Gå til innhold

Trodde tynne jenter var "ut"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slank/tynn og "petite" kropper er nok ikke ut når det gjelder hva menn tenner på og synes er fint, og slikt endrer seg nok ikke så fort selv om trender endrer seg. Jeg tror også at "rumpetrenden" og lignende er noe unge kvinner, som leser blogger og moteblader, legger mer merke til og bryr seg om enn menn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, tynn er litt borte fra motebildet i fht det det var, men motebildet er ikke nødvendigvis representativt for menns preferanse. Men Ts, hun du viser til er slank, ikke tynn. 

Anonymkode: 5085d...84c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Maleficenta skrev:

Spiller det egentlig noen rolle når man er 80? Ingen på 80 beholder den kroppen de hadde da de var unge. 

Tja... Jane Fonda f.eks har fortsatt en kropp som mange unge ville dødd for.

Anonymkode: 6cb78...0db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer mest på kjolen... kort, fine folder, viser nakne skuldre og hals... og i kjærlighetens farge😍 Da er det vel ikke rart han krøller seg i boxern.. Da er nok målet nådd med å kle seg slik😉 Denne kjolen passer til alle former, jeg blir like glad uansett🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne jenter vil fortsette å være "in" i overskuelig fremtid. Hvorfor? Fordi slank og liten = feminin og yndig. Det er på mange måter en slags motsats til hva vi gutta skal være. Vi er ideelt sett barske og sterke og leter fra naturens side etter noen å "passe på", og ta vare på. Naturen følger ikke trendene. 

Tynn og søt kombinert med et litt bredere hofteparti signaliserer femininitet og fertilitet. 

For å snu på spørsmålet så er vel ikke tynne menn like attraktive hos kvinner som smålubne, muskuløse menn ? 

Jeg er tynn og spinkel, men opplever kun unntaksvis at kvinner gir meg oppmerksomhet. Tror jeg er litt over middels pen også. Ville du velge en pen, tynn og sjenert mann TS? Eller ville du valgt han brautende fyren med mage og trent overkropp? 

Dessverre tror jeg at vi slanke og innadvendte menn taper dersom vi har samme BMI som kvinnen på bilde. Naturen er seiglivet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Den Sagnsomsuste skrev:

Tynne jenter vil fortsette å være "in" i overskuelig fremtid. Hvorfor? Fordi slank og liten = feminin og yndig. Det er på mange måter en slags motsats til hva vi gutta skal være. Vi er ideelt sett barske og sterke og leter fra naturens side etter noen å "passe på", og ta vare på. Naturen følger ikke trendene. 

Tynn og søt kombinert med et litt bredere hofteparti signaliserer femininitet og fertilitet. 

For å snu på spørsmålet så er vel ikke tynne menn like attraktive hos kvinner som smålubne, muskuløse menn ? 

Jeg er tynn og spinkel, men opplever kun unntaksvis at kvinner gir meg oppmerksomhet. Tror jeg er litt over middels pen også. Ville du velge en pen, tynn og sjenert mann TS? Eller ville du valgt han brautende fyren med mage og trent overkropp? 

Dessverre tror jeg at vi slanke og innadvendte menn taper dersom vi har samme BMI som kvinnen på bilde. Naturen er seiglivet...

Jeg må bare svare! Jeg er kvinne og foretrekker absolutt tynne menn! Aldri brydd meg om muskler, og smålubben er turn-off for meg. Vi er maaaange som liker akademiske by-menn som er spinkle! Små-lubben muskelfyr forbinder jeg med bygda og lav utdannelse. Syns tynn, litt spinkel og høy er penest på både kvinner og menn:)

Anonymkode: 6a818...0d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert flere av oss damer som ble litt skuffet over denne tråden. Hadde håpet på svar som «menn liker best de med litt ekstra kilo fremfor de slankeste/ tynneste». Men så må vi til pers og slanke oss og telle kalorier likevel, ingen slipper unna 😅🙈😭

Anonymkode: 73a4e...69e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert flere av oss damer som ble litt skuffet over denne tråden. Hadde håpet på svar som «menn liker best de med litt ekstra kilo fremfor de slankeste/ tynneste». Men så må vi til pers og slanke oss og telle kalorier likevel, ingen slipper unna 😅🙈😭

