Gå til innhold

Kunne du som mann hatt sex med dame med lange kjønnslepper (ca 5-7cm)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når gutter/menn vil ha seg så spiller det sjelden noen rolle om hvordan underlivet ser ut. 
95% av menn sa, for en 10-15 år siden at de ikke ville hatt sex med ei som ikke hadde flådd musa. Når alt kom til alt så la de ikke merke til det engang. De var for tent/opptatt til å heftes ved det.

Man må slutte å overtenke og ha dårlig selvtillit for alt mulig rart. Det menn tennes mest av er selvsikkerhet. Man er som man er, og vær det med stolthet.

Anonymkode: 4b772...ce9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir jo det mest intime og tenker i henhold til slikking osv. Noe jeg egentlig knapt har opplevd pga man føler seg mindre fin. 

Anonymkode: 4f868...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er overfladisk til tusen.  Men preferanser er jo ikke noe man velger selv. Men må innrømme at jeg ikke klarer å ha oralsex med damer som har veldig lange kjønnslepper. 

Anonymkode: 737c5...d69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det er overfladisk til tusen.  Men preferanser er jo ikke noe man velger selv. Men må innrømme at jeg ikke klarer å ha oralsex med damer som har veldig lange kjønnslepper. 

Anonymkode: 737c5...d69

Skjønner, men kunne hatt sex? 

Anonymkode: 4f868...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner, men kunne hatt sex? 

Anonymkode: 4f868...166

Jeg er ikke mann, bare så det er sagt:) Jeg er lesbisk. Og ja, "vanlig" sex går fint. 

Anonymkode: 737c5...d69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store kjønnslepper er dritsexy! 

Anonymkode: af5ae...94d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg hatt flere ganger... guud så gode de var😘😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen påstår at siden større deler av pålen omfavnes av lange lepper, blir både de og pålen stimulert mer. Men små lepper skal ha samme antall nerver, så kanskje det ikke har så mye å si likevel. Uavhengig av lengde, så kan de komme litt i klem. Da er det bare å legge dem på plass før man fortsetter.

Jeg har riktignok kun erfaring med mine egne lepper 😉. Men jeg har lest litt om temaet fordi jeg oppdaget at i noen kulturer foretrekkes lange lepper, og i andre kulturer små. Og sånt synes jeg er litt fascinerende. (Jeg har skrevet litt om det her.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke mann, bare så det er sagt:) Jeg er lesbisk. Og ja, "vanlig" sex går fint. 

Anonymkode: 737c5...d69

Der har vi det ja.

Anonymkode: b0838...284

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner definitivt på kjønnslepper som er så store at de griper rundt min store penis, som jo har noen solide årer. 

To velutviklede voksne kjønnsorgan som omslutter hverandre, som følger hverandre, som holder takt, som vil det samme.

Det er fasinerende hvordan kvinnekjønnet går fra lukket og ryddig til fyldig og mer åpent. De små bevegelsene og det gapende hulet vinker til meg i det jeg trekker meg ut. Ut etter at vi begge har kjent på nytelsen av å ha vært sammen.

Jeg tenker at min opplevelse er den samme som når en kvinne ser ned på det store lemmet til en hun nettopp har opplevd har gitt henne mange orgasmer. Et øyeblikk som setter standarden for hva som er god sex. Slike øyeblikk er de som virker som preferanser, minstemål, for hvordan en ønsker å ha det. Personer som oppfyller våre ulike preferanser er de vi vil beholde. For meg er ei flott sommerfuglmus et must. Det vakreste i verden. Heldigvis har jeg ei dame med voksne sommerfuglvinger. Ei som liker min voksne grove kuk.

Ut og lett, nyt sommeren.

23/18 over og ut.

Anonymkode: 998ed...9ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfaring med andre enn min kone, har aldri målt hvor lange de er, men Hadde ikke hatt problem med at de var lange.
Når jeg bøyer meg ned over henne og slikker henne, nesa forsvinner inn i redet, lg omsluttes av leppene, det er bare en helt herlig opplevelse, kjenne de lange mye leppene mot ansiktet, og etterpå at de omslutter meg når jeg glir inn i henne,

Utseendet er ikke viktig, så lenge jeg har følelser for hun jeg elsker med.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dkgut38
5 timer siden, Fioljenta skrev:

Noen påstår at siden større deler av pålen omfavnes av lange lepper, blir både de og pålen stimulert mer. Men små lepper skal ha samme antall nerver, så kanskje det ikke har så mye å si likevel. Uavhengig av lengde, så kan de komme litt i klem. Da er det bare å legge dem på plass før man fortsetter.

Jeg har riktignok kun erfaring med mine egne lepper 😉. Men jeg har lest litt om temaet fordi jeg oppdaget at i noen kulturer foretrekkes lange lepper, og i andre kulturer små. Og sånt synes jeg er litt fascinerende. (Jeg har skrevet litt om det her.)

Ja takk til hun der har 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stramme ytre kjønnslepper med lange, fyldige indre. Har skammet meg sånn over de, og gjør det til dels enda. Vurderte å ta operasjon, men det bare føles ikke rett. 

Anonymkode: e8600...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har stramme ytre kjønnslepper med lange, fyldige indre. Har skammet meg sånn over de, og gjør det til dels enda. Vurderte å ta operasjon, men det bare føles ikke rett. 

Anonymkode: e8600...bdb

Nei nei ikke tenk på det!!! Alle er ulike - du må se filmen 100 vaginas, der damer viser kjønnet sitt og beskriver tanker om det- ekstremt mange varianter av kvinnekjønnet, og alt er like normalt!! Det absolutt viktigste er kjemien mellom to personer - han slutter jo ikke å like deg bare fordi leppene ser sånn eller slik ut!! 

Anonymkode: 11f66...220

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2020 den 0.32, Hr. Aktiv skrev:

Har du hatt dårlige erfaringer? Ihvertfall synes det er unødvendig. Man må akseptere at folk er forskjellige og dette er ikke noe man styrer over selv. 

Som mann så kan jeg gjenta meg selv fra det forrige innlegget her at dette har null betydning til meg. Jeg liker egentlig at det henger ut litt for da får jeg mere å leke med tunga. Jo for den liker seg der. Så tommel opp her. 😄

Kan jeg spørre hva du har bilde av på profilbilde ditt? 😆🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Sunshine☀️ skrev:

Kan jeg spørre hva du har bilde av på profilbilde ditt? 😆🙈

En del av arma ved albuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 8.7.2020 den 20.38, AnonymBruker skrev:

Eller er det turn-off? 

Jeg kunne lett gjort det uten å blunke, og uten å se på det som noe negativt.

Det som VILLE vært en turn-off hadde vært om sexpartner hadde fortalt at hun hadde redusert kjønnsleppene kirurgisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 20.38, AnonymBruker skrev:

Eller er det turn-off? 

Anonymkode: 4f868...166

Nei 

Anonymkode: ac3e4...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg kunne lett gjort det uten å blunke, og uten å se på det som noe negativt.

Det som VILLE vært en turn-off hadde vært om sexpartner hadde fortalt at hun hadde redusert kjønnsleppene kirurgisk.

Jeg har operert, men det synes ikke og jeg kommer ikke til å fortelle noen om det. Det har ikke en partner noe med. 

Anonymkode: eea99...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...