Gå til innhold

Trodde tynne jenter var "ut"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På fest denne helgen, og merket at en i omgangskretsen som er ganske tynn fikk utrolig mye oppmerksomhet fra alle guttene. Hun er ikke slående ansiktspen, men hadde på seg en stram kjole som viste fram midjen den flate magen. En venninne som er mye vakrere men litt mer formfull fikk langt fra samme oppmerksomhet.

Er det virkelig fremdeles et ideal om å være tynn? Trodde det var ut. Syns menn det er fint? Vet ikke vekt eller noe sånn, men kropp noe ala dette

image.thumb.png.d08af3ce45782754631efe21732b6a84.png

Anonymkode: 36635...3a8

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sånn kropp, men ikke så store pupper. Kjæresten min liker i hvert fall bare tynne damer 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f6b57...5fb

• Liker 25
Skrevet

Å like tjukke damer er noe feminister raver om, ikke menn. Kroppsaksept er ikke noe menn tenker på med tanke på partnere.

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Man har vel ikke preferanser etter hva som er in? 

Jeg er selv tynn og trives med det. Bryr meg lite om hva menn tiltrekkes av. 

Anonymkode: 23922...5a0

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

En venninne som er mye vakrere men litt mer formfull fikk langt fra samme oppmerksomhet.

En ting jeg har erfart er at kvinner ofte er helt på bærtur når det gjelder å forstå hva menn synes er tiltrekkende. Små, slanke damer er gjerne mest populære av utseende blant menn.

Anonymkode: e0f6a...ff8

• Liker 32
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

På fest denne helgen, og merket at en i omgangskretsen som er ganske tynn fikk utrolig mye oppmerksomhet fra alle guttene. Hun er ikke slående ansiktspen, men hadde på seg en stram kjole som viste fram midjen den flate magen. En venninne som er mye vakrere men litt mer formfull fikk langt fra samme oppmerksomhet.

Er det virkelig fremdeles et ideal om å være tynn? Trodde det var ut. Syns menn det er fint? Vet ikke vekt eller noe sånn, men kropp noe ala dette

image.thumb.png.d08af3ce45782754631efe21732b6a84.png

Anonymkode: 36635...3a8

Den nærmest perfekte kroppen du postet der er ikke "ut" på noen måte. Ansiktet har mye betydning for min del men for et enkelt ligg hadde jeg ikke sagt nei til dama på det bildet, og det er uten å ha sett ansiktet.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Har også kropp lik den på bildet, men har bryst implantat så litt større bryster (men de ser naturlig ut) og merker ikke lite oppmerksomhet. De mennene jeg har vært med har hvertfall likt kroppen min. Men nå er det ikke et mål at menn kun skal like meg for hvordan jeg ser ut, men mer hvem jeg er som person, humoren min, interessene mine. Du skal heller ikke undervurdere utstråling. Man kam være så vakker som bare det, utstråler du lav selvtillit, er tilbakeholden og litt mutt, så er det få som oppsøker deg, både menn og kvinner.

Anonymkode: e5d97...aad

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har også kropp lik den på bildet, men har bryst implantat så litt større bryster (men de ser naturlig ut) og merker ikke lite oppmerksomhet. De mennene jeg har vært med har hvertfall likt kroppen min. Men nå er det ikke et mål at menn kun skal like meg for hvordan jeg ser ut, men mer hvem jeg er som person, humoren min, interessene mine. Du skal heller ikke undervurdere utstråling. Man kam være så vakker som bare det, utstråler du lav selvtillit, er tilbakeholden og litt mutt, så er det få som oppsøker deg, både menn og kvinner.

Anonymkode: e5d97...aad

Pene damer har som oftest bedre utstråling i form av selvtillit da de vet de ser bra ut. Kan og ha en effekt på humøret, spreke pene damer er oftere i bedre humør enn overvektige og mindre pene damer.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Slanke damer med timeglassfigur kommer aldri til å være "ut". Hvorfor trodde du de var det? 

Anonymkode: db80e...97c

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, ajarRun skrev:

Å like tjukke damer er noe feminister raver om, ikke menn

Ikke feminister, tjukkasmafian. Er like mye gnål rundt "dad bod".

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke feminister, tjukkasmafian. Er like mye gnål rundt "dad bod".

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor usunnhet glorifiseres?

Jeg skulle ønske det var en bevegelse som var for kroppsaksept av typen heroin chic. Det er et tog jeg ville gått i.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Bortimot perfekt kropp for min del, men nå er jeg såpass gammel at jeg ikke er preget av denne nye afro-amerikanske "booty"-greia. De som driver å trener opp sånne kjemperumper kommer jo ikke til å se bra ut når de blir eldre, hu på bildet vil holde seg godt.

Anonymkode: db710...e8f

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ajarRun skrev:

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor usunnhet glorifiseres?

Jeg skulle ønske det var en bevegelse som var for kroppsaksept av typen heroin chic. Det er et tog jeg ville gått i.

Wow, det begrepet har ikke jeg hørt på 15 år. Og så mye som jeg personlig også hadde gått i det toget, så er ikke heroin chic sunt heller, hvis man tenker rasjonelt. Ikke like usunt som fedme, men likevel. Men heroin chic + 2-3 kg? Ja takk! 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det som er ut er vel silikonbryst og silikonrumpe. Ta vekk løshår, vipper, andenebb og falske bryn så er vi der.

En slank og naturlig kropp og naturlig ansikt er det som er fint.

Anonymkode: c201c...663

• Liker 11
Skrevet

Kan det være at hun var mer 'populær' blandt gutta rett og slett fordi hun kanskje var mer interessert i ting gutta snakket om? Eller at hun bare hadde bedre utstråling eller var mer åpen og sosial? 

Trenger jo ikke nødvendigvis være pga kroppen hennes. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Går man til sengs med hun tynne dama så vet man i hvert fall hva man får. Siden kjolen er stram og dekker lite så vet man jo hvordan kroppen hennes ser ut. 

Går man til sengs med den mest ansiktspene dama så vet man ikke hva man får. Hun kan jo se ut som et troll uten sminke. 

Anonymkode: 8713e...2b8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Var disse guttene russegutter? Har hørt at jenter over 60 kg ikke kan joine bussene deres 😋

Anonymkode: 2a531...bd3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Strong is The New skinny.

Anonymkode: 3928c...c55

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ofte får beskjedne jenter som er høyere enn 170 litt mindre oppmerksomhet. Jeg er en av disse sjenerte som er slank, men 174 høy. Tror menn synes jeg er på grensa til for høy samtidig som jeg er beskjeden og kjedelig. Det er en deal breaker. Jeg er 30 år. 

Anonymkode: d35da...124

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ofte får beskjedne jenter som er høyere enn 170 litt mindre oppmerksomhet. Jeg er en av disse sjenerte som er slank, men 174 høy. Tror menn synes jeg er på grensa til for høy samtidig som jeg er beskjeden og kjedelig. Det er en deal breaker. Jeg er 30 år. 

Anonymkode: d35da...124

Det er vel det som er det avgjørende. De fleste som vurderer å sjekke deg opp tolker nok oppførselen din som at du ikke er interessert i å bli sjekket opp. 

Anonymkode: 8713e...2b8

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...