Anonymkode: 73a4e...69e

Men utseende er førsteinntrykket og ikke alt. Dersom du er litt overvektig, men sensuell så har du gode kort på hånden likevel. Jeg bare elsker sensuelle kvinner 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare svare! Jeg er kvinne og foretrekker absolutt tynne menn! Aldri brydd meg om muskler, og smålubben er turn-off for meg. Vi er maaaange som liker akademiske by-menn som er spinkle! Små-lubben muskelfyr forbinder jeg med bygda og lav utdannelse. Syns tynn, litt spinkel og høy er penest på både kvinner og menn:)

Anonymkode: 6a818...0d8

Så da er det håp for akademikere som meg, jippi 🥳 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting jeg har erfart er at kvinner ofte er helt på bærtur når det gjelder å forstå hva menn synes er tiltrekkende. Små, slanke damer er gjerne mest populære av utseende blant menn.

Anonymkode: e0f6a...ff8

For noe tull. Ikke prøv å snakk for alle. 

Jeg liker formfulle damer med smal midje. Myke lår, fyldig rumpe, store pupper og smal midje. 

Mitt inntrykk er at det er det som er idealene blandt menn. 

Anonymkode: 94201...e86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si en ting til de som ser bildet TS legger ut og med en gang sier at det står mellom en kropp og det å være overvektig/feit/stor/kall det hva faen du vil. Altså, det er ganske mye mellom kroppen på bildet og det å være overvektig. Det er mulig TS er sjalu og ønsket å shame tynne jenter, og det er selvsagt ikke greit i det hele tatt, men de her inne som nesten får det til å høres ut som at om man ikke ligner damen på bildet så er man feit, dere er ikke det spor bedre. 

Om det er viktig for innlegget mitt ellers: Jeg synes damen TS la ut bildet av har en flott kropp. Selv ligner jeg mer på Bollywood-damene som ble lagt ut her, de er vel en liten aning større enn damen på bildet i hovedinnlegget, jeg er med andre ord ikke hverken feit eller misunnelig.

Anonymkode: 6cfaa...872

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du legger opp til tynne jenter vs formfulle jenter, så betyr det for meg tynne jenter med lite hofter, pupper og rumpe. De tre er nemlig del av å være formfull. Med formfull mener du kanskje former + litt ekstra fett overalt?

Damen på bildet ditt har det beste fra begge verdener, hun er slank OG formfull. Ikke rart hun slår an når hun fremhever det. Skal være bra ulekker i ansiktet for å nulle ut resten.

Anonymkode: 86d3c...612

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ajarRun skrev:

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor usunnhet glorifiseres?

Jeg skulle ønske det var en bevegelse som var for kroppsaksept av typen heroin chic. Det er et tog jeg ville gått i.

:roll:

Anonymkode: 434d3...b99

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tror menn liker mye forskjellig. Jeg er en kraftig pære med smal midje, brede hofter, stor rumpe og lår, og jeg får masse oppmerksomhet jeg også 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 753af...957

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du tar feil Ts. Menn er enkle og er fornøyd bare hun har et vått hull mellom beina de kan dyppe laksen i. Om hun har tynn eller tjukk kropp er underordnet. 

Anonymkode: d5782...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig fremdeles et ideal om å være tynn? Trodde det var ut. Syns menn det er fint? Vet ikke vekt eller noe sånn, men kropp noe ala dette

 Anonymkode: 36635...3a8

Ja. Tynn er tidløst sexy. Hvis du har fått inntrykk av noe annet er det fordi vi gutter er høflige og forteller ikke det til de overvektige jentene (som det blir stadig flere av)

Anonymkode: aaa7e...a33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert flere av oss damer som ble litt skuffet over denne tråden. Hadde håpet på svar som «menn liker best de med litt ekstra kilo fremfor de slankeste/ tynneste». Men så må vi til pers og slanke oss og telle kalorier likevel, ingen slipper unna 😅🙈😭

Anonymkode: 73a4e...69e

Men utseendet er jo ikke alt. Og menn er ikke en homogen gruppe som liker samme type utseende på damer. Så om du er overvektig, så betyr ikke det at menn ikke liker deg utseendemessig. Sånn er det med oss damer også, vi liker heller ikke samme utseende på menn. For eksempel liker jeg best menn som har litt muskler, helst bredskuldret og «hard» å ligge og kose på. Mens bestevenninnen min liker best menn som har litt ekstra på kroppen. 

 

Anonymkode: 16d9c...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gode nyheter for de fleste jenter da.

Tynn kan jo alle bli (tren mer og drikk mindre brus)

Pent ansikt krever kirurgi.

Anonymkode: aaa7e...a33

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...