjelper de jo til slik at det blir mye verre.

Anonymkode: db710...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, mye av muskelmassen vil jo selvfølgelig forsvinne med alderen, noe som medfører at en ikke fyller opp huden. Overflødig hud er jo vanlig, men her hjelper de jo til slik at det blir mye verre.

Anonymkode: db710...e8f

Spiller det egentlig noen rolle når man er 80? Ingen på 80 beholder den kroppen de hadde da de var unge. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kroppen der er jo fin? Og har alltid vært fin?
tynne jenter uten former er en ting, men er jo tydelig at hun på bildet har bryst og i tilegg hofter. Samtdig som hun sikkert har rumpe utifra hvordan hoftene ser ut. Hadde hun derimot ikke hatt hofter, flate bryst ville hun kanskje vært mindre attraktiv? Vet ikke

det der har alltid vært fint, blir ikke mindre fin bare fordi store rumper er inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...