Gå til innhold

Er det manipulerende oppførsel av hun? Råd ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei halvsøsteren til exen har jo vært syk med kreft i egentlig 3 år nå, nylig ringte hun meg og fortalte meg at hun skulle dø, legene hadde sagt at hun kanskje bare hadde et par uker igjen. Jeg snakket med hun i tlf og jeg bryr meg jo fortsatt om hun, prøvde å trøste hun og slikt. Halvsøsteren har hun egt ikke hatt noe spesiell kontakt med heller, de har nesten ikke møttes på mange år. Men ja det er jo uansett forferdelig å får høre noe slikt. Og når bruker hun det i mot meg? Hun kan skrive : skal du virkelig møte vennene dine nå på lørdag? når du vet at søsteren min er døende? Så klager hun på at jeg i det hele tatt har venner, det har hun gjort gjennom hele forholdet vårt. Det har gått to måneder med pause fra hverandre, det er plutselig da jeg innså at jeg hadde det mye bedre enn hun, jeg har slitt veldig med å komme meg ut av dette forholdet i snart 2 år. Da hun ringte for å fortelle dette med søsteren støttet jeg henne selvfølgelig å sa at jeg ville være der for henne, og at vi kunne møtes om hun ønsket det. Fordi jeg vil jo ikke være slem heller, så jeg prøver å være grei mot hun. Det har gått en uke, hun vil ikke møte meg fordi jeg har planer om å dra ut nå på lørdag på en grilling med noen venner. Syntes liksom det er utrolig frekt at hun bruker det i mot meg. Hun skrev også : du skal virkelig møte venner når søsteren min er døende? du tenker jo kun på venner, du er ikke verdt min tid lenger. 

Det er en grunn til at jeg ikke orket mer, det var krangling hver eneste uke. Vi kunne ha lagd en plan om å finne på noe hyggelig, men når hun hadde sett på mobilen min at jeg hadde fått en snapp av en venn. Avlyste hun planen og dette har hendt flere ganger. Jeg klager aldri når hun tekster sine venner. Hun har bedt meg velge venner eller hun flere ganger, bedt meg slette kollegaer osv osv.. Klager på absolutt alt jeg gjør, jeg føler meg aldri bra nok for hun. Også er ting alltid min feil, jeg er for mye på jobb, for mye med venner, klager på at jeg trener.. Føler jeg har blitt manipulert av hun i flere år nå. Hun kunne slå opp annenhver dag, komme tilbake fordi hun virkelig "elsket meg". Til at jeg gjør hun deprimert og at vi ikke passer sammen. Når jeg først begynte å ta avstand fra hun, skjønte hun heller ikke hvorfor jeg hadde gjort det? 

Hva hadde dere gjort ?

Anonymkode: d24ff...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.....oppførsel av HENNE

Anonymkode: fdbc5...92b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryt kontakten. Hun manipulerer og kontrollerer deg. 

Anonymkode: 368b4...a1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der er stein gærn..

Skriv at det er veldig leit med søsteren hennes, men at siden det akkurat er slutt mellom dere må hun få trøst av noen andre.

Blokker henne overalt 

Anonymkode: 295ab...201

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...