Gå til innhold

Du med MS!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sjeldent sett andre "disse" MS-syke, ME-syke derimot....? To forskjellige diagnoser 🙂

Anonymkode: 91759...406

Men det er vel lite som tyder på at TS har MS ??

Anonymkode: c108a...c85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sjeldent sett andre "disse" MS-syke, ME-syke derimot....? To forskjellige diagnoser 🙂

Anonymkode: 91759...406

Jeg blander diagnosene. Jeg har bare hørt om disse sykdommene men kjenner ingen nære som har det så jeg vet lite om dem. Skjønner at det er to forskjellige diagnoser. Det er bare jeg som roter. 

Anonymkode: 56b93...a1c

AnonymBruker
Skrevet

Etter middag går du ut med barnet, da våkner i hvertfall jeg mye mer enn å sitte inne:) så fort jeg setter meg ned etter jobb er det gjort, dødssliten, og sovner.

Anonymkode: 64976...efa

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som meg da jeg møtte veggen for noen år tilbake. Kom deg til legen før det blir verre❤️ Jeg endte opp med å bare klare å ligge på sofaen i rundt ett år, lyssky og konstant med migrene. Grusomt! Er enda ikke helt kommet meg 100%, og nå er det 7-8 år siden. 

Lykke til!

Anonymkode: 765a3...9bc

• Liker 1
Skrevet

Du trenger nok mer enn 5-6t søvn. 

Få sjekket stoffskifte, og vitaminer og mineraler. Be om å få svarene skriftlig. Noen leger vil si at alt er bra så lenge man er innenfor referanseområdene. For noen vil det å ligge langt ned på skalaen gi symptomer på utmattelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...